עדכון: ניסיתי את המיקרו פאואר !!!

ולגבי פונאק

הם לא טובים במכשירים דיגיטליים.אמרו לי את זה כמה וכמה פעמים. הפונאק מעולים במכשירים אנלוגיים (הלכתי עם פונאק שנים רבות) אבל אינם מצטיינים בדיגיטליים. יש יותר טובים כמו סימנס, ווידקס.
 

יובליק

New member
בהצלחה מחכה לרשמים מהמכשיר

החדש. אני אישית לא סובל מכאבי ראש ולהיפך דווקא כן מעדיף את כל רעשי הרקע הטבעיים, ניסיתי כמה מכשירים דיגיטליים והאפקט פחות או יותר זהה, הם מחלישים את העוצמה של המכשיר עד לרמה שבה לא שומעים את הרעשים ומגבירים את קול הדיבור, זה עובד טוב כשמנהלים שיחה עם מישהו אחד על אחד אבל כשיושבים במסעדה רועשת או בכל מקום רועש אחר המכשיר מחליש את הככללל ואז זה בלתי אפשרי גם לשמוע וגם להבין. כמו שאמרתי את הסימנס אני אנסה בהזדמנות ואם לא תיהיה לי הזדמנות אז לא אנסה, אני בכל מקרה גמרתי אומר שמכשירים בגודל שלי (פיקו פורטה) כבר לא בא לי לנסות ולא לקנות, אני פשוט מתאב את העובדה שכל כך הרבה שנים עברו ולא קפצו קפיצה טכנולוגית משמעותית מהמכשיר הישן שלי. אני מעדיף את המיקרו פאואר העתידי והמוגבר . ואגב אני לא שמעתי שהפונאק הם כאלה גרועים בדיגיטלי, הם נשמעו לי כמו כל דיגיטלי אחר שניסיתי, המיקרו פאואר הוא הדיגטלי הראשון שלא היו לי תלונות לגביו, רוב הסיכויים שזה בגלל הדרך בא הוא בנוי.
 

zorian

New member
למה לא ניסית את ה-Supero של פונאק?

ממה שהבנתי הדגם הזה הוא מהחזקים שבאנלוגיים בכלל ומתחרה בסומו של Oticon. לא ניסיתי אותו כי הוא חזק מדי עבורי. יש לי מכשיר Energy של Rexton (יצרן שוויצרי שנקנה באחרונה ע"י סימנס) יש דגם אחד ודגם נוסף. שניהם אנלוגיים רבי עוצמה ואני ואח שלי רכשנו אותו דגם ומרוצים מהעוצמה הרבה שלהם (גלגל הוהגברה מכוון מעט פחות מהאמצע) ואפילו אפילו שהם לא דיגיטליים צלילי הדיבור מודגשים ונקיים תוך טישטוש של רעשי הרקע כולל בס של רמקולים (אני מתגעגע לשמוע את הבסים כמו ששמעתי עם בעבר Viennatone, עוד יצרן שנכחד) - רק מה הם קצת יקרים יחסית לאנלוגיים כגון יוניטרון. היה לי (ועדיין משתמש בו מעת לעת) דגם Fortissimo של Rexton - והוא כבר בן 13 שנים מתפקד יפה מאוד.
 
למעלה