תלונה קשה לכל האנשים המ=ע=צ=ב=נ=י=ם

חיפושיט

New member
תלונה קשה לכל האנשים המ=ע=צ=ב=נ=י=ם

שעומדים במעברים!!! אוקי זאת התכונה הכי מעצבנת שקיימת !!!! למה למה למה לעמדו במעבר?. מה העיקרון? כילו... זוזו שלוש סנטימטר לצד ותעמדו שם אבל לאאאאאאאאאאאאאאאאא אתם תעמדו דווקא במעבר!!! איפו שעוברים <דגש על עוברים!!> כילו.. מה העיקרון של מעברים? לעבור! שורש ע.ב.ר ואנשים שעומדים במעבר מונעים לעבור!! הם סותרים את משמעות המילה !! סותרים את העיקרון!!! ואז יש אנרכייה!!!!!! אנרכייה!!! ואז היא תגרום לנפילת הכלכלה העולמית! ואז האפוקליפסה!!! ובגלל מה?<??? בגלל אנשים שלא זזו סנטימטר אחד !!!!!!!!!!!!!!!! חיפושיט <ברגעי השיגעון השבועיים> <מביאה כדורי הרגעה וכותונת משוגעים> טוב טוב קחו תפוז !!! ואל תעמדו במעבר... אתם יודעים מה יקרה אז... !! :cool: B-)
 

חיפושיט

New member
תלונה2- ההמשך!!

למה לא הגבתם על ההודעה הזאת???? חוצפנים!! אני מתלוננת בזאת שלא הגבתם אמן חיפושיט <מתחברת לצד הדתי שבה>
 

חיפושיט

New member
תלונה3

למה למה למה למההההה דווקא כשיוצאים לאנשיהו ומתכננים ללבוש משו מגלים חצי שעה לפני שהוא מלוכלך ?????
 

מימי

New member
לעצבן אותך עוד יותר?

את קולטת שבאנגליה אנשים עומדים בטור אחד על המדרגות הנעות בשביל לתת לאנשים לעקוף? וכשמישהו עוקף הוא אומר סליחה? נכון שזה נשמע בלתי הגיוני??? אפילו ברכבת התחתית הם מנומסים.
 

ביילי_007

New member
אני מעיד באופן אישי, את צודקת

כולם במדרגות הנעות, עומדים בצד ימין!!, פשוט מדהים!!
 

keren007

New member
תלונה עוד יותר מעצבנת!

למה למען השם, כל פעם שאני בתא הלבשה, חייב לבוא איזה ילד קטן ולהציץ לי מהצד????????
 
עומדים במעברים בבגדים מלוכלכים

אפשר לנסות ולהתנחם בכך שכל מי שעומד במעבר בוודאי גם עבר בבית את כל ארון הבגדים שלו וראה שהבגדים שתיכנן ללבוש היום בדיוק מלוכלכים/מקומטים/בכביסה/מתחת לכלב/מכוסים בשערות של חתול/נשפך עליהם קפה/אצל האח הקטן ... בפעם הבאה שמישהו מחליט להתייצב בדיוק כשאתה אמור לעבור שם עמוס בשקיות כבדות, תחשוב על כך ששעה וחצי לפני כן הוא הסתובב כמו עכבר במבוך וניסה לאתר את הבגד, לגהץ, לכבס, לנקות, להבריש, להוריד את הכלב (ולקבל נשיכה), להתקשר לאח שלו (שהשאיל את החולצה לחברה שלו בתאילנד). אולי זה יוכל לעזור?
 
חיפושיט יקר

א.נ. קיבלנו את פנייתך. התשובה לתלונתך נמצאת כבר בתוך הודעתך, כמו שכבר אמרת שהמעבר לקוח משורש ע.ב.ר. כלומר עבר שזה אומר ההפך מעתיד, ולכן זה היה בעבר מעבר והיום זה סתם פרוזדור ובפרזדורים מותר לעמוד. תודה על פנייתך בכבוד רב ליהי האחת מח` תלונות לשכת אלוהים
 
חיפושיט היקרה

ג.נ. לקחנו את פנייתך לתשומת ליבנו ונשתדל לתקן דרכינו בעתיד. בכבוד רב ליהי האחת מח` תלונות לשכת אלוהים
 
למעלה