שרשור show off מס' 2 יוצא לדרך..

חולצה עם "הודי".

מתפרש לי "הודי" בעברית ל"כובעון". XD עוד מפוקס. יש עוד אחת מפוקס, אבל היא בכביסה. חחחח.
 
../images/Emo6.gif

נכון שבאמת יש מה למצוא אצלם העונה? בדרך כלל אני אפילו לא נכנסת, אבל היה תווי-קניה...
 
אהבתי את החולצות והצעיף והנעליים

וגם הרעיונות שיש לך לגבי המכנס
הצבעים שלו יפים
 
פצ'יפקס.

ווריסטבנד עם פיס. סיכת לב. טבעם עם מספרים של קוביה. טבעת-פרחות בצבע תכלת. וסיכת האלו-קיטי שלא אתן תמורת שום הון בעולם. 3>.
 
אני יודעת.

אבל מה שהיא שמה זה פריטים מתוך חנויות מותגים.
באותה מידה אני יכולה לבוא ולפרסם את הג'ינס החדש שלי מלי קופר ואת החולצה המדהימה שלי מנו ניים. (לא קניתי באמת סתם דוגמאות היפוטטיות.
)
 
אז מה....לפעמים

המותגים האלה מייצרים משו שונה אז זה לא יראה כל כך רע... גם ככה אין לי הרבה סיכויים לקנות את הבגדים שאני מתה לקנות ): אז אני קונה מה שמוצא חן בעיניי זה לא חשוב העיקר שזה יפה
 
עוד לא ראיתי אף מותג חוץ מרנואר

שמשתמש בלבוש אלטרנטיבי. וגם אצל רנואר זה נדיר ורק מזכיר טיפ'לה גותיקה. TNT מאוד אלטרנטיבים בצורה שמזכירה סייבר, אבל הם עושים את זה בצורה מיינסטרימית מגעילה שבאופן אישי דיי דוחה אותי. :/
 

Shusho

New member
היית פעם בחנויות

בחובבי ציון בפ"ת? אין לך מושג אפילו כמה דברים מדהימים יש בחנויות של פקצות וסתם מיינסטרים. \וגאדמט, מיינסטרים זהלא תמיד רע. פשוט ורוד זה צבע מזעזע
וירוק. וזהב. אבל עזבי זה לא קשור.
 
נממ לא ממש יוצא לי להסתובב בפ"ת..

אני יודעת שלפעמים יש שם מציאות (בעיקר ברנואר) אבל כל הורוד והצבעים המסנוורים האלו מעוררים בי בחילה.
 

Shusho

New member
נהה, חולצות מותגים זהלא משהו.

אני מדברת עלחנויות של ביג סייל, דברים שב-30 שקל ושטויות כאלה. יש פול חנויות כאלה בפ"ת ומעט מציאות בין בגדים ורודים ובוהקים עם נצנצים בשילוב ירוק בייבי ופס סטן מזהב באמצע.
 
נכון,

אבל אם את משלבת את הג'ינס החדש שלך מלי קופר עם חולצה מתאימה או את החולצה המדהימה מנו ניים עם מכנס מתאים... [נמשיך את הדוגמא ההיפוטטית?] נניח קנית חולצת מעטפת אדומה בנו ניים? על פניה, אם את הולכת איתה עם ג'ינס- זה לבוש "רגיל". אבל תארי לך שאת הולכת איתה עם מכנס בונדאג'... אלטרנטיבי לכל דבר.
לבוש אלטרנטיבי זה לא רק פריטים מסויימים אלטרניבים, זה יכול להיות גם "רגילים"- הרעיון הוא איך לשלב אותם, כמו בכל סוג של אופנה.
 

psycho maiden

New member
ממש לא קשור...

את יכולה לקחת את החולצה מנו ניים ו"לשחק" איתה , ז"א לשלב אותה איכשהו , לשים אותה בצורה מיוחדת כלשהי וזה יצא אלטרנטיבי . זה שאלו בגדים ממותגים זה לא מחייב שהם לא יהיו חלק מאופנה אלטרנטיבית. [אוף אני לא מצליחה להסביר את עצמי ..
קיצר אני מסכימה עם מה ש"ירדן והדיסקו" כתבה]
 
אבל היא לא פירסמה תמונות שבהן היא

מראה שילובים של זה עם דברים אחרים. היא לא הראתה תמונות של זה לאחר שיפצור. היא פשוט הראתה תמונות של בגדים פשוטים ממותגים וזה באמת לא הכי קשור לפה. :/
 
למעלה