נסיעה מרתק עולמי

אייני

New member
מסכים עם כל מילה

ולדון סקוטי - תבין משהו, אנשים לא פוגשים כלכך חרשים ביום יום. עכשיו, בגללך, כשמישהו ממי שהיה שם יראה אותי, הוא יחשוב שאני מפגר וילדותי, כי זה מה שהוא חושב עכשיו על חרשים, והוא ירחם עליי. ואני יודע שאני (ועוד הרבה מאוד לקויי שמיעה שכותבים כאן) ממש לא כאלה, ואפילו טובים יותר מחלק מהשומעים. חבל שבגלל "יום רע" שלך (אני כותב "יום רע" כי קשה לי להאמין שאדם מבוגר והגיוני יתנהג ככה) כולם יחשבו בצורה מעוותת על חרשים...
 
כי הרבה חירשים מתנהגים ככה.

ואתה אייני ממש מסכןןןן ווואוווו אז שיחשבו שאתה מפגר למי אכפת שים ז תמשיך בחיים שלך תוכיח להם שאתה לא מפגר מה אתה עושה מזה סרט שבגלל שככה חירשים מתנהגים??? נו אתה יודע מה אומרים על ישראלים בחו"ל בדיוק אותו דבר. אם אתה באמת לא מהחירשים המפגרים, אנשים יראו את זה עליך. ומאוחר מדי, כולם כבר חושבים בצורה מעוותת על החירשים.
 
נופו מפגרת את..

אל תגלי לשומעים שאני נורמלי כי אחרת יפסיקו לי קיצבת הטובות משר אוצר נופו אל תגרמי לאחרים שאני בסדר כי אחרת ישללו לי סל תקשרות..לפעמיים טוב לי להתנהג כמו את מה שיחשבו לפחות אני מקבל יותר משומעים מנורמלים מחונכים יורמים חנוכים רוזנים תני להם להרגיש בי מפגר ..אייני אתה גדול דגול עשית לנופו ענקית..בשביל יש אייני.נופו המניות בורסה חברה מועדון מעריצים חרשים עלתה ל300% ..כמו שיש יהודים שומעים מתפגרים ומקבלים פטור מצבא ויש יהודים שמתפגרים כמו שחרדים מתפגרים ויש שופטים שומעים שמתפגרים מחיים ויש ויש רק לחרשים אין פיגור הפיגור בא מעולם שומעים שמתפגרת בתקשורת מתנהגים כמו בובות שעווה לזה לא נקרא פיגור גופני...היטלר שומע מפגר סאדם שומע מפגר גרועים מחרש שמתפגר בקולות נהג שומע אגד..יש המון שומעים מסכנים ברחוב יש המון שומעים מפגרים..לכן חרשים זה שומעים..שומע מפגר חרש מפגר שומע מצליח חרש מצליח שומע טיפש חרש טיפש שומע חכם חרש חכם...הכל בא מעולם שומעים ולא דתות ולא גזענות..שומע פגוע חרש לא יפגע תמיד סולח..חרש פגוע חרש פוגע לא תמיד סולח לכן אין להכתים לחרש שלא ידע מהי חרש..נופו לא נכתים לאייני חרש מסכן כי אייני חרש כמוני לא אפגע לתגובות חרשים..נופו אל תקללי לחרש אייני מסכן..ממש זולג לי דמעה על מסכן אייני חרש שרצה להיות שומע משולם נורמלי תני לו להרגיש כמו שומע יהודי לבן נורמלי..תני לו לחיות כמו שומעים..שיעבוד שישלם מיסים לממשלה שומעים משולמת..עדיף לקבל סל הטובות ממשלה שומעים מפגרים מאשר להיות שומע נורמלי מפגר לא מקבל כלום!
 

אייני

New member
זהו? בגלל זה אתה מתנהג ככה?

כי אתה רוצה עזרה מהממשלה? עכשיו אני מבין באמת למה קיללת והתנהגת כמו ילד קטן. אתה פשוט חושב כמו ילד קטן. אני לא רוצה לעשות מעצמי מטומטם בשביל זה, אני מצטער. יש לי קצת כבוד עצמי לפחות. אני מסוגל להצליח בחיים שלי, ולהסתדר בעצמי. העזרה מהממשלה קיימת רק בגלל שיש לנו הוצאות כספיות גדולות יותר מהשומעים ולא כי אנחנו קבוצת מפגרים דפוקה. ואני בהחלט לא אעשה מעצמי מפגר כדי לשנורר עוד כסף מהממשלה או מאנשים אחרים ולחיות על חשבונם. אני יודע שאני (וכל האנשים בפורום הזה, כולל אותך) מסוגלים להרבה הרבה יותר מזה. אנחנו טובים בדיוק כמו השומעים, אם לא יותר, ואנחנו לא צריכים לבייש את עצמנו או לעשות מעצמנו מפגרים ולחיות על חשבון אחרים. יש הרבה מאוד אנשים שזקוקים לכסף הזה יותר ממך. תפגין קצת בגרות, צא מהסינר של הממשלה, ותתחיל להוכיח לאנשים את עצמך! קצת כבוד עצמי, בנאדם!
 
יניב אולי תקרא שוב מה שכתבתי

כנראה לא הבנת אייני אמר שהוא מפחד שיחשבו שהוא מפגר בגלל שיש חירשים שמתנהגים כמו ברברים. אז אמרתי לו לשים ז ולא להתיחס למה שחושבים עליו. ואל תקרא לי מפגרת אתה מפגר בעצמך
 

אמיר335

New member
נופו-זה לא העניין שיחשבו שהוא מסכן

ההתנהגות שהנהג העליב אותי אני אקלל אותו ולא אשלם כדי לפגוע בו בחזרה. זו לא התנהגות בוגרת. ומזלו של אותו דון סקוטי שהשוטר והפקח הבינו שהוא חרש. אדם אחר היה נעצר במקום ונלקח לתחנת המשטרה. בגלל התנהגות לא בוגרת כזו אנשים התחילו לרחם על אותו חרש פגוע. ואני מניח שאף אחד פה בפורום לא צריך שירחמו עליו זה הכל.
 

אייני

New member
מפתיע שדווקא את זו שאומרת את זה

רק לפני שניה מיתגת רוסים, וטענת שהם מגעילים. לא חסרים אנשים כמוך (ולמעשה, הם דווקא הרוב) שימתגו חרשים בגלל שהם יראו חרש מסויים, שממש יענה על כל המחשבות שלהם בנוגע לחרשים - הוא מסמן והוא מתנהג כמו ילד קטן וטמבל. למה לעזאזל אני ארצה שיחשבו ככה על חרשים? זה פוגע בדימוי שלנו, וגורם לאנשים לא לכבד אותנו. זה פוגע בנו בצורה מאוד קשה. מפתיע שדווקא ציינת את מה שאומרים על ישראלים בחו"ל. זה בדיוק מה שהורס למדינה שלנו - יש בחו"ל המון אנשים שלא סובלים ישראלים, וזה פוגע בצורה נוראית במדינה שלנו, בהסברה, בדעת הקהל העולמית, וכד'. אנחנו חייבים לשפר את התדמית הזאת, ובמהירות. זאת דוגמא הפוכה לחלוטין למה שאת ניסית להסביר. זאת דוגמא שמוכיחה כמה דעה שלילית על חברה מסויימת (הישראלים) יכולה להרוס ולפגוע. בגלל זה אנחנו חייבים למנוע דעות שליליות על חרשים, ולהתחיל להראות לכולם שיש חרשים אחרים. בזה הרגע, למשל, יניב פגע בסיכוי של חרש אחר להתקבל למקום עבודה. אדם מסויים שעמד שם וראה את יניב מקלל ומתנהג כמו אידיוט, ולמחרת יהיה לו ראיון עבודה של בחור חרש יגיד לו: "מצטער, אני לא רוצה לקבל אותך לעבודה". למה? כי לא מספיק שצריך גם להתחשב בחירש (הוא לא תמיד יכול לדבר בטלפון, קשה לו לדבר עם אנשים וכד'), הוא גם מתנהג כמו מטומטם, ותוקף אנשים בצורה ילדותית ומגוחכת. למה לעזאזל שהוא ירצה כאב ראש כזה על עצמו? את מבינה כמה שדימוי על חברה מסויימת יכול להרוס לאנשים מאותה חברה?
 
אוקייייייייייייייייי

"לא חסרים אנשים כמוך (ולמעשה, הם דווקא הרוב) שימתגו חרשים" אני לא מיתגתי אף אחד ולא הכללתי אנשים. למה להתקרצץ??? אמרתי שאנשים אחרים רואים אותנו ככה אנשים אחרים חושבים שחירשים ברברים אני אמרתי שאני חושבת שחירשים מפגרים??? וואלה גם אם אמרתי, זה לא יכול להיות כי החברים הכי טובים שלי הם חירשים חכמים מצחיקים ויודעים להתסדר מעולה בחיים ויש להם עבודה והם מצליחים. מיתגתי רוסים??? אמרתי שרוב הרוסים הולכים עם הראש בקיר. מה לא מובן לך במילה "רוב"? מה המילה "רוב" שווה למילה כולם? זה נותן לך לחשוב שאמרתי שכול הרוסים אותו דבר? אני מכירה מלא רוסים אז אני לא סתם אמרתי את זה. וגם חברים רוסים לא חסר לי. מה אמרתי על ישראלים בחו"ל????? מה אמרתי עליהם??? מה זה קשור לכאן בכלל??? למה לערב את הנושא הזה פה? דיון ממקום אחר??? דיון שכבר נגמר מזמן? וואלה זה ממש עיצבן אותי שהבאת את זה לפה ולא הבנתי בכלל מה הקשרררררררררר???
 

אייני

New member
הרי לך: ציטוטים מההודעות שלך:

לגבי הישראלים: "נו אתה יודע מה אומרים על ישראלים בחו"ל בדיוק אותו דבר." הגבתי על זה, שזאת דווקא לא דוגמא מתאימה למה שרצית להגיד. תרגעי קצת. ולגבי הרוסים, מה שכתבת: "העיניין הוא שהרוסים ממש קרים ומגעילים ומרכלים על אנשים במפעל כשהם עומדים לידם ולא מבינים את השפה." ועוד: "אבל מה לעשות, זה האופי שלהם ללכת עם הראש בקיר ולהסתודד בקבוצות של רוסים. הם מתגעגעים הביתה מסכנים" (אם זה לא נקרא הכללה, אני לא יודע מה כן. ד"א - המילה "רוב" לא ממש נמצאת כאן. לפחות עשית טובה בהודעה השניה וכתבת ש"יש כמה רוסים נחמדים". כמה נחמד). בכל מקרה, אפילו אם התכוונת ל"רוב" (למרות שלא כתבת) - זאת לא הכללה ממש נכונה. איך בדיוק את בודקת, מבחינה סטטיסטית ש"רוב הרוסים קרים ומגעילים"? אני לא חושב שזה אפשרי (לכי תבדקי קריטריונים מדעיים ל"מגעילים"). בעיקרון - זה תלוי בהם, כבני אדם, ולא בעובדה שהם רוסים. כמו כן, כשכתבתי "אנשים כמוך" - התכוונתי לאנשים שמכלילים וממתגים. לא לאנשים שחושבים שחרשים מפגרים. מצטער שלא הבנת את הכוונה שלי.
 

אייני

New member
בסדר, אם זאת ההגדרה שלך

ערבים מסריחים ורוסיות זונות זאת לא הכללה, לפי זה, אם אני אגיד "כל הרוסיות זונות, אבל יש פה ושם בסדר?". נו טוב, זאת דעתך, אני מניח. בכל מקרה, כמובן, את לא חייבת לאף אחד הסברים, אבל אל תתפלאי אם אח"כ לא מבינים את הכוונות שלך, כמו שקרה עכשיו. אני חשבתי שאת מכלילה, כי בעיני להגיד שמגזר כלשהו הוא מגעיל, זאת הכללה, ואילו בעינייך זה היה מעשה לגיטימי.
 

moran f

New member
פשששש... כל הכבוד

אני שמחה שאת מודה שאת לא מכירה את כל העולים מרוסיה שחיים בישראל. נראה לך שאת מכירה אחוז משמעותי? כי את בהחלט מרשה לעצמך להכליל.
 

אייני

New member
נו, אז זה מה שאמרתי לך

קודם כל, אם יכלילו ויחשבו שאת מפגרת בגלל שאת חרשת, לא תהיה לך שום זכות להתעצבן על זה, כי זה בדיוק מה שאת עושה. דבר שני, הכללות, באופן כללי, הן פשוט דבר מגעיל.
 
למעלה