איך אתם מתעוררים בבוקר?

אמיר335

New member
תודה רבה גבר!

מספר 1 באינפורמציה
 
יש לי אותו שעון כמו שלך..

קניתי אותו לפני כשלוש שנים בגלל שההורים שלי עמדו לטוס לצרפת והייתי צריכה שעון כדי להתעורר בבקרים לבד אז ניצלתי את זה והלכתי לקנות. השעון הזה פשוט תותח מעיר אותי בשנייה חבל על הזמן ! וחוץ מזה יש לי שעון ביולוגי אני נוטה להתעורר ממש כמה דקות לפני השעון המעורר.. זה משהו בראש שלי שגורם לי להתעורר לבד וכבר התרגלתי כמה חודשים טובים להתעורר לבד כי השעון הרוטט לא עבד ועכשיו אני כבר כמעט לא צריכה אותו אלא אם אני ממש חייבת להתעורר מאוד מוקדם בבוקר למשל 6 בבוקר.
 
רטט בוסדן

רטט גאון של פעם היו מרכבים מתחת למיטה חרש מכשיר מכונה כבדה שהוצא ממכונה כביסה מחובר לשעון מעורר של סבא..הפעם רטט הפכה את מיטה ולא חרש..הפעם רטט זרקה את מיטה ולא חרש..הפעם רטט מקפיץ את בניין..הפעם לא סבלו שכנים מריטוטים על בוקר דירות חרשים..היום הכל דיגטלי יש דבר שמתחבר רטט אלחוטי משעון למכשיר שמיעה!
 

צלף

New member
../images/Emo13.gif חחח פעם וזה סיפור אמיתי

לפני שגילתי את השעון עם רטט - ובעצם לפני שהיה את זה בכלל - אז היה לי שעון רדיו - עם פעמון חזק כזה בקול מאוד נמוך שהיה משמיע ZZZZ - מזל שלא גרתי ליד בית הקברות אחרת כל ה-
היו מתעופפים ...
בעצם היה יתרון בזה, שהלכתי לגור בפנימית סטודנטים ביקשתי חדר לבד, אמרתי יש לי בעיה ה
המעורר שלי מעיר את כולם ללא הבדל דת גזע ומין, וקיבלתי...
 

RedScotch

New member
מאז שאמא הפסיקה להעיר אותי התעוררתי

מפאלפונים רוטטים. הם תמיד עשו את העבודה. אך אם כבר לא קמתי, אז זה כבר אשמתי.. ותעזבו אותי עם הקרינה, יש לי פלאפון שמעיר אותי גם כשהוא כבוי.. ואני ממש מבסוטה. ובנוגע לשעון הביולוגי.. קורה לכם שאתם מתעוררים כל הזמן שעה לפני השעון המעורר? לי זה קורה כל הזמן, וזה כזה מעפן!!! כמה יכולתי לישון בשעה הזאת.. אפילו לחלום עוד 3 חלומות.. :)
 

M r s S m i t h

New member
גם אני מתעוררת עם פלאפון...

וכבר חטפתי מלא הרצאות על קרינה. אני אישית מרוצה מהפלאפון שתמיד מעיר אותי בבקרים. אך כשאני מתעוררת בשעה שרציתי בדיוק, אני מכוונת שיעיר אותי עוד כמה דקות ואז שוב מכוונת לעוד כמה דקות..ורק בדקה תשעים מתעוררת ומאחרת.
נופו, כבר שאלתי את חברת מהלב כמה עולה שעון מעורר וענו לי במחיר נורא יקר ומוגזם כמו 300 אם אני זוכרת נכון והייתי בשוק. ואז שאלתי מה עם הנחה של קופת חולים? והיא ענתה "אין הנחות כאלו". נופו, איך בדיוק קנית עם הנחת קופת החולים? הסבירי נא? זה ממש לא בסדר שבאמריקה שעון מעורר נמכר ב12 דולר..ממש זיל זול. הוא נמכר שם כאילו מדובר בעוד קומקום. ובארץ קטנה שלנו זה לא כך...
 

nickey

New member
לי יש שעון מעורר

שנקרא Shake Awake, כבר כמה שנים, ההורים הזמינו לי אותו כשקרובי משפחתי טסו לארה"ב שיביאו איתם.. ואני מאוד מרוצה ממנו! כמובן שבימים הראשונים התעוררתי בבהלה וחשבתי שיש רעידת אדמה... אח"כ כבר התרגלתי. יש ימים שאני ממש עייפה אז אני פשוט מכבה אותו ואח"כ מתעוררת ומגלה שעבר כבר די זמן חשוב... השבוע למשל זרקתי את השעון (ככה גיליתי כשהתעוררתי) ובמקום לקום ב3 לפנות בוקר לעבודה, קמתי ב1 בצהריים! הרגשתי ממש נורא, אבל ידעתי שלא יכעסו עליי בגלל שהשבוע די חלש אז יחליקו לי על זה... מזל שזה לא קרה ביום יותר עמוס כי אז זה כן היה יותר נוראי.
 
למעלה