שאלה לכבדי השמיעה שביננו

hilarose

New member
שאלה לכבדי השמיעה שביננו

גם חרשים אבל לצערי הם לא יוכלו לענות לי על השאלה החלפתי את המכשיר שלי של חב' ווידקס - סנסו ויטה- למכשיר מתקדם יותר של סנסו דיוה המכשר הוא מדגם CIC (כבר שנים אני עם דיגיטלי- נראה לי מהילדות) יש לו 15 ערוצים ובלה בלה בלה.. אני כמעט ולא משתמשת בפונקציות של הגברת הקול, והחלשת דברים אחרים כמו צלצול צרור מפתחות, טריקות דלת וכדומה אני פשוט אוהבת לשמוע כמו ששומעים ובלי דבר שמשתיק אותי הבעיה היא שיש לי את המכשיר הזה כבר כחודשייפ ועדיין לא הגעתי לשמיעה הרצויה בהתחלה התחלנו לכוון אותו, אח"כ החלפנו את המעטפת החיצונית שלו, ועכשיו אני עדיין שומעת מוזר איתו יש לציין שבגלל שהיתה לי ירידה בינונית בשמיעה אני יודעת מה לבקש כדי שהמכשיר יעבוד אני שומעת הד כשאני מדברת וזה מגביר בצורה מאוד חזקה את הקול שלי ומאוד מוזר, אני שומעת צלילים צורמים, ואפילו לפעמים יש אטימות כזו אני מעוניינת להחליף את המכשיר- אך אין לי ניסיון עם חברות אחרות או עם המכשיר המתקדם עוד יותר של ווידקס.. אוף- אף פעם זה לא קרה לי וגם שילמתי 10000 ש"ח על המכשיר..
 

פיטפטו

New member
אני חושבת שהאודיולוגית שלך

אמורה לענות לך על השאלות והדרישות שלך. מה שאני לא מבינה הוא איך קנית מכשיר בלי לנסות אותו קודם שבוע, שבועיים, חודש ולראות מה מתאים לך לפני שאת שולפת את הארנק.. אישית אני מכירה את כל הבעיות שהזכרת וגם אני כמוך אוהבת לשמוע בלי שמשתיקים לי את האוזן, אבל לא נחתי עד שמצאתי מכשיר שיתאים לי (ספציפית של סימנס אבל היה לי גם של פונאק והוא היה סבבה).
 

hilarose

New member
אין דבר כזה שאני אשתמש במכשיר

של מישהו אחר או ישן... זה מכשיר CIC הקטן שנכנס לאוזן- אז צריכים להתאים לאוזן שלי ותמיד היה בסדר עם המכשיר וחברת ווידקס היתה בסדר עד שהם החליפו מ3 ערוצים ל15 ואת כל התוספות למינהן והאודיולוג שלי הוא מעולה- הוא מנסה הכל, מכיר אותי ככ טוב שלא מוותר ומנסה עו שינוי ועוד שינוי אפילו עכשיו אמר שננסה אולי חברה אחרת (כמובן בלי לשלם כי כבר שילמתי)
 
הכוונה שלך

שהמכשיר הזה כאילו "מחליט" מה תשמעי ומה לא? כלומר מסנן לך דברים שאת רוצה בכל זאת לשמוע? במידה והתכוונת לזה - זה פשוט מכשיר דיגיטלי מתקדם והבנתי מהאודיולוגית שלי שככה זה עם מכשירים מתקדמים עם ריבוי ערוצים (פעם ניסיתי מכשיר עם 16 ערוצים היה אחלה אבל מסנן רעשים וזה הפריע לי מאוד). אם את רוצה לשמוע הכל הכל בלי סינון, כדאי לך לנסות דיגיטלי פשוט לא מתקדם מדי. אני כבר שבועיים ניסיון עם מכשיר דיגיטלי פשוט והוא מעולהה ולפניו הייתי שבועיים עם מכשיר דיגיטלי משוכלל שלא עזר לי בגרוש והוא עלה 10000 שח ..! אלה מכשירים של סימנס.
 

hilarose

New member
זה בערך הכוונה

שיש דברים שהם צורמים לאוזן השמיעה היא לא חדה מספיק ולמרות שהבנתי שהרבה מרוצים מהסנסו דיוה החדש אני לא מכירה מכשירים אחרים קטנים באוזן ולכן לא רוצה להתחיל לחפש מכשיר חדש כל פעם.. כי זה בעיה- זה לא שאפשר לקחת מכשיר ולבדוק אותו- זה חייב להיות במידה שלי איזה עוד דגמים נותנים תחושה של שמיעה חלקה וחדה (חוץ מלהיות לא לקוי שמיעה)
 

moran f

New member
בהחלט אפשר

יש מספיק מקומות שבהם את משלמת על החלק החיצוני של המכשיר בכל מקרה (אחוז מסויים מעלות המכשיר, או כמה מאות שקלים) אבל אם את לא מרוצה, את לא נדרשת לשלם על החלקים הפנימיים (כל האלקטרוניקה וכו').
 
מהניסיון שלי

עם מכשיר דיגיטלי של WIDEX לי לקח שנתיים עד שהגעתי לשמיעה ה"מושלמת" קשה לתאר את העוגמת נפש שנגרמה לי עם הקלינאית תקשורת אנטיפתית ואדישה שסירבה לכוון לי את המכשיר ויצאתי ממנה בדמעות היא כיוונה אותו ממש גרוע וחזרתי הביתה, ולאחר שבוע שסבלתי משמיעה דפוקה חזרתי אליה והיא ממש התנהגה בגועל ודחתה את הבקשה לי ומתוך ייאוש סירבתי לצאת מהמשרד שלה והיא ממש התעצבנה עלי אחרי כמה ימים חזרתי לשם והייתה קלינאית אחרת שהייתה מאוד נחמדה וישבה איתי וכיוונה לי את המכשיר כמו מקצוענית... ועד היום לא חזרתי לשם ואני מרוצה מהמכשיר שלי. אז מה שאני אומרת זה שלמכשיר שלך יש 15 ערוצים מסיבה מסויימת... את צריכה ללכת כמה פעמים לכוון אותו עד שתגיעי לרמה שתתאים לך. תגידי לקלינאית שלך מה את רוצה לשמוע ומה לא! היא תדע כבר איך לכוון אותו... אתם מקללים את המכשירים המשוכללים האלה כי אתם לא רגילים אליהם ולא יודעים איך להתמודד איתם, זה חדש לכם וכמו כל דבר חדש בחייםף צריך להתרגל אליו!!!
 

שָׂרָה

New member
נצל"ש פעם נתקלתי ברופא אנתיפאת

מה עשיתי בסך הכל? ביקשתי שיחליף לי את הצינורית הישנה בחדשה בדיוק מה שיש לי עכשיו. הוא רצה להחליף לצינורית עם הרבה חלקים שמרכיבים ומפרקים. לא אוהבת פיצ'יפיקעס אז אמרתי לו שאני רוצה צינורית כמו מה שעשו לי באמריקה. ואז הוא התחיל לצרוח עלי שאני חוצפנית ושהוא הרופא פה והוא זה שיגיד לי מה לעשות ולא אני שאחלק לו פקודות. אמרתי שאני פה הלקוחה והוא זה שצריך לשרת את הלקוח ולא ההפך. הוא צרח שאסתלק לו מהמשרד. אמרתי לו אין בעיה באמת אעזוב את המשרד שלך, אז הוא צרח, לכי אבל מהר! הלכתי לאט לאט והוא הולך אחרי וצועק תצאי החוצה! תצאי החוצה! נתתי לו חיוך ממזרי ואמרתי לו תראה איך אתה מתנהג לפני הלקוחות בחדר ההמתנה! , הרופא נהייה ממש אדום מרוב כעס. נו, רופא מטומטם חושב שהוא אלוהים. זה היה הרופא שעובד בבני ברק, ברחוב רבי עקיבא איפה שעושים מכשירי שמיעה, וחלקים למכשירים, בטריות, צינוריות ואזניות. (הוא חבש כיפה סרוגה, לא יודעת אם הוא עדיין שם. זה קרה בשנת 1998)
 
לגבי הצינורית

עכשיו עשו לי צינורית חדשה אבל כזו ארוכה בלי שום חלקים שנגמרת בדיוק בתוך האוזנייה. לפני זה היתה לי צינורית קצרה מאוד וקשיחה שמחברת בין הצינורית (שמחוברת למכשיר) לבין האוזנייה. אני לא אוהבת את החדשה כי לפעמים הצינורית מתלכלכת או יש לה בעיות ואי אפשר להוציא אותה מהאוזנייה כי היא ממש מחוברת אל תוך האוזנייה. אני מעדיפה צינורית של שני חלקים כמו שהיה לי פעם וזה נוח כי מחליפים לבד בבית את הצינורית בלי לבוא למכון..
 

צלף

New member
צינורית לבד וזויתן בתוך האוזניה..

אני מעדיף סידור כזה - כי כך קל לתחוב את האוזניה לתוך האוזן, עם הצינוריות החדשות לא הסתדרתי, למרות שהמתקין אמר שיש לצינוריות האלו יתרונות אקוסטיים, אני לא הבחנתי בהבדל... כמו כן יש צינוריות מחומר מיוחד - נדמה לי שקוראים להם PVS - זה חומר שפותח על ידי נס"א, וצינורית כזאת לעולם לא מתיבשת או נסדקת, אבל היא מאוד יקרה, ומתקינים אותה רק בהזדמנויות מיוחדות.
 
גם אני מעדיפה את זה

אבל את האמת המתקין שלך צודק, עם הצינורית החדשה אני פתאום שמעתי יותר טוב לא יודעת איך להסביר אבל הצלילים ממש עוברים בצורה נקייה אל תוך האוזן. רק מפריע לי שאי אפשר להוציא את הצינורית בשביל ניקוי או החלפה עצמית וכו' וגם שהיא בולטת יותר מהצינורית הישנה. שמתי לב שעם הצינורית החדשה אנשים שמים לב שיש לי מכשיר על האוזן..
 
מזה צינורית עם פיצ'יפיקעס ?

לי פעם היה צינורית של 2 חלקים אחת באוזניה והשניה מחברת בין האוזניה למכשיר כשהיה לי את זה, הצינורית הייתה כל הזמן מתלכלכת ונהיים בה חורים ונכנסו אדים ומה לא! ועכשיו יש לי צינורית אחת ישירות מהאוזניה למכישר ומה אני יגיד לכם, מעולם לא החלפתי אותה והיא מעולם לא התלכלכה... מוזר? ויש אנשים שאין להם סבלנות ואין להם רצון או כוח לעזור ללקוחות שלהם... וזה ממש גועל נפש!
 

hilarose

New member
וואו נופו את באמת מטורפת

מה קרה לך? אם היית קוראת את ההודעה עד הסוף היית מבינה שאני מגיל צעיר עם מכשיר דיגיטלי CIC כבר כ 15 שנים ואני רגילה למכשירים- פתאום המכשיר לא מכוון היטב אם היית ממשיכה לקרוא הית רואה שכבר חודשיים אני והאודיולוג שלי מנסים אני לא יודעת מה רמת השמיעה שלך אבל אם הייתי יכולה להסביר היית מבינה אבל זה מה שנקרא שלכל אחד יש ליקוי שונה בשמיעה... וכל אחד רגיל לשמוע אחרת.. כרגע אני מתעלמת ממה שכתבת... זה לא מדעי ואי אפשר לכוון ע"פ ספר זה לא עובד ככה, גם האודיולוגים והקלינאי תקשורת משתדלים זה שאת נפלת על מישהי גרועה לא אומר שחלקנו לא מתרגלים למכשירים, או פוסלים או שהאודיולוגים מטומטמים! חוץ מזה לא יודעת אם שמעת- לכל סיר יש מכסה- צריך למצוא אותו את מצדיקה את "המטורפת" אגב
 
קראתי את ההודעה שלך

עד הסוף. הבנתי ממנה שהחלפת מכשיר ואת לא מצליחה לכוון אותו. אז מה הקטע??? ואת ממש מגלה לי את אמריקה כאילו שאני לא יודעת שלכל אחד יש רמת שמיעה שונה וכל אחד יש לו העדפות שונות אחד אוהב רעשי רקע ולאחר זה מציק את לא דיברת ברור כנראה אם מה שהתכוונת לומר זה שאחרי 15 שנה פתאום המכשיר הפך ל"לא מכוון" בעצמו ואת אומרת שחודשיים אתם מנסים יופי לכם, אני במשך שנה שלמה סבלתי עד שהגעתי ל"שמיעה המושלמת" ואם תקראי שוב את ההודעה שלי תביני שמה שבאת להגיד שלוקח זמן עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. או עד שמתרגלים פשוט. בכל מקרה, לא הבנתי מה אמרתי שמצדיק את הכינוי "מטורפת", בסך הכול הגבתי אליך כמו בנאדם וניסיתי לייעץ לך ולעזור לך ולתרום מעט מהניסיון שלי.
 
מה ישן מה חדש איתורית מכשיר שמיעה..

נאס"א מתקדמת להמצאות איתורית שמיעה..אנטנטה קליטה לווין 100 קולות דיצבלים...אין צורך סוללות בטריות..לווין ממלא שמיעה כמו שעונבים מכשיר קליטה לצוואר חיה ברדלס שלא ימלט חרש לא ימלט מעולם שומעים..שרה המילטון לא שום דיגיטלי ולא חתיכות שיניי שום..ושום חוכמות סירחון..מה ישן מה חדש בשמיעה מה חדש בשמיעה מה ישן..שום כלי עזר שמיעה לא יוביל אותה שרה חרשת שלנו לא תצעדי שרה חרשת לבד אנו חרשים איתך..
 
חנות אוסף מכשירים שמיעה ענתיקות..

יש מכירה פומבי מכשיר שמיעה יפנית יוקאזמי שנת 1867..שמורה יד ראשונה מנסיכה טאישזמיה חרשת מרגלת סוכנת כפולה איתות שמיעה קולות.ויש מכשיר שמיעה סיטרואן V פעימות משנת 1925..קלאסית דו מקשרפונים..פליטה אגזוז אורגינלי..יש מכשיר שמיעה למכירה מנסיך חרש קמרון אפריקה..משנת 1648 מקושט מיהלומים 10 אלף קרט מחיר התחלתי מיליארד...יש מכשיר שמיעה סעודית משנת 487 שייכת למלך עבדאאלללה פאד אבו סולטן..עשוי ממכונה נפט על עגלה סוחבים טון מכשיר שמיעה מכונה נפט..זיהום אויר אין להשתמש במצב טוב צריך שיפוץ קל פחחות..יש שרדיי עצמות מכשיר שמיעה מתקופות קדמוני...חנות יפתח בקרוב..מכשיר שמיעה של שרה אנג'ל ימכר בפומבי הוגנת אני מתחיל ב500 שקל...
 

hilarose

New member
אגב בגלל זה שאלתי אם

יש אנשים כבדי שמיעה שמשתמשים בCIC.. מכשיר בתוך האוזן כי אתם מדברים על המכשיר מאחורי האוזן שלא מדבר אליי בכלל
 

nickey

New member
שאלה קטנה:

האם את כבדת שמיעה הנושאת מכשירי שמיעה ושומעת "רגיל" איתם? כלומר רמת השמיעה שלך משתווה לרמת שמיעה של אדם רגיל. אם לא, מעניין אותי איך את מצליחה להתמודד עם העבודות שרשמת בחתימה שלך
 
למעלה