תלונה 1, המורים של היום.

ביילי_007

New member
תלונה 1, המורים של היום.

יש לנו מורה בתיכון, אני לא יזכיר את שמה, אבל היא ממש רעה. היא מורה לאחת ממקצעות המחשבים באחד מביתי הספר הטובים בארץ למדעים וטכנולגיה. במשך שנה שלמה, היא לא הכתיבה לנו, לא עזרה לנו, צועקת ועוזבת שיעורים בלי סיבה, יורדת עלינו ממש מורה מעצבנת. עובדה הציונים שלנו במקצוע הזה על הפנים. מה שעוד יותר מעצבן, שלא לציטוט הרבה מורים חושבים שהיא מורה מעצבנת, ויש כמו ידיעות ש3 מורים התפטרו מהבית ספר בגללה. אפילו המחכנת אומרת שאין מה לעשות. אותה מורה ממש מרה אלינו. העכשיו נוצרת הבעיה אמתית - בבחינה הבגרות שיש לנו 19/6/01 כלומר מחר, אפשר להשתמש עם כל חומר עזר, כלומר הכל מחברות קלסרים, אבל אין קלסר - הוא ריק!!!!!, ממש מעצבן!!! במשך 3 שנים לפחות כתות יא` של אותו מגמה ניסו להעיף אותה ללא הצלחה, הלכנו למנהלת - שדרך אגב גם היא קרציה, הלכנו להורים בכינו להם - והם מודעים למצב. טוב, אני הולך לבכות להורים שלי. להתראות מחר :)
 
8-(

קודם כל, אני מאחל לך ולכיתתך בהצלחה מחר בבחינה. בחינות בגרות - עוד דבר שבכלל אפשר להתלונן ולקטר עליהן. אני חש צער בקשר למורה הספציפית - שנראה לי יותר שהיא מורה שיודעת לעשות רוח ולא ללמד. לצערי יש כאלו מורים במערכת החינוך. עוד יותר עגום המצב שהמנהלת לא מבינה מה המורה הזו מעוללת. אני לא מבין, אין פיקוח? איך ציוני התלמידים של המחזורים הקודמים שהיו תחת שרביטה? אם יש לך את הנתונים האלו, ניתן לפנות לגורמים עליונים מהמנהלת. אני מניח שבעזרת ועד הורים ניתן לקדם את העניין- שווה בדיקה.
 

ביילי_007

New member
שלחנו מכתבים גם לפקידים אזוריים...

אבל אין תגובה, אני חושב שמערכת החינוך בישראל כושלת... למשל במבחן האחרון שקיבלתי הוא 34, תתפלא זה ציון יחסית גבוה!!
 

ביילי_007

New member
עיצוב תוכנה,

יש עוד בעיה - המקצוע הזה הוא מאוד חדש - כלומר זה השנה השלישית שמלמדים אותו, אז יוצא מצב שגם יש בקושי מורים פרטיים. ובכלל יש רק ספר לימוד אחד בנושא - וזה עוד ספר במהודרת ניסוי - כלומר יש הרבה שגיאות שם. נורא והאיום!!
 
מסכים אתך בן-אדם

אין כמו מקצוע חדש... אבל מה כל ההתחלות קשות... לך תלמד... תנסה להוציא את המקסימום. מחזיק לך אצבעות.... בתקווה שמחר - אחרי שתעשה את המבחן לא יהיה לך צורך להתלונן פה בפורום.
 

ביילי_007

New member
בכל מקרה יהיה..

אל תדאג, גם אם אני יצליח בבחינה מחר, יש עוד הררררבה נושאים לקטר עליהם - :) לא תפטר ממני בקלות כזאת ;-) .
 

Dracu

New member
מודיעה לעולם שהיא באותה כיתה עם

ביילי ויודעת על מה הוא מדבר.
 

ביילי_007

New member
המבחן מתחיל בשלוש בצהריים!!!

תגידו לי איזה מבחן בגרות!! מתחיל 15:00 עד 18:00, איזהההה, למה לא עושים את הבחינה בבוקר!!!!!!!,
 

ביילי_007

New member
בקושי 10 דקות, אין לי על מה להתכונן

הצילו, אני מרגיש חסר אונים, טוב לפחות זה רק יחידה אחת מתוך 15 יחידות במחשבים :(
 

ביילי_007

New member
תודה, האופיטימיס...:)

טוב, אני כבר יסיים פה, אלך להתקלח לאכול קצת ויזוז לבית-הספר. אני אלך קצת מוקדם כדי לזעוק למחנכת שאני לא יודע כלום, ונראה מה הכתה עושה...בכל מקרה, אני זז פה... wish me luck ותהיה בטוח ברגע שאני מסייים, אני ירשום לכם את הקיטור הבא!!! כישלון בבחינת הבגרות מדעי המחשב ב` - עיצוב תוכנה ואסמבלר קיץ 2001. ביילי
 

ביילי_007

New member
רוצה לדעת איך היה מבחן??

אוקיי, אני לא יקלל את המורה, אבל הלך ממש לא טובבב, כול הכתה יצאה כועסת וזעומה, מתוך 4 שאלות עשיתי 3, וגם זה בקושי....
 

keren007

New member
הייתי

רוצה להגיד משהו מנחם עכשיו.......... אבל לא עולה לי כלום
 
פקטור זוהי פעולה שבה

מעלים אוטומטית בכמה נקודות ציונים לכולם, במידה והמבחן היה קשה, או שרב הנבחנים נכשלו.
 
למעלה