שלום לכולם!! אני צריכה את עזרתכם....

chibichee

New member
אמרתי לך..... lol...

מצד שני אני לא ראיתי את BLACK LAGOON..... אז הכל בסדר....חחחח P:
 

chibichee

New member
srry u misunderstood....

I've watched mny anime series.......those r the ones that r popular here in Israel....I dont think theres any reason to name animes that ppl wont have any idea bout them.....plus im searchin for help for cosplay so i will mention series that r popular to help ppl to get the idea bout me thats all...:)
 

pokegirl

New member
למה שיהיה הבדל בין הסדרות שרואים

בארה"ב לסדרות שצופים פה? ואו, סטיה מטורפת מהנושא...
 

chibichee

New member
לא אמרתי שיש הבדל...

אני פשוט חדשה לקהילה הישראלית.... אנשים שהמליצו לי על אנימה היו מאמריקה ומיפן.... אז יכוללהיות שאני טועה ואתם מכירים את הסדרות.... לא באתי לכאן כדי להשוויץ -_-... דרך אגב י לך אולי עוד הצעות ?? P:
 

pokegirl

New member
לא ממש,

כי תכלס אני חושבת שקוספליי צריך לבוא מתוך הקוספלייר עצמו, משהו שהוא רואה וממש רוצה לעשות, מכל הלב. ולא משהו שאפשר להציע למישהו. הצעתי את רווי פשוט כי היא קפצה לי לראש.
 

Sezuke

New member
את כל הסדרות שהזכרת

מכירים פה ממש טוב, אז אל תדאגי בקטע הזה =) ראיתי כמעט את כל הרשימה שהזכרת והחלק שלא ראיתי אני עדיין מתכנן לראות ^_^ לגבי התחפושת, אני מנסה לחשוב על משהו (אני גרוע בדברים האלה, אפילו כשמציבים בפניי 2 דמויות ושואלים אותי לאיזה מהם עדיף להתחפש קשה לי להחליט XD;;) אבל אני squaretard, אז אני אנסה לחשוב על משהו של סקווניקס או ממשחקי RPG בכלל :] אני אגיב פה על סוגיית השיער, נכון לנצל שיער ארוך זה ממש טוב, אבל ברוב המקרים לדעתי פיאה תמיד יכולה יותר להגיע למראה הכי קרוב לדמות... גם עם שיער אפשר, אבל כל הצבעים שלא נשארים על הראש לא כזה משהו אם אני לא טועה x_x (אבל צבעי שיער זו לא המחלקה שלי, אז אני לא יודע להגיד לך את זה בוודאות, עדיף לשאול מי שמבין בצבעים האלה ^_^;;). ככה שאם זו בעייה לצבוע את השיער לצבע של הדמות ולהסתפר בצורה שתהיה נוחה לעיצוב המדוייק של השיער שלה אז הייתי יותר ממליץ על פיאה. אם תמצאי צבע זמני טוב אבל, תגידי לי בבקשה מאיפה הוא והכל, אני אשמח לדעת. ובכלל, תמיד אפשר לבחור דמות עם שיער דומה לשלך כמו שהוא ^_^ (אם כבר דיברנו על פפ7, מה עם טיפה בבגדי AC?)
 

chibichee

New member
מצאתי תמונה של עצמי מקדימה....

זה יישמע דפוק.... אבל לקח לי המון זמן למצוא אחת .... פאה: לא הסיבה היא פשוטה: יש לי שיער מאוד ארוך אז פשוט חבל לא לנצל ומצד שני הפאה תהיה בעייתית מהסיבה שיהיה קשה להסתיר את השיער... עקבים: לא נגדם אני בן אדם די סרקסטי אז פיות, וכל הדברים הנחמדים הוורודים וכו' .... פשוט לא יתאימו לי לדעתי....
 

CibiHeart92

New member
קליימור. לגמרי קליימור O_O

אבל לכי תעשי קוספליי של זה בשבועיים XP
 

chibichee

New member
אבל מי מתוך קליימור..... לא ראיתי את הסדרה...

תוכלי לפרט??? דרך אגב יש לי זמן לעשות את התחפושת...
 

CibiHeart92

New member
זה לא כזה משנה XDDD

תכלס כל הקליימורז נראות אותו דבר שימי פאה בלונדינית ראנדומלית וכבר יזהו אותך בתור אחת מהן XDDD אני ממליצה על פאה גלית ארוכה, שתהיי טרסה 3333>
 

chibichee

New member
OK...... SO TO SUM IT UP........

תודה רבה לכל האנשים שהתייחסו לפוסטים שלי ...... החלטתי להתחפש ל SEPHIROTH , אז אני אנדנד לכם עם עוד כמה שאלות: 1. האם מישהו מכיר צבע זמני לשיער (ז''א שהוא יורד אחרי שטיפה) ואיפה אפשר להשיג אותו.... אני לא רוצה פאה כי השיער שלי ארוך מאוד וזה יהיה סתם בזבוז לדעתי... 2. יש לי בעיה עם החרב: באנימהקון 2007 ראיתי שהרבה אנשים עשו את החרבות מסוג של קלקר קשיח (אולי זה לא קלקר.... אני לא יודעת...) בקיצר, אנשים תתחלקי איתי בסודות הכנת הפרופס..... בבקשה...... *puppy eyes*.... *_*.... 3. את המגינים אני עושה מבסיס של קרטון ואז אני מדביקה הרבה שכבות של נייר על זה (זה נקרא פימו , לא..... תסלחו לי אעל אי ידעת העברית....) 4. מעיל עור, מכנסי עור, ומגפי עור שממש דומות יש לי כבר.... עוד פעם תודה על התגובות ועל העצות : )
 

CibiHeart92

New member
לא להיות ספירות' עם שיער לא מושקע!!!! ;;

השיער שלך כהה, לצבוע רק בספריי לא יעשה שום דבר ~_~ עדיף פאה...
 

gogatsu

New member
ואו @@

אוקי, ככה... 1. צבע זמני לשיער, בשביל להגיע לשיער כסוף, את לא נראה לי תמצאי אי פעם... ואם כן, אז זה רוב הסיכויים לא ייצא טוב. 2. אני די בטוחה שזה היה שילוב של קלקר וקרטון, אבל את זה אני לא מכירה אז לומשנה. 3. פימו זה החומר כמו פלסטלינה שמתקשה בחימום. מסקנה: שכבות של נייר =/= פימו. אבל בהצלחה עם המגינים! אם עושים את זה נכון, זה אמור לצאת סבבה.
 

XannieChan

New member
אין שום דבר לשיער שלא יהרוס אותו

אז תהיי הספירות' ה1ראשון עם שיער חום, או שתיקני פיאה. ספריי לא עושה כלום וצבע "שטיפה" בהיא לא תופס על שיער כהה
 
למעלה