אז מה נשאר? שירשור התקדמות אחרון לפני הכנס!

CibiHeart92

New member
אז מה נשאר? שירשור התקדמות אחרון לפני הכנס!

מה נשאר לכם לעשות לקראת הכנס? והאם תספיקו? וכמו כן, מתי אתם חושבים שתגיעו לכנס, והאם אתם רוצים לעשות מפגשפורום? ^_^ עוד שלושה ימים לכנס!!!!!!!!
 

BomberBY

New member
מה שנשאר

לרוב מי שלא מכיר את הפרטי קוספליי שלי זה בטח ישמע כמו ג'יבריש, אבל מה שנשאר: לשים גומי בגופיה שלי, להכניס את הסרט האדום לכובע, להתאים את החולצה לכנפיים שאני אקבל, ולעשות מתקן שיחזיק את הכנפיים... אני כל כך לא בטוח שאני מסיים את זה בזמן, אבל לפחות חוזרת לי התחושה לאצבע(תפירה ידנית לבד עבה זה לא כיף), אז אני אמשיך היום ואסיים כל מה שאפשר בלי הכנפיים. אני אהיה בכנס הרבה לפני כולם, הרבה לפני שהוא נפתח אפילו, חוויה, להעביר את הכנס עם עיגולים בעיניים, אבל יהיה כיף.
 

BomberBY

New member
התקדמות...

גומי בגופיה עשיתי אתמול, סרט אדום היום בבוקר, קיבלתי את הכנפיים, הכנתי את החולצה לכנפיים, אלתרתי מתקן שאמור להחזיר את הכנפיים במקום... נשאר רק שטויות קוסמטיות מפגרות שאני אעשה מחר בבוקר כנראה. תודה רבה סאב על העזרה, וגם לטל ש... דאג שהמחשב שלי לא יהיה יתום.
 

pokegirl

New member
LOL

אני צריכה לעשות כנפיים לבחור שמעליי. אני גם צריכה לצייר על מניפה של ~מישהי~ ולסיים דברים אחרונים בקוספליי שלי ושל חברי.
 

pokegirl

New member
יש, קצת

אבל שלשום היה יותר מדי לחץ לא בריא, אז עכשיו מתתי
 

happy berry

New member
אעאעאעאע! זונות! תפסיקו להלחיץ;;

-אני צריכה לתקן את כל הדברים הדפוקים בתחפושת (טוב נו,לא הכל,אין מצב בחיים שאני אצליח לתקן את הכל), -לקצר את החלק הורוד (אולי) -לקצר את הבלומרס -לחבר את השרוולים ולעשות עם זה משהו,שהם לא יראו כלכך נוראיים -לסדר את הסרטים האדומים (שעשיתי כבר,אבל החלפתי בסוף מאדום זועק לאדום כהה) -לסדר את הנעליים,ואת הסרטים שלהם -לתקן את הסרט האדום מקדימה -להכין סרט אדום למאחורה -לתקן את הסרט לשיער והכי חשוב-לנסות לסדר את הפאה!! ברגע האחרון מצאתי פאה ממש ממש גרועה,ואני צריכה לסדר אותה איכשהו,שתראה קצת נורמלית,בוהו;; ועוד לסיים לאחי את הציור! גאד,התחלתי אותו יומיים לפני הכנס הקודם ועדיין לא סיימתי. __________________________ אני אגיע לכנס כנראה ב-11 או 12.. פאק,אני מרוששת. צריך לשנורר את אבא/אמא... ___________________________ מפגש פורום? מממ,אוקיי..
 

Mana Sama

New member
ועע ><

אתמול ישבתי עם אמא לתפור והראתי לה את השרוולונים שיש להאזוקי..התשובה שלה הייתה "מה? אני לא יודעת לתפור כזה דבר! לכי מחר לסבתא,עזבי אותי בשקט!" -__-;; בכל אופן,היא תעבור היום אחרי העבודה אצל סבתא שלי ותביא לה את הבד תפרנו את ההדרס והצ'וקר,צריך רק לחבר את האוזניים להדרס בדרך כלשהי XD אה,ולהוסיף את הגומי לשרוולים של השמלה מסתבר שיש לי פחות מה לעשות מלשאר האנשים פה,ואני עדיין לחוצה בטירוף ^^;
 

Mana Sama

New member
אה כן,אני צריכה גם לקנות סיכות סבתא @.@

איפה מוכרים בכלל?
 
בושות להעלות תמונות ...

לא יצאה לי משהו של קוסטפליי ץץזאת הראשונה שלי אז תסלחו לי =.= כל הקוסטפליים בוו מש יפים O: ... טוב אבל הנה התמונה >> ...
 

happy berry

New member
את לא רוצה לראות את התחפושת שלי><

היא ברצינות תחפושת נובית אמיתית. יצא לך ממש חמוד, ריטסוקהP:
 

gogatsu

New member
אעעעע ;;

נראה לי שיש לי יותר מכולכם לעשות! אני צריכה לתפור בד שחור לכפפות (אם כי יש מצב שאני אוותר על זה אם לא יהיה זמן), לסדר את הבטנה של המחוך, לתפור את הכנפיים לחצאית טול, לצבוע עוד שכבה של צבע או שתיים על השריונות, לשפצר אותם איכשהו, להוסיף להם עוד חלק אחד, להדביק להם בד מבפנים, לחבר אליהן את הכנפיים השחורות הקטנות, למצוא את הגרביים השחורות עד מעל הברך שלי, לחבר את הכתר לקשת ולמצוא פתרון לאיך מכניסים את כל השיער שלי מתחת לפיאה קצרה! T_T מוות!~
 

cRitiCaL KitTy

New member
לא הרבה.

רק לקנות סוויטשירט ולבד אדום וסרט אדום וגרביונים, לגזור את הבד שכן יש לי, לתפור חצאית, לקבל מיובל את הבד שאצלה, לתפור את החלק סיילור לסוויטשירט שעוד אין לי... כלומר, רק הכלO: ובנוסף לזה, אני צריכה להתאמן על לתפור, כי נסיון התפירה במכונה שלי מצטבר לשקיקי נפתלין ושקיקי נפתלין(במיני מכונה). אבל יש לי יומיים חופש לעשות את זה+את היום(עד איזה 8)D: אני רק שמחה שסופסוף יש לי מכונה לעבוד איתה._.; הו, ולקנות גם לבד לבן ולתפור את התיק.
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif היום באתי עם הקוספליי לביצפר.

היום בבוקר הייתה הפעם הראשונה שלבשתי את הקוספליי המתוקן (חברתי התופרת הנהדרת הגיעה איתו 3>), התבררו לנו כמה וכמה טעויות, ותיקנו אותן עם סיכות ביטחות :> יש לי רק לסיים את השרשרת- ואתמול הכנתי את התליון והכל בסדר. :> למרות שהתליון יצא קצת מעפן, מרחוק הוא בסדר. XD קצת איכזבה אותי ההליכה ברחוב- אני וחברותיי היינו המחופשות היחידות ושום דבר ושום תגובה. שנה שעברה שהתחפשתי לצ'רלי צ'פלין אפילו קיבלתי יותר. ובביצפר בכלל, מלא חוסר מקוריות ומלא שלא התחפשו, ממש מבאס. כמו כן שלי ולחברה שלי שנכנסו לתחרות הייתה תחפושת ממש מושקעת, אבל לא זכינו בכלום בשעה שכאלה עם תחפושת ממש מעפנה כן, וזה מה שקורה ש"צוות השופטים" זה שתי מורות ששופטות לפי מה שהן מכירות. ושני אנשים זיהו אותי בטוטאל. נו מילא.
 

rocket

New member
נשאר -

למצוא עיגול כחול מאיזה משחק של ילדים קטנים (לא משנה, העיקר שאני הבנתי את עצמי) וללמוד איך שמים את 4 השכבות שיש עליי בלי להסתבך וזהו !!!!!!!!! אה, ולקנות מחר חרב.
 
למעלה