טוב, אז כמה הערות והארות לסופ"ש...

תגידי..

את עושה את עצמך מקשיבה, או שאת באמת מקשיבה? כי זה לא נראה כאילו את מקשיבה. תלמדי לכבד דעות ורצונות של אחרים ולא רק את שלך עצמך. זה אנוכי מצידך. מאוד!
 
תשמעי, כדאי מאוד שהויכוח הזה ייפסק

אני לא רוצה למחוק סתם תגובות... ובטח שלא לריב חלילה עם אף אחד. לסיכומו של עניין- תעשי מה שבא לך!! אני כבר כתבתי מה דעתי לגבי זה! ואם את שמה פס- שיהיה לך בכיף...
 
אלו לא פרטים שוליים

אלו דברים שחשובים לי כמנהלת וגם לחברי הפורום שלא מסכימים איתך. אז כאמור- תעשו מה שנראה לכם לנכון. אני בכל אופן בעד לדחות את המפגש הגדול לשלב מאוחר יותר, שאליו יוכלו להגיע יותר אנשים, וגם אני אוכל להגיע.
 
אנחנו לא עושים מפגש גדול...

רק מפגשון קטן. למה קשה לך לקבל את זה? ומבחינתי זה הפרט השולי של התגובה, הגבתי לך כי הרגיז אותי שאמרת שחלק מאיתנו מנסים לקחת את הניהול על עצמם, את הוצאת את הדברים מהקשרם.
 
את לא קוראת את מה שכתבתי בכלל?!?!

אין לי בעיה שתיפגשו!!! (תקראי שוב!!) דיברתי על מפגש גדול של הפורום ולא על המפגש הקטן והמאולתר שלכם!! ומי שמוציא את הדברים מהקשרם זו את.
 
כנראה שיש לך קשיים בהבנה

כי היא כתבה במפורש שאין שום בעיה עם מפגשים קטנים ושתיפגשו בכיף. דווקא נראה שאת לוקחת מאוד אישית ומתקטננת על משפט אחד שלא מצא חן בעיניך ("לוקחים את הניהול לידיים"). אז צאי מזה, היא אמרה את דבריה וזה לגיטימי, היא כתבה במפורש שתיפגשו לכם בכיף, אז די כבר למלא את השרשור הזה במיליון תגובות. זה שרשור נעוץ, לא כל מי שנכנסת לכאן צריכה קודם כל לראות את הויכוח המטופש הזה שלך. אם יש לך בעיות, יש את פורום משוב, תשתמשי בו. אם אין לך בעיות מעבר למה שאמרת, אז סבבה, כבר הבהרת טוב מאוד את דעתך ולא צריך לחזור עליה בעשר תגובות.
 
../images/Emo45.gif תודה על ההבנה...

רק לא לתקוף אף אחד... ויהיה בסדר.
 

smady by

New member
אמממ..

רק אני פספסתי את השרשור הזה?
אין לי שמץ של מושג על מה אתן מדברות לצערי אממ הקטע של ההאדמה היה בצחוק- ברור לכולנו שייקח זמן...
ואני חושבת שאת עושה עבודה מעולה בכל מקרה.. ^^
 
אין מפגש...

יש מפגשון שמאלתרים כמה חבר'ה... תציצי קצת אחורה. הוא מסתתר איפה שהוא.
 
למעלה