טוב, אז כמה הערות והארות לסופ"ש...

טוב, אז כמה הערות והארות לסופ"ש...

טוב, אז חוץ מזה שאני חולה עם שיעול וכאבי בטן וסחרחורות ולא הלכתי היום לעבודה...
אני נדהמת להיכנס לפורום היום בבוקר ולקרוא שכמה חבר'ה כאן החליטו לקחת על עצמם את הניהול לידיים שלהם משום מה.
אז כמה הערות קטנות לגבי נושאים שהועלו בפורום (ובכלל) לאחרונה: 1. אין לי שום בעיה עם מפגשים של חברי הפורום, ומבחינתי אתם יכולים להיפגש בלי קשר לפורום בכלל (זכותכם), אבל
|מפגש גדול של כל (או לפחות רוב) חברי הפורום עדיין מוקדם בשלב זה (ולא רק לדעתי..) הפורום קיים שבועיים וקצת, שבהם הוא לא הספיק מספיק להתגבש ולהתפתח, וכשיהיה מפגש גדול של הפורום, אני גם רוצה להיות שם.. וכרגע, מסיבות שונות (שלא בדיוק תלויות בי)- אני לא יכולה, אז אני מבקשת קצת התחשבות. 2. כאמור, בזמן הקצר שבו הפורום קיים, הספקתי כבר לשמוע מכמה חברי פורום שונים בקשות להאדמה ע"י תפוז. אז ככה: ניק אדום פירושו אדם ותיק או מומחה בפורום, ועם כל הכבוד שאני רוכשת לכולכם ולידע שיש לכם, זה עדיין מוקדם לבחור מישהו להאדמה. שבועיי םוחצי בפורום לא הופך אתכם לותיקים, ושתי תגובות פה ושם לא הופכות אתכם למומחים. (ותאמינו לי שאני רואה כמה הודעות כל אחד כותב..) הבחירה גם הולכת להיות קשה, אני מניחה, כי בלי קשר למה שהובטח בעבר או לא הובטח, שמתי על כמה מכם עין...
וכאשר יבחר/תיבחר מישהו/ מישהי להאדמה- אני לא רוצה שיהיה בלאגן בפורום או כעס בסגנון "למה בחרת בו ולא בי?" נסו קצת לפרגן לאחרים. זה לא יזיק!
3. לגבי השרשור מכירות שהועלה ע"י רונה: אני מסכימה עם ההודעה שכתבה בו Daniela R - חבר'ה, בבקשה נסו שלא לנצל אותו כבמה להיפטר מבגדים ישנים שלכם שאינם אלטרנטיביים! זה פורום אופנה אלטרנטיבית, וכשמו, כן הוא. כמו כן, יהיה נחמד לקרוא שרשור מסודר. כל מי שמפרס/ת הודעה בשרשור המכירות, רצוי שידאג להכניס את הפרטים הבאים, כדי למנוע שרשור ארוך יותר ושאלות מיותרות: שם. מאיפה היא/הוא בארץ (והאם יש לו/לה בעיה להגיע לחלקים אחרים של הארץ). תאור הפריט המוצע להחלפה/ מכירה. האם מעוניינ/ת למכור או להחליף את הפריט. דרכי קשר (אייסיקיו/ מסנג'ר/ מסרים). במידה והפריט מוצע למכירה, מה הסכום המבוקש. וכמובן תמונה של הפריט, אם ניתן. אמממ באותה הזדמנות אנ יחייבת לפרגן לכל אותם אנשים שהעל ופריטי םשהם עצמם מכינים ומוכרים!
בהחלט אנשים מוכשרים שמכינים פריטים מעניינים!
ואולי בהמשך תהיה פינת אומנים בפורום שתהיה מיועדת במיוחד לשם כך... בכל אופן, שיהיה לכולם סוף שבוע נעים (והחלמה מהירה לי, כי אני שונאת להיות חולה!
)
חן.
 

Jillian

New member
תרגישי טוב ../images/Emo23.gif

גם אני קצת חולה, והכל כאב לי :( ואני מסכימה עם כל מה שרשמת
 
תודה רבה! ../images/Emo24.gif

והחלמה מהירה גם לך...!
חבר שלי גם יבוא יותר מאוחר לטפל בי ולדאוג לי קצת, אז יהיה בסדר...
 
אה, ועוד שני דברים חשובים!../images/Emo124.gif

1. התמונות שהעלתה דניאל 666 לגלריית המחוכים הורדו מהגלריה (דניאל, עמך הסליחה..) כיוון שהן נחשבות קשות לצפיה, וזה גובל במזוכיזם.
זו היתה גלריה של תמונות של מחוכים שלובשים, ואנשים שמחוררים לעצמם את הגוף כדי להשחיל חוט בין שתי נקודות- זה מזעזע מכל בחינה, ומקום התמונות האלה לא בגלריית המחוכים. 2. את שרשורי המכירות תוכלו מעכשיו למצוא בקישורי הפורום, מסודרים לפי תאריך, מה שיקל על מציאתם... יום טוב לכולם!
 

Shusho

New member
מה???

אני לא מאמינה שאת מחקת את הפליי פירסינג! אולי זה לא קשור למחוכים לגמרי וצריך להיות בגלריה משל עצמו, פליי פירסינג עם אזהרת צפיה אבל זה ועוד איך אופנה אלטרנטיבית ואחד מאומנויות הגוף הכי יפות. זה כמו תמונות אחרות של פירסינג, זה גם אופנה אלטרנטיבית לעתים ואני לאחושבת שהיית מוחקת תמונה של סייד ליפ.
 
לא מחקתי. רק ביטלתי פירסום...

אני מאוד אשתדל לפתוח לזה גלריה משלו, עם אזהרות צפיה ואני אעביר לשם את התמונות...
 
אמממ ועוד משהו

לא הייתי אומרת שזה נחשב לאחת האומנויות גוף הכי יפות, כי לטעמי זה מבחיל וגובל בהתעללות עצמית
. אבל אני בהחלט אפתח לזה גלריה מיוחדת שלשם תוכלו להעלות את התמונות.
 
תרגישי טוב

ואגב נורא אהבתי את התמונה של אופרה ומישהו שניראה כמו ריקי מרטין או משהו בסיגנון זה ממש שעשע אותי
 
זה טום קרוז... ../images/Emo6.gif

היתה תוכני תשל אופרה שהוא ממש התחרפן שם, והתחיל לקפוץ על הספות וכאלה...
 

Pink Pig

New member
זו הייתה התכנית

שהוא דיבר על קייטי הולמס יענו ארוסתו. כולו מחורפן.
 
דווקא אני לא מסכימה עם מה שאמרת

שכמה חבר'ה כאן החליטו לקחת על עצמם את הניהול לידיים שלהם משום מה. יש לך טעות כאן. למה את באמת חושבת שזה ככה? אני הצעתי משהו שהוא לגיטימי, וזה לא העניין של התחשבות בך או לא. את לקחת את זה באופן אישי ואת לא היית צריכה. חוץ מזה, אני לא מבינה את הקשר בין "פורום חדש יחסית" או "תקופת ניסיון". אמרתי לך כבר: מי שרוצה ויכול - בכיף מוזמן. ושוב פעם את אומרת בסוגריים "אני לא היחידה שחושבת ככה" בסה"כ אחת הסכימה איתך, אולי אפילו שתיים... זה נשמע כאילו את לא בטוחה בעצמך ואת מתחבאה אחרי מה שאת חושבת. סבבה, זאת דעתך, אבל קחי בחשבון שלא כל הפורום מתרכז רק בה. אני באמת לא מבינה למה אמרת את המשפט הזה, שחלק לוקחים את הניהול לידיים שלהם, זה מזה לא היה במקום. זה לא היה ככה בכלל, את סתם עיוותת את זה לטובתך
 
לא עיוותתי שום דבר לטובתי...../images/Emo70.gif

לא אמרתי שכל הפורום חייב להסכים איתי. אם לא טוב לך עם איך שהפורום מתנהל- את יכולה לשלוח לי מסר באופן אישי. ושוב- לא אמרתי לכם שלא להיפגש! אז די להכניס לי מילים לפה(!) אני מאוד בטוחה במה שאני כותבת, אבל די לנסות לארגן דברים, כשלא כולם מסכימים עליהם. את פשוט שמה פס עלי בתור מנהלת, ועם כל הכבוד- ויש כבוד, זה לא יהיה ככה. אני לא דרשתי שום דבר, ביקשתי בצורה יפה התחשבות בי וחברי הפורום האחרים ואלו שעתידים להצטרף!! מפגש גדול של הפורום בהחלט יחכה, ומי שמסכים איתי, מוזמן להביע הסכמה.
 
אני לא שמה עליך פס

אבל זה נראה כאילו את שמה עלינו פס. אני לא מתלוננת על איך שאת מנהלת את הפורום, כי את מנהלת אותו דווקא סבבה... אז די להכניס לי מילים לפה (!)
 
יופי, אז מספיק!

אני לא שמה פס על אף אחד כאן. ואת מוזמנת לפתוח גם פורום או קומונה משלך ולנהל אותו/אותה איך שבא לך... אבל ביקשתי התחשבות. זה כ"כ קשה? למה לעשות דווקא?!
 
למעלה