בריאות-בריאים-הבראנו לאמצע השבוע

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך

sveta n

New member
לא נראה ככה

היא מחייכת וצוחקת. יותר מפריע לי כנראה, יותר נכון, מפחיד אותי יותר... אני יודעת ששערה שמסתובבת על האצבעות היא מסוכנת אז בעין נראה לי יותר מסוכן. תודה על התגובה
 

flaming june

New member
סביב האצבע או סביב איברים אחרים

זה כן יכול להיות מסוכן. זה גם כואב. אבל בתוך העין - זה יוצא בדרך כלל. אם היא לא ממצמצת מוזר או מנסה לגעת בזה או משהו אז הייתי מניחה לה.
 

babbyborn

New member
כשזה קרה לנו

הרופא אמר שהגוף ידחה את השערה והיא תצא עם הדמעות...במידה והיא לא תיעלם בימים הקרובים אז הייתי ניגשת לרופא.
 

fwooper

New member
לא מסוכן

לבן שלי היה מלא פעמים ריסים בעיניים בגיל הזה לא נראה שזה הפריע לו אבל הייתי מנסה לעצום לו את העין כמה שניות לפעמים, ככה העין מתמלאת קצת ברטיבות שמוציאה את השערה מהעין (לאיפה שזולגות דמעות)
 

Anique

New member
תולעים

היי לכולם, הבייבי שלי בן 14 חודשים ותפס תולעים בגן לפני שבוע
הוא קיבל מנה של ורמוקס אך עדיין יש לו תולעים
מה עושים??? הוא לא ישן בלילות וצורח מבכי! מישהי מכירה תרופת סבתא שעובדת? ניסיתי שן שום בטוסיק אך זה לא ממש עוזר. אני ממש מיואשת ובעיקר עצבנית על הגן שלא שומרים על היגנה כמו שצריך!
 
למה את לא חוזרת לרופא הילדים? וזה...

ממש מוזר שהתולעים לא מתו... הוא קיבל את שתי המנות בהפרש של 10 ימים? אומרים להמעיט בסוכרים ושמרים נראה לי.. אבל תחזרי לרופא... ותקפידי על גזירת ציפורניים... מסכנצ'יק
זה פשוט סיוט התולעים האלה...
 
שום עוזר דרך הפה

הבעייה היא לשכנע ילד קטן לבלוע שום.... אנחנו קנינו אבקת שום בקפסולות, ולזה שלא מוכן לבלוע פתחנו את הקפסולה וערבבנו עם סירופ מייפל. זה טחון דק יותר מאבקת השום שיש בסופר. יש לדעתי גם טיפות עם תמצית שום שאפשר לקנות בעדן וחנויות טבע. עוד דבר ששמעתי שעוזר (לא ניסיתי כי השום עזר) זה תמצית זרעי אשכוליות שנקראת גם gse. אני משערת שגם יש בחנויות טבע. עוד עוזר: לגזור ציפורניים, לאכול גרעיני דלעת לא קלויים (אולי אפשר לטחון לו) ולא לאכול ממתקים. אגב, גם לנו הורמוקס לא עזר - לקחנו כל המשפחה, בעלי ואני לא תפקדנו שלושה ימים ולתולעים זה לא הזיז.
 
למעלה