שרשור שאלות לחג

חח כן יש

בשביל מראה ארוך יותר אז פן...אבל בשביל שהשיער יגדל מהר יותר אז לעשות קצוות מאוד עוזר..גוזרים ס"מ מהשיער פעם בחודשיים שלוש והשיער גודל יותר מהר... זה כמו שתהיה לך שערה במקום אחר בגוף לדוגמא ביד ותגזרי אותה..היא תהפך ליותר ארוכה ותתארך מהר יותר....
 
אה נכון..../images/Emo9.gif

את צוחקת עליי.. יפה לך
תודה רבה
אם אני אגזור אז הוא יהיה יותר קצר ויותר מכוער.. ע דיף שלא... תודה בכל מקרה [=
 

קטקטXD

New member
כמה שאלות :)

פורום שימושי XD יש לי שיער נורא מוזר. בשבילים בצדדים למעלה בפינו תהמצח הוא מתולתל כמו שיער שלאתיופים, בינם חלק לגמרי אחרי זה כל השיער שעל הראש ונחשף לשמש (העליון מאחורה) דיי מתולתל ונפוח ותחתיו שיער חלק חלק חלק כמו שניה אחרי פן. איך לטפל בו? ותגדיוף באיזה שמפו ומרכך כדאי לחפןף? ובאיזה תדירות? וקראתי איפשהו שלא חופפים גם וגם וזה נשמע לי טיפשי כי גם אני וכל מי שאני מכירה חופפים שמפו ואז מרכך. אז תמליצו. וגם ש, יש לי בעיה נורא קשה של נשדירה כבר המון שנים, ממש מעבירים יד בשיער ויוצא גוש עם מלא שיער, אבל זה בגלל שיש לי תזונה לא טובה ואין דרך לתקן את זה :\ אז תעזרו לי :)
 

קטקטXD

New member
ועוד כמה :)

השיער שלי מאוד אוהב להיות נפוח ולהראות יבש, למרות שהוא בכלל לא, ואני מסרקת אותו מתי שיש לי מרכך על הראש ואז הוא לא ממש מתנפח, אז מתי אתם ממליצים לסרק? לפני חפיפה (חוץ מהפעמים שמסתרקים בהן כל יום כרגיל כמובן) בחפיפה אחרי החפיפה על שיער רטוב או אחרי שיתיבש ? (האפשרות הח\אחרונה מנפחת עוד יותר) ואחרי שחופפים חברה שלי פעם אמרה לי לאסוף תשיער הרטוב בקוקו או משהו שיתיבש בצורה נורמלית אז לאסוף אחרי חפיפה על רטוב או לא?
 
גם לזה עונה...

אני ממליצה להסתרק בחפיפה וגם אחרי חפיפה... אחרי חפיפה אם זה בבוקר אז שימי קרם או משהו....במידה וזה בלילה לכי על העצה של הקוקו שנתתי בהודעה מתחת... קרם בלילה זה מאוד לא בריא ושומני ובמידה ואת שמה בלילה הכרית שלך סופגת לחות וזה לא טוב לפנים ועושה חצ'קונים עם הזמן. אה הנה גם חברה שלך הציעה....אז שווה בדיקה
לאסוף על רטוב אני ממליצה
 

בתללל

New member
תשובות

דבר ראשון הייתי ממליצה לך להשתמש במסיכה של מון פלטין .. היא תעשה לך רק טוב לשיער דבר שני לא ולא ושוב פעם ל-א לסרק את השיער ישר אחרי שאת חופפשת את השיער הכי טוב לסרק לפני החפיפה בתור אחת עם שיער תלתלים נפוח ויבש, אני מסתרקת תוך כדיי חפיפה.. כדיי שלא אצטרך אחר כך.. וכשהשיער יבש כמובן שאי אפשר לסרק כי הוא מתנפח עוד יותר. לסידור השיער הייתי ממליצה לך על קרם החייאה של מון פלטין..
 
עונה לך

בדרך כלל יש כאלו שזה עוזר להם. אחרי המקלחת וחפיפה יומית תעשי קוקו עגבניה כזה אדוק אדוק....כמו של בלרינות...ובבוקר תשחררי את השיער...יש בנות שזה עוזר להן והשיער שלהם יותר נוח וחלק. אני ממליצה לך (ואת חייבת לפחות לנסות) את אחד השמפואים של הרבל הסנס....בחיי זה השמפו הכי נעים וחלק בעולם...רק השמפו נותן תחושה של קונדישינר ועושה קצף ומנקה היטב....שמפו אדיררר... חפיפה פעם ביום בקיץ זה נהדר..בחורף את יכולה להוריד את התדירות לחפיפה פעם ביומיים. מרכך עושה קשקשים אבל מצד שני עוזר. במידה ותשתמשי בהרבל הסנס תאמיני לי שלא תחשבי על מרכך..אני נדהמתי ממנו והיתי חייבת להמליץ.... השמפו יחסית יקר להוואי ופינוק וזה בקבוק יותר קטן אבל הוא מעולה...בכל מקרה מרכך כמו שהוא נשמע מרכך את השיער...אז זה מומלץ רק רצוי לא לשים על הקרקפת... לגבי הנשירה לכי לרופא ותדברי איתו על תרופות בשביל זה...לכי לדיאטנית(לא חובה להיות שמנה בשביל זה) שתבנה לך ארוחות נכונות כדי שהתזונה שלך תתאזן.
 
הוו הנה אני עונה

בוחרים צבע שיער לפי מה שמתאים לך ושאת חושבת שיצא לך יפה... לגבי בחירת הצבע שיבוא לך בדיוק כמו שאת רוצה אז... בכל קופסת צבע לשיער על גב האריזה יש לך שם 3-4 תמונות עוקבות. לדוגמא ורצית לצבוע את השיער לבלונדיני אז הקופסא יכולה להראות לך: תמונה ראשונה:צבע שיער חום תמונה שניה:צבע שיער בלונדיני תמונה שלישית:צבע שיער בלונדיני יותר בהיר. התמונות ילכו בצורה הזאת: חום - בלונדיני - בלונדיני בהיר יותר. זה אומר שלדוגמא אם השיער שלך כמו בתמונה של השיער החום אז השיער יצבע כמו התמונה של צבע הזה בבלונדיני... ואם השיער שלך בצבע כמו בתמונה של הבלונדיני אז הוא יצא כמו בתמונה של הבלונדיני הבהיר יותר. הולכים לפי התמונות מימין לשמאל...שאם זה צבע השיער הקיים שלך אז התמונה העוקבת אחריה זה הצבע שיצא לך. חשוב להקפיד על הזמן שכתוב על גב האריזה מהו המקסימום של הזמן שצריך להשאר עם הצבע ולעמוד בזמנים.
 
צבע לשיער

אני צובעת את השיער שלי יחסית הרבה (לפי מה שאומרים לי מההה את שוב הולכת לצבוע הרגע צבעת...) בין פעם בחודש לפעם בחודשיים כשאם זה פעם בחודשיים זה פשוט כי לא יה לי כסף או כוח לצבוע לפניכן.... לפני כחצי שנה עשיתי הבהרה על כל השיער כי רציתי צבע בהיר וחזק מאד, (במספרה) ועל זה צבעו לי את הצבע שרציתי. אחרי כמה חודשים נמאס לי (Vשיער שלי היה לפניכן חום כהה) וחזרתי לצבוע בגוונים כהים. עכשיו- הצבע דוהה לי נורא נורא מהר. זה בעיקר מעיק מבחינה כלכלית... לצבוע כל חודש? מה קרה? עזבו- זה דוהה יותר מהר מאשר כל חודש זה דוהה אחרי כשבועיים... אבל במצב שאפשר להסתובב עוד... אח"כ זה כבר נהיה ממש הבדלים מכוערים בין השורש לשאר השיער. אני רוצה לצבוע עכשיו שוב. השורש שלי חום כהה- שזה קצת כי לא גדל הרבה- אחר כך זה חום כהה קצת פחות- באמצע איפשהו זה נהיה חום ג'ינג'י ובקצוות זה כבר ג'ינג'י..... (האמת שזה פחות נוראי ממה שזה נשמע) בקיצור השיער שלי מתבהר בהדרגה בגלל שהרי כמה שיותר קרוב לקצוות שם צבעתי הכי הרבה פעמים (למרות שהסתפרתי לא מזמן....אז זה כבר לא כזה נורא) השאלה שלי- איזה צבע טוב אני יכולה לקנות שלא ידהה מהר? אני רוצה שהשיער שלי יהיה בצבע סגול חציל או אדום כהה- א-ב-ל- לא חום סגול או חום אדום, אלא שממש יראו שזה צבע אחר, לא שבשמש השיער שנראה חום או שחור ייראה אדמדם או סגלגל... אדום- או סגול- כהה. תודה.... (יצא נורא ארוך.....טעות.)
 
עונה לך את דעתי

צבע שיער זה ממש לא בריא,וזאת התוצאה ממנו לפעמים. זה עניין של מה את מעדיפה... מבחינה כלכלית אני לא ממליצה לך להמשיך לצבוע את השיער..מה רע בשיערך הקודם?< בשביל שיער אדמדם כזה את יכולה לצבוע את השיער בחינה....צביעת השיער בחינה לא תעשה לך נזק שכזה...כמובן שצריך לשים את החינה על שיער טבעי ולא על צבע...... תחכי...תאריכי שיער...ותצבעי עם חינה ויצא לך אדמדם.....כמובן שצריך ללמוד להכין את החינה כדי שיצא אדום..כי באותה מידה הוא יכול לצאת שחור וחום.
 
למעלה