איזה יום שמח לי היום..

DON קישוט

New member
שוברת לבבות קטנה

את משחקת באש לא אוהב את המשחק ובטח לא את ההתרברבות עליו אבל .... זו רק דעתי
 

הקוסם33

New member
משום מה נראה לי שממש ברגע זה

מצאת לך הרבה "אוהבים" פה בפורום. מודה, אני כבר נפגעתי פעם אחת ממשהי כמוך.... ומאחל לך שיבוא האחד שיפיל אותך(ותאמיני לי-הוא יבוא-הם תמיד באים......)
 
לא חיפשתי "אוהבים"

אמרתי את אשר על ליבי.. נפגעתי לא פעם בחיי.. אומנם זה עצוב אבל החלטתי לא לתת לרגשותיי דרור.. במקום להפגע לפגוע.. אני יודעת שיש אנשים שסולדים מהתנהגות נבזית כשלי.. לא ביקשתי "אוהבים" ולא ביקשתי אוהבים.. כל אשר ביקשתי לי הייתה אהבת אמת.. מסתבר שזה דבר כל כך גדול בעולם אומלל כשלנו.. החיים חיסנו אותי.. ו.. צר לי שנפגעת מאחת כמוני.. ו.. גם אותי הפילו, לא פעם והם באו, באו לא פעם.. יום טוב ידידי sky
 
יש עוד אסטרטגיה שמים לי../images/Emo4.gif

לא להיפגע ולא לפגוע. בלשון העם: "תאום ציפיות"
 

י ו א ב

New member
זה דורש

קצת תבונה... לפעמים מוגזם לבקש את זה מאנשים מסוימים. הרבה יותר קל להיות פשוט רע...
 
יואב אתה לא מכיר אותי בכדי שתשפוט..

מאין קיבלת את המנדט לבוא ולאמר שאין בי תבונה? מאין לך לבוא ולשפוט אותי שאני רעה? אני חושבת שהרע בין שנינו הוא אתה, אתה שופט אותי בטרם הכרת אותי.. "אז תשפוט את עצמך, זה הדבר הכי קשה, אם תצליח לשפוט את עצמך היטב סימן שאתה באמת חכם.." {אנטואן דה סנט אכזפירי} בהצלחה sky
 
אני בכלל לא חושבת שאין בך תבונה

דווקא צורת הכתיבה שלך מעידה על תבונה רבה, ואף על היותך חובבת ספרות איכותית. דווקא בשל כך הנקמה "קטנה לך"...ואם בציטוטים עסקינן: " מי שמבקש לגמול שנאה למעליביו ולהתנקם בהם, הלה אומלל בחייו" (ברוך שפינוזה.
 

י ו א ב

New member
זה פשוט

את נתת לי את המנדט לשפוט אותך ברגע שהעלית את הפוסט... אני רואה את זה כרוע: "אני מגחכת.. אוחחח עוד לב בדרך לשברון.. קצת חיוכים למצלמה.. הוא בידי!! אשתמש בו ככלי בידי היוצר.. ו.. אשלח אותו אל מאין הגיע.. אל תכעסו עליי חברים, כזו אני..." לדעתי זה רוע. לא רוצה לשמוע ביקורת שלילית? אל תעלי פוסטים. לא אני זה שמשחק ברגשות של אנשים. אם את חושבת שאני רע בזה שאני מבקר אותך - זכותך.
 
יואב!!

מאין החלטת שאין בי תבונה? מאין לעזאזל? מי נתן לך את הזכות לזלזל ברמת האינטלגנציה שלי? מי? כאשר אני טועה אני מכירה את דרך הסליחה, כנראה היא אבדה למישהו בדרך.. ו.. טוב מאוחר מאשר אף פעם לא.. sky
 

י ו א ב

New member
מה קרה?

להיות רעה זה בסדר, אבל חס וחלילה שיחשבו ש"אין בך תבונה"? אני עדיין חושב שמה שאת עושה זה גם רע וגם לא חכם. ואם נכווית אז את אמורה לדעת את זה שבעתיים... לא נראה לי שטעיתי כאן.
 
עוד פעם אתה..../images/Emo163.gif

ואח"כ אתה אומר למה אני אומרת לך להתאבד תחת גלגלי רכבת
ולא!! אני לא מעריצה של אנה קארנינה.. sky
 

gimel9

New member
גישה בריאה לחיים

להתרחק מכל רגש, לא להתחבר לכלום, להתנתק, להנות רק מהחיצוני. כמו בכל דבר יש יתרונות וגם חסרונות. מכיר מקרוב. אמי הפולניה עשתה על זה דוקטורט. אבל מי אני שאאשים. סתם חושב שמפסידה. מי שלא מהמר לא יכול להרויח. נכון הוא שגם לא מפסיד. איש ואישה בבחירה שלהם.
 
למה?? מה את מרוויחה

מהדרך הזו? גרמת לאיש לרצות בך תוך כדי שימוש במניפולציות וכל זה בידיעה מראש שתגרמי לו עינויים?
 
למעלה