טוב קדימה שאלון קצרצר

איפה שאברבנל../images/Emo6.gif

ליד שיכון המזרח
 

free soul

New member
היי, אני חדשה../images/Emo9.gif

עונה
1. בני כמה אתם?
24.5 2. מהיכן?
המרכז, איזור ראשל"צ. 3. מה עושים בחיים?
פקידה במרפאה. 4. מה אוהבים לעשות בזמנכם החופשי?
כשאני בבית אחריי העבודה אני עושה הליכה שעה בערך ואחריי זה הליכה עם התותבת עד סוף היום
 

גלי 1970

New member
אז כאן כולם ....../images/Emo13.gif

טוב גם אני
בת 36 ר"ג הסרת שיער בלייזר ואפילצייה אינטרנט\סרטים\דאנס בר\טיולים\שופינג
 

magenta73

New member
נו שוין... שלום ../images/Emo140.gif

1. בני כמה אתם? 32 2. מהיכן? ת"א 3. מה עושים בחיים? מעצבנת גרפית 4. מה אוהבים לעשות בזמנכם החופשי? לתפוס בחורים בריטים על הבאר... :) לצייר, לכתוב, לרקוד, אינטרנט וכו'
 
תשובותיי

32, ר"ג, מהנדס תוכנה, אוהב לצאת לפאבים, לשתות, לרקוד, לראות סרטים, לקרוא, ללכת לים, לצלם, לצלול, לטייל בחו"ל, ספורט וגם להשאר בבית
 

MaYcHuK

New member
אגב משהו חדש שנחשפתי אליו

טיול ברכב שטח. מומלץ, לצערי הרב נראה לי שיקח זמן עד שאעבור את החויה הזו שוב כי צריך את האדם הנכון ואת הזמן הנכון אבל ממליצה לכולם בחום.
 

gilad269

New member
כולה שאלון

1 31 2.צפון 3.מנה"ח+סטודנט לחשבונאות 4.עושה כל מה שאני יכול.
 
אכן לחץ חברתי

25 וחצי (וחצי!), מרמת גן, אוהב בעיקר לבהות בטלוויזיה, לגלוש באינטרנט ולקרוא ספרים (לנהל פורומים הזויים. כרגע יש לי שניים)
 

Noaal

New member
ושכחת את הדבר הכי חשוב../images/Emo70.gif

אבא לג'ימי סן שבתיאל. כוכב עולה בתחום הדוגמנות החתולית.
 
אני

1. 29 יותר מדיי. 2. סוף העולם שמאלה, בכיכר שוב שמאלה, הבית הרביעי מימין. 3. משתדלת ליהנות ועדיין תוהה האם אני מרוצה מהחיים. 4. בזמני הפנוי אני מתכננת את סעיף 3 ולפעמים מוצאת את עצמי מול המחשב מטעמי שעמום מצטבר כנראה.
 

הגר28

New member
פורום מאד נחמד ../images/Emo9.gif

בני כמה אתם? 28 2. מהיכן? ליד תל אביב 3. מה עושים בחיים? לומדת רפואה וגם עוסקת בה. 4. מה אוהבים לעשות בזמנכם החופשי? לומדת לומדת.
 
שבת שלום הצטרפתי אליכם

קראתי בבוקר ובאתי זהו כבר 3 דפים התקדמות נהדרת * אני בת 48 סוף החודש 49 שנים לא ימים או חודשים ואני רווקה * אני מראשלצ למרות שבכרטיס כתוב ת"א מה לעשות ראשלצ לא קיימת בתפוז * בטלנית ברשיון יצאתי לפנסיה אחרי 18 שנים במדים (קבע) קבלתי שנתיים הנחה כגלל התנהגות טובה עסוקה בכתיבה באינטרנט וגם בכתיבת שירה וספורים בבלוג ובפורמים בכל מיני פורמים של תמיכה , כותבת ועוזרת גם לילדים של השכנים ,נו גם הבת של אמא שלי ושם יש תעסוקה בשפע * אוהבת את האומנות : הכתיבה, המוזיקה ,לצייר ,ולתפור ולסרוג מה שנקרא בת בית וגם לבשל ולאפות .יוצאים מטעמים , נהנתי לארח בעבר אוהבת להקשיב לאנשים לעזור למי שאני יכולה
 

newg30

New member
טוב..

1. בן 30 2. מושב בשרון 3. הייטק 4. אופניים, ים וחברים
 

בת מלכה

New member
גמני! גמני!

1. בני כמה אתם?
עשרה לשלושים 2. מהיכן?
בעוד שבועיים אני אהיה מת"א 3. מה עושים בחיים?
מנהלת משרד 4. מה אוהבים לעשות בזמנכם החופשי?
המון! אומנות (לצייר, לפסל, לחרוז, לקשט כל מה שיש לי מתחת לידיים, לעצב רהיטים וכיו"ב), לכתוב, לגלוש בנט, לטייל, ים, לשיר בציבור, לשיר במקלחת, לדבר עם אנשים, לדבר לבד, להכין אוכל, לשתות ולשרוץ בפאבים אפלים.
 
יאללה נענה

1. 22, כבר 3 שנים ברציפות. 2. רמת גן, עיר הקודש. 3. סטודנטית, עובדת, חורשת על חנויות הבגדים שיש זמן וישנה כמה שאפשר. 4. שופינג, סליפינג, דאנסינג, ג'וגינג וצ'אטינג.
 
למעלה