שלום לכולן....אני חדשה כאן

Lolita85

New member
שלום לכולן....אני חדשה כאן

שלום בנות, אני כותבת בפורום הזה בפעם הראשונה ואני חייבת את עזרתכן הדחופה. יש לי שתי שאלות אליכן: אני כרגע בשבוע 18, והשאלות שלי הן: 1) אני מחפשת משהו בגד יפה לאירוע ...קיבלתי כמה הזמנות לכל מיני אירועים. עד ההריון כל כל הבגדים לערב שלי הן היו ממש צמודות לגוף. עכשיו, כשהבטן די התחילה לבלוט החוצה - אני בבעיה. מה גם שהחזה גדל ( שגם כך לא היה קטן לפני ההריון ) והחזה פשוט לא נכנס לאף בגד יפה לערב. איפה אפשר למצוא משהו באמת יפה לערב? סגנון אלגנטי יותר ? 2) איפה מוצאים בגדים לבית? אני רואה בחנויות בגדים ליום יום...אבל אני חייבת לקנות משהו גם ללבוש בבית ושאראה מסודרת ולא אוהבת ללבוש משהו סתם גדול ורחב ללא צורה. אודה מאוד לעזרתכן. יום טוב לכולן.
 

sexy nine

New member
שאלה של תקציב

יש היום באמת מבחר יפה של בגדי הריון שמתוקף תפקידם מתאימים לחזה ולבטן המשתנה. אפשר לקנות במקומות יותר עממיים ובמקומות יותר יקרים בדיוק כמו בבגדים רגילים. השאלה מה התקציב שלך לשמלה. מבחינת בגדים לבית אני זוכרת שקניתי טרנינגים של TENX שזה מזכיר את היינס רק פחות יקר, הם יושבים יפה ומחמיא על הגוף.
 
אני הייתי ממליצה בחום על חנות של אבישג ארבל

יש שם הכל מבגדי יום יום במחירים סבירים ועד קולקציה שלמה של בגדי ערב, לא בדקתי אותה כי לא הייתי צריכה אבל נראה שיש מבחר והמחירים שלה סבבה... בכל מקרה שיהיה בהצלחה ומזל טוב
 

sexy nine

New member
יש עוד הרבה אפשרויות

מאדרלנד בבאזל, בלה מאמא ברמת השרון ועוד. את מוזמנת להסתכל בקישורי הפורום, רוב החנויות מציגות קולקציה באתר שלהן.
 
בדרום ת"א יש חנויות לבגדי הריון במחיר זול

אופנת מלכה דרך יפו ת"א 17 אופנת קווינסי דרך יפו ת"א 15 רמילי דרך יפו ת"א 7כמו כן יש לך את מתאים לי .
 

infoheart2

New member
אולי ברמי לי,

אם את רוצה בגד ערב יפה ואיכותי, וכל השאאר באמת שלא כדאי להשקיע מדי בעיקר אם את לא מתכננת הריונות מרובים ורצופים....
 
למעלה