שרשור התקדמות שבועי?

akane

New member
עדכון סופ"ש 2 ~

פיו ~O~ הקרינולינה אצלי ויש קצת התקדמות ^^ שרוולים- סיימתי. חיברתי את כל שלושת חלקי השרוול וזה נראה ממש כמו שרציתי :] אז אני ממש מרוצה מהם. חולצה- צריכה להעמיק את המחשוף כדי שלא יראו אותו מבצבץ מחוץ למחוך, ולעשות לו סיומת יפה + להוסיף רוכסן. מחוך- מחכה לעוד 2 עצמות שאני אקנה ואתפור מחר + חורים שאני אעשה ביום רביעי. מלמלה מתחת למחוך- חצי סיימתי. חצי נשאר. סרט ראש - חסר פרח אדום וסרט עם חרוזים. חלק תחתון של השמלה - אני אתחיל מחר @_@ לא היה לי זמן או דרך להתחיל את זה אפילו ~_~ אבל סה"כ אני יודעת איך להכין את זה מנסיון העבר בגזרת פעמון. צריכה לקנות עוד סרטי סאטן :< ועוד תחרה... אין לי כסף... הקוספליי הזה שדד ממני כבר כמעט עלות של DS... (בדים- 280, פיאה-200, קרינולינה-180, צרכי סידקית וקישוטים- לפחות 100... זה הקוספליי הכי יקר שלי אי פעם @____@ איך לעזאזל בזבזתי כ"כ הרבה O_______O;;;;;;;;; אין לי כסף!!!! )
 

Mana Sama

New member
אמגגג כמה כסף הלך על זה..0___0 מטורפת ;;

ויאי~שמחה שמתקדם טוב ^^ היום אני נוסעת לסבתא סוף סוף..רק אז היא תוכל להתקדם =X וכשאת הולכת לקנות בדים תקראי לי,אני צריכה לקנות בד בשביל האוזניים ^^;
 

akane

New member
יום רביעי -אני, אבי וניצן הולכים לנחלה :]

את מוזמנת גם D: וכן ;; כמה כסף @_@ בכלל לא שמתי לב שזה הגיע למצב כזה ;( בדרך כלל אני כ"כ קמצנית שזה מכה.
 

Serf SaN

New member
סג, חשבתי גם לבוא ביום רביעי @_@

[כי נגמר לי הבד. זה מה שקורה כשאתה מטומטם. >_> ] אבל נראה לי שבסוף אני לא אבוא. :ם
 

Mana Sama

New member
אני אשתדל לבוא ^^

במידה וסבתא לא תצטרך אותי שוב בזמן הקרוב XD
 

gogatsu

New member
אניאניאני!~

טוב, כמו שכבר טחנתי לקומונת פרוטס, סיימתי לתפור!!! *מרוצה ^^* קניתי גם סול כדי לעשות שריונות, וספריי כסף ואקריליקים כדי לצבוע מעל... אני בהחלט מקווה שייצא טוב! קניתי משו כמו מליונתאלאפים צעיפי נוצות בכוונה למרוט אותם ולבנות מהם כנפיים!~ קניתי גם נוצות גדולות גדולות לסוף הכנפיים, בצבע לבן ואני עובדת על לצבוע אותן (אגב, גיא וכל המתעניינים: תשכחו מהמיתוס שהסתובב כאן על לצבוע נוצות בצבע שיער! זה יוצא לא אחיד וזה גם הורס את הנוצה עצמה כי כמו שאתם יודעים, כל פס של הנוצה מכוסה במליונתאלאפים שערות קטנות קטנות שנדבקות זו לזו וגורמות לנוצה להיראות אחידה ויפה. צבע לשיער פשוט מדביק את המיני שיערות האלה בצורה בלתי הפיכה וגורם לנוצה להראות מתה. את העניין עם הצבעי בדים אני עוד לא ניסיתי (כי לא מצאתי צבע בד באבקה בצבע שחור, רק כחול כהה. אבל בכל מקרה, הדבר שעובד לי הכי טוב הוא, תאמינו או לא, לצבוע בלורד את הנוצה! XP זה משאיר אותה יפה וזה צובע אחיד ויפה. רק מה? עבודת נמלים... >>) בקיצור, הקוספליי שלי התחלק ויש לי על השולחן 3 שקיות גדולות:
שקית עם סול וספריי כסף ואקריליקים (AKA שקית שריונות)
שקית עם צעיפי נוצות (AKA שקית כנפיים)
שקית עם בגדים (AKA שקית בגדים P: ) ויש לי עוד שקית עם אביזרים שאני אמכור בכנס ^^
 

Serf SaN

New member
~!

יש לי דרך ממש קלה בשבילך! אני גם ניסיתי כל מיני שיטות על הנוצות שלי, ובסוף מצאתי את הנוסחה המושלמת: *טאםטאםטאם* ספריי צבע! אכן כן. הספריי לא מדביק את השיערות של הנוצה במין קוצים כאלה [כמו שקרה בשאר הניסיונות שלי XD] ושומר עליה קשיחה! רק מחכים כמה דקות להתייבשות, והופה! ^^ מי שלא מאמין יכול ללכת לאוטקו :D הבאתי לעינב נוצה אחת. XD ומאאאאאאאי@!#%#%!@%# העם דורש תמונות! >O
 

Mana Sama

New member
ויש יוש~ ^^

היום הייתי אצל סבתא והיא התקדמה קצת עם הקוספליי אני מאמינה שמחר-מחרתיים היא תסיים..תלוי כמה זמן היא תשב על זה אז ככה: חלק עליון:צריך לתפור את התיקונים שהיא עשתה ולתפור את השרוולים ואת הריצ'רץ' מכנס-95% מוכן,צריך לתפור את ה..אמ..איך קוראים לזה,החלק המכווץ עם הקפלים >< ולהוסיף גומי ברגליים חלק תחתון:השכבה התחתונה מוכנה,ולשכבה העליונה צריך לתפור את הקפלים האלה [אלוהים אני כל כך לא יודעת להסביר את עצמי בכל מה שקשור לתפירה XD] עוד אין: שרוולונים צ'וקר הדרס עם נקו מימי נעליים ונראה לי שפרשתי מהניסיונות למצוא ניבים..כל הניבים שקיימים ארוכים מידי,או שזה האלה שגומי שמוכרים בשקל >:
 
למעלה