שאלה שתעורר וויכוח

לדעתי אין דבר כזה "הלהקה הכי גותית"

ואולי כדאי שתחדד את השאלה קצת. ז"א- אוונסנס (למשל) נחשבים בסגנון המוזיקה שלהם לפופ- רוק ולא מטאל או דום או WHATEVER, כך שמבחינה מוזיקלית הם לא עושים מוזיקה 'גותית', אבל הם משתמשים בין היתר באלמנטים שחוזרים על עצמם במוזיקה גותית (מקהלות של כנסיות בכרקע בחלק מהשירים שלהם, גיטרות שנשמעות כאילו המיתרים שלהם קרועים- מה שאומר המון רעש... וכו' וכו'), ומבחינת לבוש- איימי לי, הסולנית שלהם, לבושה בעיקר במחוכים ודברים שנחשבים גותיים ואלטרנטיביים, כך שתלוי מי מסתכל על זה ואיך.
 

Jillian

New member
כן... אבל לפי איך שהיא שירשרה

זה היה ניראה כאילו היא עונה על השאלה הראשונה
 

UnderTown

New member
דווקא כן

מטאל גותי הוא הנטיה היותר אפלה של הפאוור מטאל. יש להקות כמו אפיקה, סונטה ארקטיקה, נייטוויש, וווית'אן טאמפטיישן שעושות מטאל גותי, בנוסף לפאוור.
 

smady by

New member
סונטה עושה מטאל גוטי?! ../images/Emo6.gif

את זה עוד לא שמעתי... וזה לא נטיה יותר אפלה של הפאוור, זה שני סגנונות שונים- למרות שלעיתים אפשר להתבלבל בין הסגנונות (הלחנים והשימוש באלמנטים כמו עוגבים וכלים קלאסיים, הליריקה והקולות הגבוהים)
 

UnderTown

New member
תראי

אני מחלק את המטאל לכמה סגנונות: 1. פאוור, פרוג וגות' - יש שילוב של מוסיקה קלאסית ותרבות ויקטוריאנית 2. טראש, דת' ודום - מטאל יותר עצבני, שכיף לפרוק איתו את כל התסכול 3. הייר, בריד, NU ודומיהם - שילוב של מוסיקה אלקטרונית, ראפ וטראנסים רוב להקות הפאוור, פרוג וגות' בדרך כלל משלבות בין הסגנונות, כמו דרים ת'יאתר שמשלבים בין פרוג לפאוור, ונייטוויש, אפיקה, ווית'אן טאמפטיישן וסונטה ארקטיקה שמשלבים בין פאוור לגות'. יצא לא מזמן אוסף של סונטה ארקטיקה, ויש שם הרבה מאוד גות'.
 
לא סוקלים למוות אפ'חד בפורום שלנו..

מותר לילד לטעות.. אל תהרגו אותו בגלל זה.
 

Vampires desire

New member
שרון../images/Emo99.gif

כאן היא לבושה ממש טוב לפעמים היא לובשת דברים מזעזעים כמו החיים שלי
 
למעלה