שרשור שאלות חדש

שאלה בנושא הסרת שיער - לייזר

שמעתי שיש מקרים שאחרי שמסירים שיער בלייזר, השיער גודל בחזרה. אבא שלי עשה לייזר והשיער גדל לו שוב. הכסף הלך לפח. אז... מה אתם מציעים לעשות?
 

sonic15

New member
בבקשה עזרו לי עם השיער והתספורת

אז ככה יש לי שיער כזה פרוע אני רוצה שתיהיה לי תספורת יפה מגניבה ונוחה כזאת ושישאר הרבה שיער בסגנון הפשוט כמו מייקל לואיס או רן דנקר איך קוראים לתספורת כזאת? על איזה תספורת בסגנון כזה הייתם ממליצים לי? http://img530.imageshack.us/my.php?image=25368150lk6.jpg http://img385.imageshack.us/my.php?image=90200206rc7.jpg http://img453.imageshack.us/my.php?image=84798974ea5.jpg או תספורת כמו של מיקל עם שיער מקדימה שגולש למעלה כזה מכירים? יש דבר כזה שיער חלש? הלכתי לחנות רפואה ואמרתי שיש לי שיער חלש ועם אני צריך שמפו שמחזק תשיער והיא אמרה שבגלל שאני רזה מדי אני צריך ויטמינים חוץ מהשמפו אז איזה שמפו אתם ממליצים לי לקנות איזה שמפו הכי טוב בחיזוק השיער ווהקצוות שלו? שאלה נוספת יש לי קצת זיפים בסנטר ומעל הפה עם מה כדי לי להוריד את זה? ניסיתי השנה עם סכין גילוח ונחתכתי ואני מפחד להיחתך שוב מכונה חשמלית זה טוב? אתם ממליצים? תודה על התשובות שבוע נפלא!
 

SummerSpirit

New member
שרשור שאלות חדש../images/Emo70.gif ../images/Emo140.gif

כל שאלה שיש לכם -- כאן מקומה.
 

alli2

New member
מי מכיר? מסיכה לשיקום השיער של שוקי זיקרי

שנקראת tender hair? האם התוצאות מצדיקות את המחיר?
 
צבע שחור בשיער

צבעתי לשחור ואני מתחרטת מה אפשר לעשות כדי להיפטר מזה? כל הצעה מתקבלת בברכה ! פשוט בא לי למות תודה ושבוע טוב =)
 

SummerSpirit

New member
אה, באת בהחלט למקום הנכון../images/Emo70.gif

צבעתי לשחור לפני כמה חודשים וזה היה יפה אבל שיעמם לי הצבע אחרי כמה זמן אז החלטתי לצבוע לחום. הטעות הראשונה היתה שצבעתי לחום כהה שלא נראה בכלל בגלל השחור (אלא רק בשמש ראו איזשהו גוון חום). קניתי צבע של נטורטינט בגוון חום בהיר יותר עם קצת מי חמצון ועכשיו השיער שלי שוב חום :). בגדול, בשביל לצבוע על שחור את צריכה להבהיר אותו וכאן נכנס החמצון לתמונה
.
 

Black Jane

New member
כמה שחור השחור../images/Emo178.gif בתור אחת שעברה את זה

במשך שנה שלמה הייתי עם שחור. הגיע הקיץ לפני שנתיים, נמאס ממנו והחלטתי לגוון. ביררתי, בדקתי ו... עשיתי הבהרה, ועליה את הצבע החדש [במקרה שלי זה היה חום בהיר-דבש]. אני לא יודעת כמה זה עולה כי אני ברה בקיבוץ והמחירים שונים, אבל זאת הדרך ה"נורמלית" להיפטר משחור.
!
 

Lancelott

New member
../images/Emo203.gif חייבת עזרה ועצה רצינית ממבינים בעניין

הייתי מעצבת את השיער שלי עם קרם הזנה ללא שטיפה WELLA BALSAM (של Wella כמו שמשתמע מהשם..) הפסיקו לייצר אותו ואני מחפשת בנרות או: - דרך לרכוש אותו, אפילו במספרות או אצל ספקים פרטיים - מישהו שמע על מספרות שמשתמשות בו? - תחליף זהה מאוד - זה קרם ללא שטיפה, (אני אצטט) מכיל ווקס טבעי לברק והגנה על השיער ופרו-ויטמין B5 - בקיצור הנקודה העיקרית שלu זה שהוא מכיל ווקס פירות טבעי, והוא הינו קרם הזנה ללא שטיפה. הוא לא שומני בכלל, הייתי שמה אותו על שיער רטוב/לח אחרי המקלחת והוא היה נספג ובחלקו נשאר על השיער ומוריד את נפח השיער + מעצב אותו לתלתלים יפייפיים לאורך עד שבוע, עד החפיפה הבאה. בבקשה תעזרו לי בשאלות הספציפיות האלה. אל תמליצו סתם על קרמים/מוצרי טיפוח שאתם אוהבים כי באמת ניסיתי הרבה ולא מתאים לי, אני צריכה את הקרם הזה עם או משהו שעושה את האפקט הספציפי הזה. תודה מראש
 
דרך להחליק שיער בלי פן/החלקה

הייתה לי החלקה אבל זה לא משתלם כי השיער אורך והמחיר נוראי, פן שורף את השיער ואני נשארת מבואסת לחלוטין...למישהו יש טיפ איך להפוך שיער לחלק בלי להרוס אותו ובלי משכנתה? ובנוסף...אם לא חלק אז יש את הקרזול הזה למעלה של השיערות החדשות שגדלות יש דרך "להשכיב" את זה? ו...אני נוסעת להונג קונג כנראה בקרוב...המלצות על מחליק טוב ומהיר....?
 

Black Jane

New member
יש לך שיער קצר או ארוך?

בכללי, כשהיה לי שיער קצר הייתי מיישרת את השיער עם מוס וקרם של שוקי זיקרי לברק. זה היה מחזיר לכמה שעות טובות [הקצר שלי היה קארה]. אגב, שאת כותבת פן - הכוונה לפן רוח או גם למחליק? ובקשר למחליק...כמה שרשורים למטה מישהי המליצה על מחליק, אבל מחירו בערך 400...
 
אני איתך ,

העניין הוא שגם המחליקים שורפים את השיער. ואת זה אני אומרת אחרי שקניתי את אחד המחליקים היותר טובים - של בייביליס , שמתבסס על אדים ולא על גיהוץ . ומאחר וגם אני מתוסכלת מהעניין הזה , אני אצטרף אליך - מה עושים עם שורשי השיער ?!?! איך לעזאזל משכיבים אותם וגורמים להם להסתדר , לפחות לא לקפוץ ולמשוך את תשומת הלב ... למישהו יש טיפים ?
 

DearPrudence

New member
בקשה:]../images/Emo41.gif

אני רוצה לצבוע את השיער לצבע אדוח-ג'ינג'י כזה. (דוגמא בתמונה) אפשר בבקשה עוד תמונות עם צבע השיער הזה? תודה מראש^^
 

Black Jane

New member
זה יותר אדום מאשר ג'ינג'י, אבל גם ג'ינג'י../images/Emo3.gif

ממה שניתן לראות הפיגמנט עצמו אדום בתוספת הכתום. את רוצה לצבוע בעצמך, או לבוא עם התמונה לספר/ית?
 

DearPrudence

New member
לבוא לספר../images/Emo41.gif

כן, אני יודעת שזה יותר אדום, אני רוצה כזה אדום אבל בנטייה יותר ג'ינג'ית קצת
 

SummerSpirit

New member
הבטחות מקיימים ../images/Emo13.gif

בקשר לתסרוקות -- הכי אהבתי את של מייקל לואיס. בקשר לחנות רפואה -- אני לא יודעת עד כמה צריך וכדאי להאמין למוכרות שם (או בכל חנות שהיא לצורך העניין) כי יש להן אינטרס למכור לך מוצר שלהן. שיער חלש בעקרון הוא שיער שנוטה לנשור ולהשבר, חסר ברק ובגדול, לא נראה בריא. אם ככה השיער שלך נראה אז הייתי ממליצה על בדיקת דם שתבדוק אם יש לך מחסור בויטמינים שהוא כנראה מה שגורם לשיערך להיות "חלש". כל שמפו בעקרון יתרברב ביכולות שלו להקנות לך שיער בריא, חזק ומלא ברק. אתה שומע את כל זה כל הזמן בפרסומות אבל עד עכשיו לא יצא לי להתקל בשום שמפו שבאמת גורם לשיער להראות ככה מבלי להשתמש בתכשירי שיער אחרים. לגבי הגילוח -- אני לא גבר אז...
מה שכן, למיטב הבנתי, מכונת גילוח משאירה לך זיפים יותר מאשר סכין גילוח אבל היא יותר קלה ונוחה לשימוש ולא נחתכים ממנה אז אולי כדאי לך להשתמש בה.
 

sonic15

New member
תודה רבה:)

את בטוחה שמתאםי לי תתספורת של מייקל? חשבתי יותר על התספורת של רן מה את אומרת? לפני שאני מסתפר כדי לי קודם לחזק תשיער נכון? ובאיזה שמפו הכי כדאי לי להשתמש שיחזק תשיער? ומה עושים עם קשקשים? לקנותה רבל אאסנס?
 

SummerSpirit

New member
../images/Emo178.gif ../images/Emo140.gif

אני לא יודעת איך אתה נראה אז אני לא יכולה לשפוט איזו תסרוקת תתאים לך יותר. אני אישית מעדיפה את התסרוקת של מייקל בלי קשר. לא חושבת שיש קשר בין מצב השיער שלך לתספורת החדשה. הרי אתה בסך הכל גוזר אותו אז זה לא אמור להשפיע עליו לטובה או לרעה. לגבי הרבל אסנס -- הם עושים ניסויים בבעלי חיים אז אני לא ממליצה עליו. מה שכן, השמפו של דוקטור פישר מצויין.
 
למעלה