שרשור שאלות סופ"ש

ritosh

New member
ברכות לפורום החדש ושאלה..

האם שמעתם על החלקה יפנית בשם "במבוק"?
 

talupa

New member
שאלה..

היי אני לא כותבת פה בכלל אולי חוץ מכמה פעמים אבל קוראת פה די הרבה.. בקיצור: השיער שלי תמיד היה בריא וחזק- עד לפני כמה זמן- שבוע בערך- התחילה לי נשירה- לא איומה אבל גם לא ככ קטנה וכזו שאפשר להתעלם ממנה.. אף פעם לא נשרו לי ככ הרבה שערות- אני רק מעבירה יד על השיער שלי ויוצא איתה איזה 4 שערות.. זה מחרפן אותי- וזה לא שפעם אחת ביום זה ככה- הרבה פעמים... מה לעשות? זה סתם תקופה כזו? בגלל החום- או שצריך לעשות משהו? תודה..
 
קרם לשיער

אני רוצה לקנות קרם לשיער, יש לי שיער גלי שנוטה להתנפח, ומחפשת קרם טוב. המליצו לי על הקרם של פנטן לשיער במגע משי, או קרם של אינדולה... אני לא ממש מכירה ואשמח להמלצות על קרמים או חוות דעת אם יש לכם ניסיון עם אחד המוצרים שהזכרתי ,או אפילו איזה קרם ממש לא כדאי לקנות. התקציב שאני מוכנה להשקיע - עד 50 שקל בערך. אשמח לתגובות :]
 

princesa4

New member
ספריי עצוב..

ואי איזה טעות עשיתי.. הלכתי לסופר פארם ורכשתי מוס , ספריי ברק לשייער+ פן עם דפיוזר על מנת לעשות לעצמי טלטלים[עכשיו יש 40% הנחה של מוצרי שוקי זיקרי בסופר פארם] . ככל הנראה עשיתי טעות כי רציתי לקנות את ספרי עימוב לניעול הטלטלים והתבלבלתי עם ספרי ברק , שגםם ככה אני יכולה לקבל משמפו טוב.. קיצר מה אני עושה איזה ספרי עיצוב קיים בשוק זול מזיקרי כי לא נותר לי הרבה ואני חייבת המלצות שלכם .. תקנו בסופר פארם את המוצרים של שוקי יקרי [לאור המלצות של אנשים שדירבנו אותי לקנות..]
 

KaRnAf ReShAtOt

New member
אני לא יודע עד כמה זה הפורום המתאים..

אבל זה הכי מתאים שמצאתי: אני מגדל זקן צרפתי, אבל הבעיה שצמחו לי שפם וזקן כמו שצריך, אבל הם לא מתחברים, כלומר החיבור ביניהם לא צומח. יש לכם רעיון איך אני יכול לזרז את צמיחת השיער באיזור הזה, ככה שזה ייראה כמו זקן צרפתי מחובר? (ובבקשה תשתדלו לחשוב על עוד רעיונות חוץ מלגלח הרבה את האיזור, כי בינתיים זה לא עובד.. אשמח לשמוע כל הצעה, מוזרה ככל שתהיה). תודה מראש!
 

n g e l

New member
שיער מלא- שאלה

יש לי שיער מלא... הרבה שיער טפו טפו טפו לא מתלוננת כי זה דבר טוב... והרבה רוצים את זה אבל.... בלי פן הוא סתם כזה בלי צורה ונפוח ואני לא אוהבת שהוא נפוח אז אני כל שבוע עושה פן העיקר שיראה קצת מסודר ולא נפוח ניסיתי לקנות קרמים למינהם ורובם פשוט נספגים ולא משפיעים על השיער או שקניתי איזה ספריי ועשה לי את השיער קש מישהו מכיר איזה קרם/ חומר/ ספריי משהו שיעשה לי את השיער לא נפוח לפחות...? תודה:)
 

SummerSpirit

New member
שרשור שאלות סופ"ש ../images/Emo1.gif ../images/Emo29.gif ../images/Emo42.gif

כאן כאן כאן
 

Anat L

New member
תוספות שיער

מה אתם חושבים על תוספות שיער או הארכת שיער? לאחרונה התחלתי לחשוב על האופציות האלה...בגלל שיש לי שיער ממש קצר ולוקח לו שנים לצמוח (שיער מתולתל) מה שכן המחירים קצת מפחידים אותי, וגם ספר אמר לי שזה יכול להרוס את השיער לטווח הארוך. מה אתם חושבים?
 

Black Jane

New member
לדעתי :)

אם זה לא ממש מציק לך, וותרי. מאידך, תחשבי על זה, תבדקי מחירים, מקומות - ואם משהו ימצא חן בעינייך ויש לך את האפשרות - לכי על זה
בהצלחה !
 

system רולז

New member
שאלה ../images/Emo109.gif../images/Emo210.gif

לפני כמה זמן הייתי משתמשת במחליק בקביעות והמחליק גרם לשיער שלי להיות שרוף ולא יפה וטבעי כמו שהוא היה פעם ואני לא יודעת איך אני מתקנת את הנזק שצבר השיער שלי \= יש משהו שיכול לעזור? ניסיתי את המרכך והשמפו של דאב אבל זה לא עוזר P: אשמח לעזרה תודה :)
 

Black Jane

New member
קודם כל - להספיק להשתמש במחליק [למרות שאני

מניחה שכבר הפסקת להשתמש] להקפיד לחפוף [לדעתי כל יומיים] ובעצם - לתת לשיער לגדול. השיער החדש יהיה בריא, אז אם צובעת וכו' - כדי להפסיק
 

SummerSpirit

New member
../images/Emo45.gif

הזמן עושה את שלו -- את צריכה לעזוב את השיער שלך במנוחה ולתת לו לגדול בלי פאנים, מחליקים ושאר הדברים שעלולים להרוס אותו.
 

sonic15

New member
הי רציתי לשאול שאלה לגבי תספורת ועוד דברים

אז ככה יש לי ישער כזה פרוע אני רוצה שתיהיה לי תספורת יפה מגניבה ונוחה כזאת ושישאר הרבה שיער בסגנון הפשוט כמו מייקל לואיס או רן דנקר איך קוראים לתספורת כזאת? על איזה תספורת בסגנון כזה הייתם ממליצים לי? תקשיבו יש דבר כזה שיער חלש? הלכתי לחנות רפואה ואמרתי שיש לי שיער חלש ועם אני צריך שמפו שמחזק תשיער והיא אמרה שבגלל שאני רזה מדי אני צריך ויטמינים חוץ מהשמפו אז איזה שמפו אתם ממליצים לי לקנות איזה שמפו הכי טוב בחיזוק השיער ווהקצוות שלו? שאלה נוספת יש לי קצת זיפים בסנטר ומעל הפה עם מה כדי לי להוריד את זה? ניסיתי השנה עם סכין גילוח ונחתכתי ואני מפחד להיחתך שוב מכונה חשמלית זה טוב? אתם ממליצים? סליחה ששאלתי הרבה ותודה על התשובות שבוע נפלא!
 

SummerSpirit

New member
יש מצב ../images/Emo45.gif

את אומרת שהיה לך עד לאחרונה שיער בריא וחזק לכן אני נוטה לחשוב שבעית הנשירה אינה גנטית אלא כנראה נובעת מחוסר ויטמינים (וכאן מומלץ לעשות בדיקת דם כדי לבדוק) או שכמו שאמרת, זאת פשוט העונה. אנחנו לקראת הסתיו וידוע שבעונות המעבר יש המון אנשים שיש להם נשירה. בכל מקרה, הייתי מציעה לך לחפוף פעם ביומיים-שלושה כדי לא להכביד על השיער, לסרק אותו בעדינות מהקצוות לשורשרים כדי למנוע קשרים וקריעת שיער וללכת פזור כי גומיה\קליפס\סיכה מושכים אותו וקורעים אותו עוד יותר.
 

SummerSpirit

New member
למה שלא תנסי מוס?

גם לי יש שיער גלי שנטה (עכשיו כבר פחות) להתנפח. אני לא משתמשת בקרמים זה הם משמנים את השיער אבל מה שכן, אני מאד ממליצה לך על מוס התלתלים של נטורל פורמולה. כבר שנים שאני משתמשת בו ואין תלונות.
 
היי, אממ שאלה

מוס - מה בדיוק הוא עושה לשיער? כלומר - נגיד קרם לשיער מוסיף לחות... ומתי צריך לשם אותו? על שיער רטוב או יבש? תודה מראש!
 
למעלה