סקר על לבוש ועוד...

סקר על לבוש ועוד...

האם אתם חושבים שסגנון הלבוש שלכם ישתנה מתי שהוא? או שאתם רואים את עצמיכם לובשים אותו הדבר גם בעוד 20 שנה ?
מה התלבושת האהובה עליכם? שילוב שאתם חורשים עליו!
האם אנשים חושבים שאתם בני אדם קודרים?
מה ההערה הכי מוזרה שאי פעם אמרו לכם?
איזה מוסיקה אתם שומעים ? ושאלה אחרונה,
האם יש לכם איזה שהוא תחביב שאין לו שום קשר לגוטיקה?
 

BlackHeart

New member
אני עונה אני עונה אני עונה ^_^

האם אתם חושבים שסגנון הלבוש שלכם ישתנה מתי שהוא? או שאתם רואים את עצמיכם לובשים אותו הדבר גם בעוד 20 שנה ? אמממ...גם אם הוא ישתנה זה לא יקרה בזמן הקרוב...אם אני אפסיק ללבוש בגדים גותיים\יוצאי דופן פשוט לא יהיה לי מה ללבוש... אני ממש לא מאנשי הפומה וזה :/ למרות שאני כן מוצאת שימוש בכל מיני מותגים בתור מוצרי עזר לבגדים ^_^
מה התלבושת האהובה עליכם? שילוב שאתם חורשים עליו! ממממ...חצאית כלשהי וגופיה שחורה\לבנה עם דובדבנים עליה....זה ממש מה שאני לובשת תמיד. חצאית 90% מהזמן... וגופיות תמיד..לא אוהבת T... ולוידעת...יש לי מחוך ויניל שהוא גם נחרש אצלי כל פעם שיש לי הזדמנות ללבוש אותו.
האם אנשים חושבים שאתם בני אדם קודרים? לא...ממש ממש לא. אני בת אדם שמחה, פשוט לכל אחד יש ימים שהוא לא מרגיש טוב. פיזית או נפשית.... זה לא אומר ישר שהוא דכאוני P:...או קודר.
מה ההערה הכי מוזרה שאי פעם אמרו לכם? אמממ..לא יודעת...רוב ההערות לא מוזרות במיוחד :/ אבל איזה זקנה דתיה הציקה לי פעם בתחנת אוטובוס, וכמעט מתתי עד שהאוטובוס הגיע.
איזה מוסיקה אתם שומעים ? ממממ...כמעט הכל...מזרחית דיכאון לא...פופ....יש לי סטיות פה ושם P: רוק מטאל ושיט בטח.. פסיכודאלי. EBM אינדסטריאל. אני ממש אוהבת גות' מטאל.
ושאלה אחרונה, האם יש לכם איזה שהוא תחביב שאין לו שום קשר לגוטיקה? מממ....מזתומרת? תלוי מה קשור לגותיקה P:
 
טוב, אז ככה...

האם אתם חושבים שסגנון הלבוש שלכם ישתנה מתי שהוא? או שאתם רואים את עצמכם לובשים אותו הדבר גם בעוד 20 שנה? שאלה טובה. סביר להניח שהסגנון שלי ישתנה אולי טיפה בעתיד. הרי אומרים שככל שמתבגרים, זונחים את ההרגלים הישנים, כולל הרגלי הלבוש, אז.. לא יודעת. תשאלי אותי עוד 20 שנה, כשאני אהיה בת 42...
מה התלבושת האהובה עליכם? שילוב שאתם חורשים עליו! חצאית סקוטית וגופיה.
האם אנשים חושבים שאתם בני אדם קודרים? ממש לא.
מה ההערה הכי מוזרה שאי פעם אמרו לכם? אוווו, יש המון הערות, מאיפה להתחיל? אבל נראה לי שהכי מוזרה היתה הערה של איזו דתיה שראתה אותי ברחוב ואמרה לי שהנשמה שלי תגיע לגיהנום בגלל שאני מתלבשת ככה.
איזה מוסיקה אתם שומעים? בעיקרון- הכול, חוץ משלושה סגנונות שאני לא מסוגלת לשמוע: מזרחית
, קלאסית וג'אז.
אם יש לכם איזה שהוא תחביב שאין לו שום קשר לגוטיקה? אמממ יש הרבה. לישון, לצפות בסרטים, לקרוא, קריאה בקלפים (יודעת לקרוא בשלושה סוגים של טארוט..), לעשות שופינג, להציק לחבר שלי... חחח
 

Envision

New member
טארוט?

מגניב. גם אני מתכוונת ללמוד. קניתי קלפים, כשהייתי באוקראינה, אבל אין לי מושג איפה שמתי אותם. את יכולה בבקשה לפרט קצת על סוגים של טארוט?
 
נכון...

יש הרבה אמונות שקשורות בטארוט... וזו אחת מהן. אומרים שאם את זו שקונה אותם, הם תמיד יהיו "משועבדים" לך ותמיד יאמרו לך את מה שאת רוצה לשמוע.
 
טארוט ../images/Emo46.gif

מישהי קראה לי בקלפים האלה לא מזמן. ויצא שאני יכיר מישהו נשוי ואכנס להריון. שונאת דברים כאלה!
 

ToryMaster

New member
איזו אמונה?

לרוב החברים שלי [קהילת מאגיה וכישוף, אם זה מעניין, ואחד מומחה לטארוט] יש חפיסות שהם קנו בעצמם.
 
קיימים מעל 200 סוגים... ../images/Emo4.gif

מה את רוצה לדעת? בעיקרון, הטארוט הבסיסיים שרוב הקוראים בקלפים משתמשים בהם הם של ריידר ווייט, ואותם למדתי קודם. יש לי גם חפיסת קלפים של אושו זן טארוט שהביא לי ידיד שנורא מתעניין באושו ובודהה וכל השאר (הוא קרא את כל הספרים של אושו והחליט שיש בהם המון חוכמת חיים), ואותם אני לומדת עכשיו. מטרת הקלפים אינה להראות לך את העתיד (בניגוד מוחלט למה שאנשים חושבים), אלא לפתוח בפניך פתרונות נוספים, להראות לך את מה שאינך יודעת ולייעץ לך.
 

ToryMaster

New member
וואי

ניסיתי פעם אחת לעבוד עם אושו, ויצא לי בלאגן אחד גדול [אולי זה כי החיים שלי בלאגן
]. חפיסה נוראית בעיני.
 
נכון... לא קל להבין את אושו

צריך לשבת ולקרוא את כל המשלים וההסברים שלו... אחרת זה לא שווה כלום.
 

ToryMaster

New member
כל כך אין לי סבלנות אליו

זו הייתה החפיסה הראשונה שניסיתי, אגב. קטע לי את החשק לאחרות לעוד הרבה זמן. אם כבר אמונות בנושא טארוט, יש אחת שאומרת שאסור לתת לאחרים לגעת בקלפים שלך, את מאמינה בזה?
 

janejungle

New member
עונה

-בטח כל הזמן- אבל תמיד עם קריצה אפלה.... -גופיה חומה וחצאית ירוקה וההפך... -אני לא חושבת שאני אפלה, השאר לא ממש מסכימים.. -ערפד, כת השטן... -רוק למינהו,קצת פופ ,קלאסי (בעיקר וורוק(באך)) מוסיקה אירית ואל תגלו לאף אחד- קצת קאנטרי... -בטח, המון..- הכינור שלי למשל...
 
אני עונה לסקר של עצמי!

האם אתם חושבים שסגנון הלבוש שלכם ישתנה מתי שהוא? לא כי אני מאוד מתונה, ואוהבת לשלב לבוש מהרבה סגנונות שונים. מה התלבושת האהובה עליכם? שילוב שאתם חורשים עליו! אין לי כזאת כרגע, אבל כל פעם אני חורשת על פריט אחר. עכשיו זה כפכפי פלטפורמה מנומרות. האם אנשים חושבים שאתם בני אדם קודרים? לא שידוע לי. מה ההערה הכי מוזרה שאי פעם אמרו לכם? שאני בן אדם מוזר ואפל. איזה מוסיקה אתם שומעים ? הכל, חוץ ממזרחית. ושאלה אחרונה, האם יש לכם איזה שהוא תחביב שאין לו שום קשר לגוטיקה? אני בן אדם מאוד מגוון , אני רוקדת סלסה פעם בשבוע .
 
אווו סלסה זה טוב ../images/Emo13.gif

הייתי הולכת לרקוד סלסה עם חבר שלי כמעט כל שבוע, עד שנמאס לנו, והיינו צוחקים על השמות של הצעדים ("ינשופלה" וכאלה..)
 

Silent tears

New member
מממ.. אני :)

האם אתם חושבים שסגנון הלבוש שלכם ישתנה מתי שהוא? אולי או שאתם רואים את עצמיכם לובשים אותו הדבר גם בעוד 20 שנה? יכול להיות מה התלבושת האהובה עליכם? שילוב שאתם חורשים עליו! אין כ"כ.. אני לובשת הכל. אבל בעיקר זה חצאיות סקוטיות/ארוכות וגופיות על זה אני חורשת לפעמים. האם אנשים חושבים שאתם בני אדם קודרים? לפעמים מה ההערה הכי מוזרה שאי פעם אמרו לכם? לא אמרו.. אבל אמרו "איזה פריקית" זאת ה"מחמאה" שאני תמיד מקבלת
איזה מוסיקה אתם שומעים? מטאל ולפעמים פעם ב... פאנק. ושאלה אחרונה, האם יש לכם איזה שהוא תחביב שאין לו שום קשר לגוטיקה? ציור,מוזיקה,קניות ויש עוד מלא.
 
עונה X_X

האם אתם חושבים שסגנון הלבוש שלכם ישתנה מתי שהוא? או שאתם רואים את עצמיכם לובשים אותו הדבר גם בעוד 20 שנה ? אמממ בהחלט לא מה התלבושת האהובה עליכם? שילוב שאתם חורשים עליו! ג'ינס וחולצה P: האם אנשים חושבים שאתם בני אדם קודרים? כן, אמא שלי קוראת לי מכשפה, קרירה, רעה, ושאני נורא לא מביעה רגש מה ההערה הכי מוזרה שאי פעם אמרו לכם? תגידי, את מכשפה??? לא באמת, אני רואה שאת מבינה בכל הדברים המפחידים האלה, אז את כן? איזה מוסיקה אתם שומעים ? קלאסי ומטאל גותי ושאלה אחרונה, האם יש לכם איזה שהוא תחביב שאין לו שום קשר לגוטיקה? יאפ! ברור, אני כל סוףשבוע הולכת לשחק סנוקר עם חברות
 
למעלה