תוצאות מאליפות עמק הירדן

  • פותח הנושא iaa
  • פורסם בתאריך

iaa

New member
תוצאות מאליפות עמק הירדן

מופיעות באתר איגוד האתלטיקה
 

evgeniks

New member
תחרות לא אוגנת

בתחרות של הטלת הכידון הוצב קריטריון של 50 מ', קריטריון הגבוה מהקריטריון באליפות ישראל. כמו כן הכידונים שבביקין הביא איתו היו מיועדים רק לו, ולשאר המטילים נתנו לזרוק כידונים אחרים. בתגובה מאמנו אמר שהכידונים עולים כ 5000 שקל ולא מיועדים לזורקים האחרים.
 

חסר שם

New member
הטלת כידון

תראה, באליפות עמק הירדן הציבו קריטריון אולי יותר גבוהה מאליפות ישראל אבל יש להם את הזכות המלאה לעשות זאת... למרות שזה לא מתקבל עם הדעת עדיין אין שום חוק שמגביל אותם בדבר!. ובכל זאת הכידונים שבביקין הביא זכותו להשתמש בהם לבדו כי אחרי הכל הם שלו. לדוגמא באליפויות בינ"ל יש מטילים שמשתמשים בכידונים שמנהלי התחרות מספקים לתחרות ויש ספורטאים שמביאים את הכידונים שלהם והם משתמשים בהם לבדם.
 

evgeniks

New member
הערה

המטילים משתמשים בכידונים לבד משום שכידונים אלה הם הכידונים שהם התרגלו אליהם אך לפי החוק כול מטיל רשאי להטיל עם כול כידון בו משתמשים במסגרת התחרות,וזה כולל את הכידונים שהאתלטים מביאים איתם.
 

חסר שם

New member
תיקון טעות

זה די ברור מאליו שמטילים משתמשים בכידון מסויים רק בגלל שהם אוהבים אותו ואת התכונות שלו. ובקשר לשימוש בכידון אישי, צודק אני טעיתי, עבדתי לפי החוקים הישנים שבהם לכל אחד שמשתמש בכידון אישי יש זכות להחליט אם הוא רוצה לתת למשתתפים האחרים להשתמש בו. אך בדקתי וראיתי ואכן כל מטיל שמביא כידון משלו הכידון חייב להתאים למידות ויש אפשרות לכל המשתתפים להשתמש בו. נ.ב: מדובר פה על תחרויות אתלטיקה עולמיות ע"פ החוקה של ה-iaaf (איגוד האתלטיקה העולמי). מצורף בזאת גם החוק [עמ' 11 חוק 187 'כלים רישמיים' (2)].
 
למעלה