שרשור שאלות חדש

פן שורף את השיער גם אם הוא יטפח אותו

בקרמים והכל....פן שורף את השיער...קח שערה שלך ותשרוף אותה ונראה אם תצליח להחזיר אותה לקדמותה אחרי שהיא שרופה..ככה אותו דבר עם פן רק שפן זה תהליך של שריפת שיער ולא ישר עושה את השיער יבש ושרוף לגמריי...לוקח לו כמה זמן ולאט לאט הוא נשרף יותר ויותר
 

sonic15

New member
ואוו הנושא שלי ניהיה ארוךXD

אבל תקשיבי בצילומים של ראש גדול עשו למייקל הרבה פן מה הוא יכל לורמ להם אל תעשו לי פן? עם למשל אני יהיה באיזה צילומים ויעשו לי פן מה אני יאמר להם? ואגב חשבתי מה לומר לספר לפי מה שאמרת אני חושב ככה לומר לו שבשיער מאחורה יעשה קוצים ארוכים ומקדימה שישאיר ככה? או שמקדימה יקצר את השיער קצת?
 
עונה חחחחח..כמה שאלות

פן זה בסדרר!!!אבל שורף את השיער...לא עושים כל יום פן..עושים לפעמים וזה בסדר..ברגע שזה נהפך להרגל וכל בוקר עושים פן אז השיער נשרף יותר ויותר ונהיה קש כזה...כשתהיה בצילומים פשוט תעשה פן..זה בסדר גמור..רק שלא יהפך לך להרגל..פעם פעמיים בחודש זה בסדר יחסית.. תתן לו את התמונה וזהו....אם הוא ישאל אז תגיד לו שהשיער שקדימה יותר ארוך מהאחורה.... תתן לו את התמונה והוא יבין..הוא ספר הוא יודע יותר טוב משתינו.... נכון באוואי שלך במסנג'ר כתוב משו על ראש גדול וכדורסל עם מייקל לואיס?
 

sonic15

New member
כבר לא כתוב

כתבתי ששיחקתי עם חברים ועם מייקל לואס כדורסל בראש גדול ושמייקל טוב בכדורסל הוא קולע סולים מרחוק וכנסי לאתר של וואלה ותראי תסצינה הזאת מפרק 2 או 3 אני משחק שם כדורסל:) ואגגב למייקל עשו פן כל בוקר אפילו כמה פעמים ביום אז מה הוא כבר יכל לומר להם אל עתשו לי פן? אגב נכון הכי טוב לבק שממנו עלושת לי קוצים ארוכים מאחורה ומקדימה להשאיר ככה כדאי שתיהיה לי רעמה הלרים?
 

djdubon

New member
DUDE כמה שאלות

סליחה שאני נדחף אבל לחוץ יותר מטמפון. RELAX MAN זה כולה שיער. והיא אמרה לך פשוט תראה לספר ת'פאקינג תמונה שלו והוא ידע מה לעשות.
 
הוא יכול לומר בתכלס

השאלה עד כמה הפן חשוב להמשך הסדרה...אם זה לא מטריד שלא יהיה לו פן אז לא יעשו לו פן....אבל אין סיבה שהוא יגיד שלא..
 

djdubon

New member
חח תגידי רגע

כמה פעמים את מרפרשת פה ב10 דקות? כאילו, אנלא מסתלבט או משהו חח זה חמוד [גמני הייתי עושה את זה פעם בפורום אחר >_<]
 
חח אני בכמה פורומים אז אני עוברת מאחד לשני

כל פעם בשני מתחדש משו חחח....אני בפורומים לרוב כשאין לי מה לעשות..אפשר לומר כמו עכשיו חחחח..אני גם מנהלת 3 פורומים אז מסתכלים ובודקים מה מתחדש אם בכלל מתחדש=]
 

sonic15

New member
תודה עזרת לי מאוד

אז עכשיו אני ידוע איך להסתפר כמו מייקל ועם אוהב את זה אז אבקש את זה בתור קובע תודות לך!
 

kryp

New member
איך אתה הולך לעשות את השיער בצדדים?

תבין, התמונה התחתונה של מייקל, שפירסמה "פרה עם שוקולד" היא אומנם יפה, אבל אתה צריך שיער חלק ודק כדי להגיע לתוצאה כזאת, לא משנה כמה פאנים תעשה, לדעתי השיער שלך לא מספיק דק ודליל בשביל כזה, אז אולי בצדדים יתאים לך יותר לקצץ (אם תחליט שכן, תבקש מהספר להוריד בצדדים אבל עם מספרים, לא עם מכונה, שלא יהיה מוגזם כמו של ערסים). ותבקש מהספר שיעשה לך דילול קטן בשיער עם מספרי דילול מיוחדים. ואל תתבייש לקחת תמונה לספר. אם בא לך תראה לנו איך יצא, בהצלחה.
 
הספר יעשה לו את ההכי קרוב שהוא יכול

את אותו אורך הוא יעשה לו והכל..אבל לגבי איך הוא יסדר אותו ..מספיק ג'ל וכאלו...מדוייק למייקל אנחנו לא יכולים לדעת אם זה יצא..נקווה
 

kryp

New member
התספורת מזכירה קצת תספורות אימו.

אבל זה ממש יפה, עכשיו אני גם שוקל לעשות ככה, למרות שאני באותה בעיה של שיער לא דק כל כך. אני לא ממליץ על ג'ל, זה פשוט זוועה לשיער, הרבה יותר כדאי וואקס (רצוי אחד איכותי כמו של wella, הוא קליל וטוב, אומנם לא חזק כמו חימר ועוד ואקסים אחרים אבל פשוט נוח וכיפי, רק יקר)
 
אני יודעת על מה אתה מדבר

יש לי את הקרם הזה...זה קרם שלא שווה את הבקבוק....הקרם נגמר מהר אם משתמשים בו כל יום. זה בקבוק קטן קצת...קטן יחסית לאחרים. לא מצדיק את המחיר..בכל מקרה אם כבר קרם ווקס אז אני ממליצה עליו...
 

kryp

New member
אני מדבר על "משחת מאט", זה לא בבקבוק ../images/Emo3.gif

 
אהההה לי יש משו אחר שלהם

חשבתי שאליו אתה מתכוון....גם אמרת יקר והקרם הזה המחיר שלו לא מצדיק את גודל הבקבוק
לא מכירה את מה שאתה מתכוון עליו
 
למעלה