בעיקרון אני מאוד מאוד מסכימה
הבעיה מתחילה כשאני רוצה שאריאל ישתתף ב"אופק" (יום העשרה למחוננים בי-ם), אבל לשם מקבלים רק את מי שקיבל ציון מסוים במבחן. בבית הספר שחשבנו שהוא ילמד בו (מקור חיים) מתנגדים בכלל ל"אופק", כי זה מוציא את הילד המחונן מהמסגרת ומהחברה שלו. טוב, בינתיים בכלל אין שם מקום לאריאל, לצערי, אז אני לא כל-כך יודעת מה יהיה, אבל בעיקרון הייתי שמחה אם תתיחסי גם לנושא "מסגרת למחוננים בעד ונגד". מלבד זאת, מה אתם אומרים על התכנית של מכון ויצמן במתמטיקה? יש להם מכיתה ג' ואני שוקלת לרשום את אריאל בשנה הבאה. למי שלא מכיר אותי, שלום, אני נדיה, אם לארבעה, הבכור לומד בכיתה ב' ומתמטיקה היא התחום שבו הוא מבריק במיוחד (למרות שלדעתי המחוננות האמיתית שלו היא בתחום האינטליגנציה הרגשית, אבל זה כבר ממש לא מדיד...), בינתיים עוד לא היה משהו במתמטיקה שלא הצליחו להסביר לו (כולל שרשים חזקות שברים פשוטים עשרוניים מספרים שליליים והשד יודע מה עוד...) בנוסף, אני אחות למחונן (אחי בן 18 , בכיתה ז' קפץ כיתה, כרגע הוא עתודאי ועושה תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה באונ' עברית) אז כל העסק מוכר לי
.