שאלה על צבעי שיער

Eurogirl

New member
שאלה על צבעי שיער ../images/Emo68.gif

הבנתי מכמה "מומחים" שהצבעים שקונים בחנויות, כמו למשל: נטורל פורמולה, וולה, לוריאל וכדומה, הם בעצם גרועים מאוד והורסים את השיער. אמרו לי שרק הצבעים בהם משתמשים במספרות הם טובים. האמת שספרים אמרו לי את זה גם לגביי קרמים ולחות ותכשירים שקונים בסופר פארמים למיניהם. האם זה נכון? ועוד שאלה - יש לי ידיד שעושה שינויים תכופים בשיער. זה כולל החלקות יפניות כל הזמן, ושינויי צבע כל כמה חודשים. הוא אומר לי תמיד שעם הטיפול הנכון, החומרים הנכונים והמספרה הנכונה, דברים כאלו (אפילו החלקה יפנית לשיער מתולתל + בלונד על שיער כהה) לא הורסים את השיער. זה נכון?
 

מיכי7

New member
אמ..

בקשר לשאלה על הצבע, אני לא יכולה לענות כי לעולם לא צבעתי את השיער.. אבל לגבי תכשירים לשיער יש כל מיני מעולים בפארמים שמוכרים אותם גם במספרות אבל במחיר מוגזם. כמובן שיש גם תכשירים מובחרים שמוכרים אותם רק במספרות והם יכולים להיות מעולים אבל שוב, לא בהכרח יותר ממוצרים שנמכרים בפארמים. ובקשר למה שידיד שלך אמר לך זה מאוד תלוי בסוג השיער. למרות שאני מסכימה שאם עושים החלקה יפנית אצל ספר טוב היא תצא יותר טוב ופחות תזיק לשיער מאשר אצל ספר גרוע, אבל התהליך של ההחלקה לא מוסיף לבריאות השיער, כמו למשל צבע לשיער או פנים/מחליקים. אז שוב, כל שיער מגיב אחרת לכל תהליך ובגלל זה אי אפשר להכליל..
 
תשובה

מה שאמרו לך הוא לא נכון...לא כל צבע שתקני בסופרפארם לדוגמא יהיה גרוע...יש צבעים ויש צבעים....את רק צריכה לדעת לבחור. לגבי השאלה השניה זה הורס...השאלה כמה זה הורס..זה תמיד הורס אבל זה יכול להרוס ושתראי את השינוי אחרי הרבה זמן.....זה הורס את השיער בהדרגה כל ההחלקות הצבע והפן....זה לא קשור לטיפול נכון או לא...זה שורף את השיער נשמה.. עם טיפול נכון השיער יכול להראות בסדר,אבל הנזק נעשה והוא יראה כבר את השינוי בהמשך כשהוא ימשיך לעשות את זה...
 
למעלה