שלוםםםםם חולי אופנהההההה

היי דנה מה המלצתך השבועית ללבוש

לשעות הערב??!! רק זיכרי שהפעם בלי ורסאצ´ה וכו´...
 
בואי נגיד לפתיחת מועדון, או סתם

לבילוי ביום שישי בערב, אגב כנסי לסקס והעיר יש לך הודעה
 
טוב אני אגיד לך מה אני אוהבת ....

אולי זה גם הטעם שלך מי יודע... טוב אז במיוחד אם זה לפתיחת מועדון או פשוט כמו תמיד רוצה לקחת את כל הצומי אלייך, אני הייתי עושה דבר כזה, לובשת או מכנס צמוד ולמטה מתרחב קצת נפתח עם כפתורים שרואים את הרגל עם עקבים גבוהים דקים שזה פצצה פשוט, חולצה או בטן שרואים את העגיל המדהים שצריך להיות שם-משהו נופל נוצץ כזה, לא סתם חולצת בטן פשוטה כאת אלא חולצת בטן עם כתף אחת ושרשרת נופלת או נוצצת-משהו שיבלוט על הצוואר,אפשר גם חולצה עם מחשוף מאודגדול בחזה עם חזיית פוש אפ ככה שיבלוט... או מחוך יפה. זה יהיה פצצה. אביזרים נלווים אפשר כובע קאובוי לערב אם יש לך ועגילים גדולות יש עכשיו בכל מיני צורות-עיגול,מרובע ומשולש.והכי חשוב... שהאיפוא לא יהיה גס מידי.... עיפרון שחור דק מעל העין וצללית מבריקה וזהו!!! שמחה לעזור ואוהבת תמיד דנה. תגידי לי אם את אוהבת, או שאולי בא לך לתאר לי מבנה גוף ואיך את נראית ונעשה התאמה מה מתאים לך... אז ספרי קצת על עצמך אם זה לא הסגנון שלך, פשוט ככה אני אוהבת... לבלוט...
 

עוגייה

New member
לדעתי...

זה קצת פרחי... לפתיחת מועדון? זה תלוי איזה, אבל אם זה מועדון ממש נחשב הייתי ממליצה לך על שמלה צמודה, באורך ברך או יותר קצר, ועם מחשוף עמוק... איפור? לא כבד מישי....בהיר, טבעי אבל מודגש.
 
מה זה? ! ? !

חמודה מי שפריחה ורוצה דפיקה תראה ככה גם עם בגדים של דוסית! זה לא מה שאת לובשת זה מה שאת משדרת! תזכרי את זה! אוהבת דנה.
 
יפה אמרת אחות, ביננו

מה שנלבש יכול לשדר דבר אחד ומה שאנחנו באמ יהיה דבר אחר, שהרי טוענים שהיפים והיפות טיפשים, כי הם רק יפים... לילי
 
דנה מותק מאוד אהבתי את סגנון הלבוש

שתיארת לי, אבל מה דעתך על קעקועים וכאלה, זה יוסיף, לא? בדיוק עשיתי אחד חדש לפני יומיים שלושה של דרקון קטן ויפה ליד הקרסול ברגל ימין, ואני רוצה לשנות מלתחה ולעבור לחצאיות שסע ומיני סטייל אלי מקביל כזה מה דעתך?
 
מממ לילי מתוקה המלצה:

לפחות לפי דעתי, חצאיות מיני קצרות לא ממש מרשימות על הגוף וגם ממש לא נוח לרקוד איתן!..... ככה שלפחות אצלי הן לא ממש הולכות. אבל אם כבר מדברים על שסע... חצאיות מידי עם שסע ארוך זה פצצה.... הרבה יותר סקסי.... מה עוד שקעקועים זה דבר יפה כל עוד הוא לא מוגזם ובטוב טעם. תתחדשי על השדון זה פצצה ליד הקרסול זה מקום יפה לאישה לעשות בו קעקוע וחוץ ממנו הייתי עושה אני בעצם הזנב משהו לצדדים אבל עדין ויפה... משהו פצצה! אוהבת דנה.
 
עכשיו נעלבתי-זה דרקון לא שדון וחוץ

מזה, התכוונתי ברמת העיקרון לחצאיות מידי, אז כך שאנחנו באותו הראש, תגידי דנל´ה אילו צבעים את חושבת שהולכים יותר, בלי קשר להתאמה אישית לצבע עור וכאלה בכללית, כי אני יותר בכיוון של תכלת, כחול שחור, אפור, ירוק עתיק וכאלה.. שונאת חום ושונאת צהוב או ירוק בהיר לילי
 
טוב אני אוהבת....

שחור,לבן,אדום,אופ-וויט,ירוק זית,ורוד..... תראי, כמעט כל צבע יכול להיות יפה תלוי בתור מה ואיך זה נראה עלייך... אוהבת דנה.
 
למעלה