עדכון: ניסיתי את המיקרו פאואר !!!

יובליק

New member
אפשר להגיד שכן

עובדה אף אחד לא מייצר אנלוגיים יותר חוץ מפונאק וגם זה הולך לרדת בקרוב, אז כן אפשר להגיד שבמידה מסויימת מכריחים אותנו לרכוש מכשירים חדשים יותר שלא דווקא עוזרים לנו יותר. ואגב יש לי משהו חשוב לעדכן אתכם, המחירים של המכשירים עולים ! ממש השבוע הגיע עדכון מחירים למכשירי שמיעה, החל מהשבוע הבא מכשיר לדוגמה של פיקו פורטה כבר לא יעלה 500 ש"ח אחרי כל ההנחות אלא 700 ש"ח, אני יודע שכל המכשירים של פונאק (גם הדיגיטליים והיקרים ביותר) עולים במחיר ואני לא יודע אם זה ככה גם בחברות אחרות, שאלו את קלינאית התקשורת שלכם.
 

moran f

New member
אבל לא את הכי חדשים

אף אחד לא מכריח אותך לקנות מכשיר ב-20,000 ש"ח, נכון? ואם מעלים את כל הדגמים במחיר זה כבר לא קשור לכמה פונקציות יש בהם, זו החלטה של החברה להעלות מחירים.
 

יובליק

New member
לא אבל מכריחים אותי

לקנות מכשיר שלא מתאים לי ב-2000 ש"ח, מה? זה לא כסף? אני רוצה מכשיר עם מצב T משולב עם M ולא מוכרים היום אנלוגי שיכול לעשות זאת (פעם מכרו ואז הפסיקו), רק דיגיטלי יכול לעשות זאת והדגם הכי זול שאני מכיר עולה איזה 4000 ש"ח ואחרי הנחה כ-2000 ש"ח. יש מכשיר ב-20 אלף שקל??? המכשיר הכי יקר (ובעצם הכי חדש) שאני מכיר עולה 12 אלף שקל ואחרי הנחה זה יורד ל-6 או 7 אלף אז יחסית גם מכשיר של 2000 ש"ח נחשב ליקר ועוד לעומת הפיקו פורטה שעולה אחרי הנחה רק 700 ש"ח.
 

moran f

New member
גם שקל זה כסף

מה לעשות, החברות שמייצרות מכשירי שמיעה לא עושות את זה מטוב ליבן - אלו חברות מסחריות שרוצות להרוויח כמו כל חברה מסחרית אחרת. אם חברה תגלה שמשתלם לה להמשיך לייצר מכשירים אנלוגיים, היא תעשה זאת. סביר להניח שהחברות פשוט גילו שאין ביקוש מספיק למכשירים אנלוגיים (והחזקת קו ייצור בשביל שוק קטן יגרום לייקור של המכשירים לצרכן). זה שהמכשיר שעונה על הדרישות שלך עולה 2,000 ש"ח זה כבר משהו שתלוי בדרישות שלך. הרי בקניה כמעט תמיד צריך להתפשר על מחיר או על דרישות מהמפרט. בכל מקרה, אתה יכול לקנות את המכשיר שעולה 2,000 ש"ח ולא את ההוא שעולה 12,000 - אף אחד לא מונע את זה ממך רק כי קיים מכשיר יקר יותר. (20,000 היה סתם מספר שזרקתי מהראש).
 

צלף

New member
יש יצור של אנלוגיים לעולם השלישי

היום כן מייצרים מכשירים אנלוגיים במיוחד לעולם השלישי - ששם כסף אין וכבדי שמיעה יש ויש... ויש תוכניות סיוע מיוחדות של ארגונים בינלאומים לאפשרות רכישת אנלוגיים בזול שם. אז אפשר באמת יהיה ליבא אנלוגים משם (הודו או אפריקה) בשיטת הפוך על הפוך. אישית מרגע שעברתי לאנלוגי לדיגטלי - זה לא שיפר לי את השמיעה (אולי אפילו טיפ טיפה ירדה) אבל זה שיפר לי את העומס, קודם אחרי שהות של שעה שעתיים בסיבה רועשת הייתי מקבל כאב ראש חזק, ועכשיו זה הרבה פחות... אינני יודע אם מכשירי השמיעה החדשים יהיו טובים עבורי בעתיד (כלומר לירידות של 90 DB) - אבל ברור שאין טעם בלשלם 24,000 ש"ח במקום 12,000 ש"ח עבור שיפור קטן...
 

moran f

New member
אז אל תשלם את זה

זו בדיוק הנקודה - יש מבחר. זה שכבר לא מייצרים/מייבאים אנלוגיים לא אומר שאין מבחר מכשירי שמיעה עם תכונות ומחירים שונים שאפשר לבחור מהם. כל אחד יכול להחליט מה חשוב לו ולקנות מכשיר בהתאם. מי שהשיפור לא מספיק גדול לטעמו, או שהשיפור קיים אבל לא שווה לדעתו 24,000 ש"ח בהחלט יכול לא לשלם את המחיר הזה.
 
אבל המחיר זה גם פקטור

המכשירים הטובים ביותר שניסיתי הם עולים יותר מ10000 שח למכשיר אחד !! זה בעיה וזה יכול להוות מכשול בבחירת המכשיר. אני מנסה כרגע מכשיר שעולה 10700 שח והוא פשוט מצויין נותן שיפור גדול אבל יכול להיות שאיאלץ לוותר עליו לטובת מכשיר שעולה 5800 שח פשוט, בגלל המחיר. לא חראם על זה?? מכשירים שעולים יותרמ10000 שח כניראה נועדו לעשירים בלבד.
 

moran f

New member
ככה זה בחיים - צריך להתפשר

המכשירים החדשים עולים גם לחברה הרבה כסף - פיתוח, ייצור וכו'. אז הגיוני שהם יעלו גם לך הרבה כסף. כמו שכבר אמרתי קודם, צריך להחליט מה יותר חשוב - התכונות הרבות שיכולות להועיל או המחיר. וכן, תמיד קל יותר למי שיש לו מאשר למי שאין לו. אנחנו בהחלט לא חיים בעולם מושלם - וגם לא נחיה בו.
 
אבל המציאות לא בדיוק עוזרת

ויש עזרה מאוד מועטה מצד המדינה בנוגע למימון מכשירי שמיעה. אחרי גיל 18 אין השתתפות במימון. אפילו ההחזרים של הקופ"ח מכסים בקושי 15%-20% מהמחיר כשמדובר במכשירים המשוכללים יותר. ההחזרים משתלמים רק אם קונים מכשיר שעולה גג 4000 שח.
 

moran f

New member
נכון

וזה באמת נורא מעצבן. מצד שני, אני לא בטוחה שאין כמה דברים שיותר דחוף לממן, כל עוד המכשירים הזולים יותר הם לא מכשירים גרועים (והם לא - כמו שראינו כאן יש אנשים שבשבילהם הם אפילו עדיפים על היקרים).
 

פיטפטו

New member
אני לא פוסלת טכנולוגיות חדשות אבל

נראה לי שהיצרנים עושים יותר מדי הו-הא ממה שהשכלולים האלה שווים בתכל'ס. אולי אחרים כן מרגישים הבדל משמעותי. אני לא (ואני בחורה, למען הפרוטוקול).
 

moran f

New member
אני מתנצלת על הטעות ../images/Emo13.gif

ויצרנים תמיד יעשו הו-הא, הם הרי רוצים למכור. לכן התפקיד שלנו הוא להיות צרכנים נבונים ולנסות - מי שמרגיש הבדל משמעותי ששווה את הכסף יקנה, ומי שלא - יקנה דגם ישן וזול יותר. נראה לי הוגן לחלוטין.
 
אויש כאילו אנשים לא מבזבזים ימבה

כסף על קניית מקרר חדיש וספות מפוארות לסלון או טלביזיה ענקית עם מסך שטוח כסף זה עיניין יחסי ובטח שמדובר בחיים של בנאדם כי יש המון לקויי שמיעה שהמכשיר הזה הוא שווה ערך לחיים שלהם ובלעדיו הם לא מסוגלים לתפקד אז אני הייתי עובדת כמה חודשים חוסכת טוב טוב ומשלמת אפילו 20000 שקל עלמכשיר שמיעה איכותי וטוב בדיוק כמו שאנשים חוסכים לקנות MP3 או טלפון חדיש. כי זה פשוט יותר מתקדם ויותר טוב ובגלל זה יש למוצר מסויים מחיר גבוה. אז די להתבכיין על הכסף, זה לא הכול בחיים ואם תפסידו כמו אלפים ותקבלו בתמונה אוזניים שומעות... וואלה זה שווה את הכול
 
טעות...

כתבתי תקבלו בתמונה- התכוונתי לתקבלו במתנה...
 
ליפה שלא ידעה נופו המטורפת..

נופו המטורפת... לו רק ידעת כמה שאני חושב עלייך לו רק ידעת כמה שאני חולם עלייך לו רק ידעת כמה שאני מסמן עלייך לו רק ידעת כמה שאני מתגעגע עלייך לו רק ידעת מה הייתי עושה למענך לו ידעת כמה שאני רוצה אותך ובקיצור לו רק ידעת כמה שאני אוהב אותך נסיכה דממה מכתיר אותך למלכת דממה אם תנשאי לי נסיך הקטן חרש...חהחהחה
 
ליובליק - בנוגע לסימנס

קיבלתי מכשיר לנסיון של סימנס - דיגיטלי חדש שהגיע ממש עתה למכון השמיעה אליו אני הולכת . זה דגם CIELO ואין מה לומר, זה ממש עולם שונה לגמרי ! היה לי קצת קשה להתרגל אבל לאט לאט מתרגלים ונהנים ואין הכאב הראש שקיים באנלוגי ששומעים את הכל הכל בערבובייה. עם הסימנס זה נקי יותר ושומעים את הדיבור ממש באופן ברור יותר. בעוד שבוע אקבל דגם אחר של סימנס לנסיון - יותר זול משמעותית מהדגם הראשון וניראה מה יותר טוב בשבילי.
 
למעלה