תפוז אנשים אצלכם בסלון
|

תפוז אנשים אצלכם בסלון ../images/Emo70.gif ../images/Emo82.gif|

החל מהיום בערוץ 68 ב- yes, הטלויזיה בלווין, אפשר להנות מהערוץ האינטראקטיבי החדש לצעירים (yesZone) המופעל כולו על ידי תפוז אנשים. למה אנחנו אומרים לכם את זה? כי יכול מאד להיות שהודעות שלכם מהפורומים יככבו שם ... הערוץ הוא ערוץ אינטראקטיבי הכולל מדורים שונים - דייטינג, מסיבות ובילויים, צ'ט, הכרויות, סלבס, משחקים שווים נושאי פרסים (עוד יותר שווים) ועוד. הצופים יכולים להשתתף, להתבטא, לצ'טט, להצביע ולהשפיע. דרך אגב - אם אתם רוצים להשתתף במדור ההכרויות לחצו על הקישור להתראות בערוץ 68.
 

ננסק

New member
ניצול שרשור:

מר מנהל פורום (איך לקרוא לך בעברית בלי לשבור את כל השיניים??), יש לי הצעה לשיפור: אפשר לקשרר את האתר של Cyber board לעמוד הקישורים, וגם את רשימת כל המשחקים שיצאו אליו, שניהם בחסות Backdoorslam.
 

p i n g o

New member
../images/Emo32.gif Come Into My World../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

פעם ילדה קטנה ומתוקה, היום אישה בוגרת ומלאת ביטחון עצמי וסקס אפיל. קיילי מינוג היא אחת מהתופעות הגדולות של המוזיקה בשני העשורים האחרונים. מאז החלה לראשונה לפזז לצלילי הלוקומושן, קיילי משגרת להיטים לחיינו בזה אחר זה ולא משאירה מקום לספקות - היא פה כדי להישאר! למעלה מחמש עשרה שנה בעסק, קיילי מספקת קליפים מרהיבים, הופעות עוצרות נשימה ושערוריות חדשות כל בוקר.. אז מה הפלא שכולם כל כך אוהבים אותה
So come on come on, do the Locomotion with us! בואו לפורום קיילי מינוג (566) ב
פורסם בהתאם לאישור שניתן במערכת אישורי הפרסום http://forums.tapuz.co.il/kylie
 
למעלה