יש לנו שם חדש חברים

אסתי69

New member
חגית יקירה

חבל על העצבים הכעס והרוגז זה כבר פה וקיים אז חייכי כמו שאת יודעת ונעביר את זה
 
לא אסתי...הפעם זה עבר כל גבול!

ממש חוצפה לדעתי... פורום כזה פעיל ונחמד, לבוא ולכפות עלינו שם שכזה...שהוא גרוע יותר משהיה???? למה לא למשל: מחוץ למסגרת- על בגידות ומה שביניהן? או משהו כזה ...מעודן יותר? למה אהבה אסורה? ואיזה אהבה בעולם, חוץ מאהבה שהיא לא שפויה, היא אהבה אסורה??? חבל שלא התייעצו בנו קודם...אנחנו שבילינו כאן ימים ולילות...
 

אסתי69

New member
את צודקת

בכל מילה אבל זה הרי כבר פה וכניראה שהעקשנות של המנהלים אלה ואחרים לא תתן לשנות את זה אז למה לא להנות ולהניח לזה חבל על האנרגיות
ואני לא אלך לפורום אחר שבו את לא אדומה (רק בניק אבל)
 
חגית שוחחתי שוב עם תפוז

בואי ננסה לחשוב על שם אחר שידגיש את מהות הפורום חובה שיהיה בו השורש ב.ג.ד . השם שיוצע יועבר לאישור הנהלת הפורומים. מחוץ למסגרת - על בגידות ומה שבנינהן ארוך מדיי. בואו נעשה נסיון נוסף למצוא שם הולם לפורום
 
טוב....אז אני פותחת שרשור חדש

עם התנאים שלך...אוקיי? לא רוצה לעבור פורומים רוצה שנישאר כולנו פה!
 
זו לא הפעם הראשונה של תפוז

אין לכם סיכוי נגד הנהלת הפורומים. היה כבר פורום אחד מאוד גדול ותוסס שנלחם נגד הנהלת הפורומים על נושא הרבה יותר עקרוני ובסופו של דבר רוב חברי הפורום על מנהליו עזבו לפורום אחר מחוץ לתפוז.
 
חגית תמיד נוכל לעבור אם נרצה

לפורום אחר שלא משנה במה הוא עוסק יש מלא פורמים רדומים בתפוז שנפתחת שם הודעה פעם בשבוע בערך ואפילו המנהלים שם לא נכנסים לפורום. הכי חשוב באמת, זה האנשים ולא השם! וגם אני מאוכזב מדרך קבלת ההחלטות פה!
 

פ ר ח בר1

New member
ג'ונסי

זה מה שהצעתי ומחקו לי את ההודעה הצעתי מס' פורומים ושאפשר ...
 
אבל ג'ונסי זה לא ככה..

כי צריך כן שם שישקף את מהות הפורום, זה טוב שיש אנשים חדשים שמצטרפים... אם נלך לפורום אחר ששמו למשל: אמנות כדרך חיים או משהו דומה... הפורום יגווע לאט לאט... זה לא נכון לעשות זאת כך אנחנו רוצים להיות פורום חזק ומשמעותי עם שם הולם!
 
חגית את צודקת ואני מסכים איתך

לא התכוונתי ברצינות לעבור פורום אותי באמת מעניינים רק האנשים למרות שברור שהשם צריך לייצג את הנכתב בפורום. האמת שאני גם לא מאוכזב מההרפתקן המיסתורי אני לא מכיר אותו והוא לא מכיר את הלכי הרוח בפורום! חסרה לי דווקא ליאן שאותה אני מכיר והיא מכירה אותנו!
 

dandan33

New member
איכס

לא אוהב. שם על הפנים !!!!! כאילו מחליטים וזהו? תראו בעצמכם איך "אוהבים" את השם הזה. היו הצעות טובות...מי המחליט בכלל?????
 
אוי

אוי כפול ומכופל. גם על השם הלא ממש מוצלח, ובעיקר על המהומות שהשינוי עורר כאן. ואני אומרת: גם אם השם לא משהו, הרי האנשים נותרו אותם אנשים מקסימים, וזה מה שחשוב.
 
מה זה השם הזה??

אני לא מבינה ...מישהו שם למעלה חירש?? בעיה בהבנת הנקרא? השם הזה עוד יותר גרוע מהבוגדים.. איך אני אמורה להסביר את השתתפותי בפורום כזה??איך??
 
הנה ככה...../images/Emo6.gif ../images/Emo8.gif

אני פתרתי את שלי... כשהכנסתי את קיצור הדרך לפורום, למועדפים שלי וחשבתי לעצמי מה יעלה בדעת הילדים למשל אם יראו כותרת כמו "בוגדים" הבריק לי רעיון, ושיניתי את השם אצלי ל-פורום "בורגונדי" שגם יש בו את השורש ב.ג.ד (בהתאם לדרישת ההנהלה
וגם מזכיר יין טוב.. מה רע?
פ.
 

lilit leilit

New member
נו נו

שמות חדשים כאן.. עכשיו נשאר רק להשפיע קצת על התכנים..
 
למעלה