בריאות-בריאים-הבראנו לאמצע השבוע

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך
מוצרי חלב הוא כבר לא אוכל, רק תמ"ל.

ניסיתי אתמול ללת לו משהו של מטרנה, שהוא חלבי אבל ללא לקטוז, ואז היום הוא עוד שלשל הרבה יותר מהימים האחרונים... גם ככה הוא אוכל אוכל מיוחד בגלל ריפלוקס (אינפמיל), אז הרופא אמר שצריך לתת לו משהו עם מרשם שנקרא נוטרימגן (או משהו כזה), אבל זה יהיה רק אחרי שנשלול את כל הדברים האחרים. כאמור, הורדתי לו מעדני חלב וגבינות ונשארו "רק" שני בקבוקים - אחד בלילה ואחד בבוקר.
 

michal@gal

Active member
מנהל
גם תמ”ל זה מוצרי חלב

אם יש אלרגיה לחלב היא אלרגיה לחלבון החלב, שקיים בתמ”ל החלבי, ולא ללקטוז.
 

michal@gal

Active member
מנהל
החלבי ללא לקטוז לא עוזר לאף תינוק

רגישות ללקטוז היא בעיה של מבוגרים ולא של תינוקות. כדאי לשקול את ההצעה של הרופא לנסות נוטרמיגן שהוא תמ”ל חלבי מפורק ויעיל במקרים של רגישות לחלב.
 
נכון מסכימה עם מיכל

אני הנקתי עד עכשיו , אך כיום מקבל בקבוק אחד של מטרנה צמחי (לא רצה לותר על החלב של הבוקר ואין לי בעייה לתת לו אחד ביום)... המעבר למטרנה צמחי (אחרי שניסינו כמה ימים תמל רגיל) הוא שעשה את ההבדל - ולכן באמת במקרה שלכם המקביל הוא נוטרימגן אגב נזכרתי בעוד משהו - לבן של חברה שלי גם היו שלשולים במשך כמה שבועות, ובסוף יצא לו איזשהו פצע באזור הפה והרופאה אמרה שזה וירוס ההרפסינה (ממשפחת ההרפס) ואכן מתבטא בכמה שבועות של שלשולים ולבסוף הופעת פצעים מסוג זה. גם אצלם זה חלף תוך כמה שבועות אבל הם העבירו אותו בזמן הזה לכלכלה של אורז ובננות בלבד
 

lend1

New member
היה לנו כמה פעמים

הוא היה סובל משלשולים כל הזמן, וכל פעם תקופה ארוכה של שבועיים. כל פעם הרופא היה פותר את זה בזה שהיה נותן לו תקופה ורודה כזאת שנקראת קל בטן או פינק. זה מרכז את מיצי הקיבה או משהו כזה. אחרי זמן מסוים החלטתי שנמאס לי והעברתי אותו לתמל צמחי, בלי לשאול אף אחד.
 

lend1

New member
טפו טפו - יש שיפור

גם אם יש שלשולים, זה עובר יחסית יותר מהר, לא נשאר הרבה זמן. בהרגשה שלי - מה שכל פעם היה, לפני שהחלפנו, זה שהוא היה משלשל ובגלל שרוב התזונה שלו היתה מבוססת על תמ"ל (כי הוא לא היה, ועדיין, מאוד חזק במוצקים) אז הוא היה נכנס למין לופ כזה שאי אפשר לצאת ממנו, כי הוא משלשל ושותה חלב ואז משלשל ושוב שותה חלב וכך הלאה.
 
אז זהו, אצלנו יש "רק" שני בקבוקים, הוא אוכל

יפה מוצקים
. פשוט הצמחי הזה נראה לי מה זה מגעיל ועושה לו יציאות מסריחות בטירוף
 

lend1

New member
גם לי זה היה נראה מגעיל ומסריח

אבל הוא התרגל, נראה לי שהוא לא זוכר מה זה סימילאק חלבי.
 
אני מקווה לקבל את הנוטרימגן הזה...

זה בכלל לא בטוח שזה העיניין אבל נראה. זה כבר מלא זמן. שבועיים הוא ממש משלשל מיים ויציאות רכות יש לו כבר די הרבה זמן
 

בלונזית

New member
לנו היה שילשלולים

למעלה מחודש וחצי בסופו של יום הרופא סבר שזו רגישות של הקיבה לאנטיביטטיקה מסוג פנצילין. מה שוהצע לנו בתור טיפול SOS לתת 3 מנות של פרוביטיקה ביום למשך כ- 5-7 ימים אח"כ זר לרדת ל- מנה אחת של פרוביוטיקה אני השתמשתי בביוגאיה. יחד עם זאת היות וזו היתה המלצה של רופא גסטרולוג ומדובר בכמות גדולה בצורה ניכרת מהמקובל (שהוא מנה ליום) הייתי מתחילה ממנה ליום ופונה לייעוץ גסטרולוגי
 

geen

New member
מישהי מבינה בבדיקות דם?


היי, הבחור (שנה וחודש) היה עם חום בשבוע שעבר, ובלי תיאבון, ממש סירב לאכול וירד בכמויות בצורה היסטרית. אין לו חום כבר יותר משבוע, התיאבון עדיין לא ממש חזר, ובדיקות הדם ממשיכות להיות לא טובות. הרופאה שלחה פעם אחת למיון שיבדקו כליות, אבל הם אמרו שזה נראה ויראלי ושלחו אותנו הביתה. אנחנו לא מצליחים לתת בדיקת שתן (כל הזמן בורח מהשקית...) צירפתי צילום מסך של התוצאות היום, הרופאה כבר לא עובדת... מישהי מבינה בזה? העלינו את הברזל (ע"פ הוראות רופא כמובן) ל-15 טיפות ביום, וזה לא עוזר... תודה!
 

kukim17

New member
המוגלובין נמוך

אצל גדולים מצביע על אנמיה, כנראה גם אצל הקטנים. לגבי התאבון לא יודעת לעזור לך. אני אנמית ותודה לאל תאבון לא חסר לי אז לא יודעת אם קשור.
 
ברזל נמוך בהחלט משפיע על התאבון..

אבל גם חולי משפיע על הברזל.. בגלל זה הרופא שלנו שולח אותנו לב"ד כשאיתמר בריא... כי כשחולים תמיד הברזל יורד...
 

ronahara

New member
כמה דברים

1. צריך לבדוק אם הטווח התקין שמצויין כאן הוא טווח תקין למבוגרים או לילדים - הרבה פעמים זה שונה ולא מציינים את זה. בהנחה שהתוצאות עדיין מחוץ לנורמה - 2. הילד שלך קצת אנמי - לא סביר שזה קשור למחלה, זה משהו שלוקח לו יותר זמן להתפתח וגם יותר זמן לעבור - שבוע של לקיחת ברזל לא תמיד מספיק... 3. הילד שלך עוד לא חזר לגמרי לעצמו מבחינת המחלה, יש לו לימפוציטים ומונוציטים גבוהים - אלו תאי מערכת החיסון וכשהם גבוהים זה בדרך כלל אומר שהם עדיין נלחמים במשהו. אצל הקטנטנים לוקח למחלות יותר זמן כי מערכת החיסון לא מכירה אותן והוא פשוט עוד קצת חלש ולא לגמרי בריא, זה יקח עוד כמה ימים. 4. הבן שלי בן שנה ושלושה חודשים וכל מחלה שלו הוא תמיד מפסיק לאכול. הוא אכלן מעולה בדרך כלל אבל איך שהוא חולה הוא בקושי אוכל, מסכים לקחת רק דברים מסויימים (מתוקים, יוגורט, בקבוק). כל עוד הוא אוכל משהו ושותה, אני זורמת איתו - הוא חוזר לאכול וגם עושה השלמות כשהוא מבריא. לא הייתי נלחצת מזה יותר מידי... כדאי להמשיך עם הברזל ובטח יבקשו ממכם לעשות עוד בדיקה בעוד חודש או משהו כזה. יהיה בסדר :) גילוי נאות - אני לא רופאה, אבל אני דוקטורנטית למדעי הרפואה ויש לי ידע מקצועי מסויים בתחום.
 

sveta n

New member
שערה בתוך העין

שמתי לב שלילדה שלי בת ה-3 חודשים יש שערה בתוך העין, זה לא ריס שנפל אלא זו שערה שלי כנראה. העברתי כמה פעמים צמר גפן רטוב על העין לכיוון האף וכרגע אני לא רואה את השערה אבל גם לא ראיתי אותה על הצמר גפן / על הפנים. האם זה מסוכן, ומה לעשות? תודה..
 
למעלה