TheGarlicPress
New member
שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
מזל טוב לתושבי ירוחם!שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
מצוין...שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
בשביל מה המכרזים המטופשים האלה
אושריבשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
אשרי, לפחות דייק בדברים.בשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
אושרי דיי נמאס שאתה מתלונן עלבשביל מה המכרזים המטופשים האלה
בשביל לחזק את עפיפי ולדפוק את חברת דן וציבור הנושאים (2)שיטרית די מצספיק עם המכרזים האלו הגיע לי מים עד נפש תחזיר את בקעת אומנו לדן ותשאיר את פתח תקוה אצל דן נמאסתה עליי
יש יועצים שטרית רק חותם תשחיל לשטריאושרי דיי נמאס שאתה מתלונן על
שטרית, אתה קובע מה לעשות בכלל בתחבורה ציבורית, דיי תשנה נושאים כבר ומספיק לחזור על עצמך.
למה מפקירים את מפרץ חיפה ?!שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שיהיה במז"טשטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
או לטובה או לא לטובהשיהיה במז"ט
כל הפרטה לטובה!
אחרי כל הזכיות של קווים ועפיפיאו לטובה או לא לטובה
למה למנוע מאגד להשתתף?אחרי כל הזכיות של קווים ועפיפי
באמצעות החברות השונות, מדוע למנוע מאגד להשתתף במכרזים ? אין כאן הסבר ואין כאן שקיפות !
בנוסף למה שכתבתי למטה יורד אני אחדדלמה למנוע מאגד להשתתף?
כי אגד מקבלת מימון מהמדינה, יש להם קרן הצטידות וכ"ו. והמטרה המבורכת של המכזים זה לשבור את המונופול של אגד.
למשרדי התחבורה והאוצר היתהבנוסף למה שכתבתי למטה יורד אני אחדד
את דבריי. אני בעד שהקווים שעוברים לחברות החדשות יהיו עדיין של אגד ביחד עם החברות החדשות (בדומה לקווים 370 ו-380). יחד עם זאת, אפשר להפסיק את סבסוד המדינה (קרן ההצטיידות), ככה שאגד ירכשו את האוטובוסים במימון עצמאי.
למשרדי התחבורה והאוצר היתה
מדיניות עד לפני עשור של מונופול בתחב"צ בדמותן של אגד ודן. מזה עשור מנסה משרד התחבורה "לכפר" על מדיניות זו ע"פ החלטת ממשלה. אך במקום לדרוס את שתי החברות ולאפשר לחברות אחרות לפעול, כשלעיתים הן פועלות בצורה מפוקפקת ולא לפי תנאי המכרז, מוטב היה אם היו מאפשרים לאגד ולדן להמשיך לפעול בנוסף לחברות אחרות. כך פועלת תחרות, כאשר כוחות השוק מכתיבים את תנאי השרות ואת המחירים. כך גם לא יהיה צורך לסבסד ולהפעיל את קרן ההצטיידות. למעשה, מה שעשה משרד התחבורה עם אגד ודן במשך עשרות שנים הוא עושה עכשיו עם ר"י.
לא כל הפרטה היא טובה!שיהיה במז"ט
כל הפרטה לטובה!
המכרז.שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
מעניין לאיזה חלק מאיזור השרוןהמכרז.
במכרז כתוב שאגד לא תוכל להתמודד בכל המכרזים ובחלקם על ידי חברת הבת, שלא תקבל סובסידיה ממשלתית. אז ככה: הרושם הוא שעד עכשיו היה לאגד פלוס סובסידיה ממשלתית. נעזוב לרגע את החקירה שיש כיום ואני אתן את נימוקיי לחשד: - המספרים החיצוניים והפנימיים של אגד פלוס הם ברתף של אגד עצמה. - כמו כן, היו מאנים נמוכי רצפה שנכנסו לאשקלון לאגד ואחר כך עברו לאגד פלוס תשתית. כלומר, אגד רכש אוטובוסים עם קרן ההצטיידות וכעבור זמן קצר של חודש-חודשיים האוטובוסים עברו לאגד פלוס תשתית. דעתי היא שיש לתת לחברות הבת של אגד לגשת לכל המכרזים, אך בבד בבד לוודא שלא יהיו מעשים פסולים. בכלל, שיטת המכרז צריכה להיות שנכנסת חברה או מספר חברות לאיזורים הנ"ל בנוסף לחברה הקיימת (אגד במקרה הנ"ל). לסיכום, למרות שהיה עדיף שיסיקו מסקנות ויגישו שיטת מכרזים שונה, הרושם הוא שיש פה איזורים שטעון שיפור, כמו איזור הנגב ואיזור השרון. כלומר, ישנו סיכוי למרות צורת המכרזים הטעונה שיפור, לשיפור המצב. נקווה לטוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.