שרשור שאלות לחג

מליצה

אני בכללי ממליצה על קוצים..זה נוח ופחות חם בקיץ. במידה ואתה רוצה להשאר עם שיער ארוך ספר לו על הבעיה והוא יספר אותך בהתאם...אני מניחה שצריך לעשות קצוות וכאלו... וגם את השיער יהיה קרה או עד הכתפיים הוא ישאר ארוך אבל יותר נוח
 

DMB12

New member
קוצים? לא תודה..

אני עדיין רוצה שיער ארוך, אבל לתקן מה שניקרא... טוב ניראה מה יהיה, תודה.
 
שאלת צבע!

אני מאוד רוצה לעשות פס כלשהו באמצע השיער - סגול או כחול.. עוד לא ממש החלטתי אבל! אני לא רוצה לחמצן את השיער. השאלה היא אם יש דרך שהיא פשוט לצבוע? ושהצבע ידהה לאט ובסוף השיער יחזור לצבע הטבעי שלו? פשוט לא בא לי להרוס אותו.
 
ממתי צבע נשאר בשיער?

הוא לא יורד עם הזמן? ועם החפיפות? אפשר לצבוע ישר על השיער בלי לחמצן? זו השאלה!! :)
 
צבע נשאר בשיער

אני מציעה שתצבעי בקצוות טיפה לא משו קציני..תעשי פס בפנים כזה תראי אם מתאים לך אם לא תורידי....אם תאהבי למה שידהה
 

cockta

New member
ממ.. כמה שאלות..

היי, שמעתי שיש פורום שיער וישר קפצתי לפה.. יש לי כמה שערות ואני מאוד מאוד אשמח אם תוכלו לענות לי.. אז ככה, לפני כמה שבועות הסתפרתי ואני חושבת שהשיער שלי נראה הרבה יותר טוב עכשיו אבל הבעיה היא שעכשיו התלתלים הקידמיים ממש ממש יבשים. אני שמה עליהם קרם לחות וגם שמן לפעמים אבל הם עדיין נשארים עם מראה נורא יבש, למישהו יש עצה. עוד שאלה, מישהו אולי יכול להמליץ לי על שמפו טוב שסוג השיער שלי שלא נוסה על בע"ח? ממ.. ועוד שאלה אחרונה.. האם head&shoulders אינם עושים ניסויים על בע"ח? תודה מראש רינת..
 

ירדנעע1

New member
ממליצה

על ד"ר פישר ישלי את השמפו&מעצב לשיער יבש מהסדרת של צמחי מרפא,ומה שחודשיים של פאנטן לא עשו (הפסקתי כששמתי לב שאין את הסמל של הארנב)יומיים של ד"ר פישר עשה (ואפילו יש לו ארנב^^) הקרם לחות של קולוראג-פראמסי מאד טוב,אני רק לא יודעת לגבי הניסויים..
 

מיכי7

New member
head&shoulders

עושים ניסויים על בע"ח.. אני יכולה להגיד לך שנטורל פורמולה, קרמה, כיף והוואי לא עושים ניסויים על בעלי חיים. (יש עוד כל מיני...פשוט לחפש את הסמל של הארנב) ובקשר לתלתלים היבשים תחפשי מוצר עם לחות, כמו קרם לחות לשיקום שיער או מוס עם לחות
בהצלחה..
 

never cry

New member
הוואי כן עושים!

ואת יכולה לשאול בפורום זב"ח(זכיות בעלי חיים) על החברות שעושות ולא.. בארץ אין חוק לשים את סמל הארנב ולכן כל חברה שרוצה יכולה לשים גם אם היא עושה ניסויים וישנן חברות רבות שלא עושות ואין עליהם את הסמל.. את יכולה לחפש באתרים כמו שב"י ואנונימוס מדריכי צרכנים וכך תוכלי לדעת.. אני מאוד מקפידה בנושא ניסויים בבעל"ח ויכולה להמליץ לך על נטרואל, קרמה, קרלין יש עוד הרבה אני פשוט לא זוכרת כרגע..
 

never cry

New member
זה מאוד חשוב לדעת ולהפיץ..

אנשים רבים לא יודעים את זה וקונים רק לפי סימון הארנב.. וככה לא קונים חברות שאפשר וקונים הוואי שכן עושה.. שלדעתי גם לאנשים שלא אכפת מניסויים בבעלי חיים צריכים להחרים אותם על זה..
 

מיכי7

New member
את צודקת

אבל לפעמים אין לי ברירה... הלכתי לסופרפארם לפני חודש אני חושבת לקנות כמה דברים.. חיפשתי משחת שיניים ומסתבר שכל החברות שהיו שם עושות ניסויים.. כמובן שהייתי חייבת לקנות משהו כי אין ברירה.. ואותו הדבר לגמרי דאודורנטים, אני מחפשת אחד שלא עושים בו ניסויים אבל הוא חייב להיות גם עמיד ומריח טוב, ואז הבחירות מצטמצמות..
 

nickey

New member
אני ממליצה על

השמפו+מרכך של חברת דאב, היה לי את הבקבוק הורוד שלהם לשיער יבש/פגום/צבוע (לשיער צבוע כמובן
) והייתי מאוד מרוצה, היום אני משתמשת בבקבוק הלבן לשיער רגיל. יש להם את סמל הארנב. האם את נותנת למרכך לשבת על השיער כמה דקות לפני שאת שוטפת אותו במים? גם לשטוף שנייה אחרי שאת מסיימת למרוח אותו זה בסדר, אבל אני אוהבת למרוח את המרכך על השיער, לאסוף אותו בקליפס (יש לי שיער עד הכתפיים) ואז לסבן את הגוף... כשאני מסיימת לסבן, שוטפת הכל, וכך נותנת יותר אפקטיביות לחומרים שיש במרכך לפעול. לא ממש מכירה את קטיגוריית המתולתלים אבל שווה לעבור בסופר פארם ולשאול את הדיילות או את העובדות, או שתלכי למספרה, הם בד"כ יכולים לייעץ לך על סוגים שונים של שמפואים.
 

halloo

New member
ממ זאת אני..

רק שאני מהחשבון של אחותי.. אין לי כוח להחליף.. :] ממ.. גמאני עושה ככה שאני מתרחצת ובסופרפארם אני שואלת את הדיילות שירות אבל בנתיים מה שהן נותנות לי לא בדיוק עוזר :S ממ.. עוד אלה.. אתם מכירים את השמפופאים האלה הצבעוניים עם הריחות המעולים האלה, שכחתי את השם, זה עם פירות וכזה.. זה יהיה טוב לשיער שלי כי אני פשוט משתגעת על הריח..
 

nickey

New member
אם את מתכוונת לחברת ROOTS,

יכול להיות שכן, תנסי... מקסימום תעבירי הלאה
או שאת בכלל מתכוונת להרבל אסנס, לא ניסיתי אותם. אז כמוצא אחרון - תלכי לספר ותשאלי אותו מה לדעתו יכול לעזור לך.
 
עונה

על השאלות כבר ענו לך אז אני יענה בהמלצות.. אני ממליצה על הגרסת בקבוקים הירוקים של נטורל פורמולה..תקחי את מה שמתאים לך לא את מה שאת רוצה שיהיה לך.יש מחליק ברגע ויש לתלתלים..תקחי את זה של התלתלים..הוא מעצב אותם יפה נותן לחות ומראה של שיער בריא. לסידור התלתלים וקשרים אני ממליצה על דוקטור פישר..
 
../images/Emo36.gifשאלה - חג שמח../images/Emo141.gif

אממ.. היי, שנה טובה כולם..
שאלה סתומה.. אבל.. יש דרך לגרום לכך שהשיער יתארך יותר מהר..?..
תודה, ליהי..
 
למעלה