קעקוע סיטי דאון דאון

שָׂרָה

New member
אז שנשמע בקול השם ולא נעשה את זה

אם הוא לא מרשה
 

LITAL200666

New member
תתארי לעצמך כשאני עושה הסרת אבנית:)

שלי תדמייני לך אני עושה הסרת אבנית מהשיניים ומתוך החניכיים והדם נוזל,משפריץ,מוגלה!! :)בחיים לא חשבתי שאוכל להתמודד עם גועל כזה...אבל ראיתי שזה לא כזה נורא:)זה אפילו כייף כשבסופו של דבר השיניים נקיות ולבנות!!:)ולדעת שהמטופל מרוצה מהניקוי
 

אמיר335

New member
כן רק שהם משגעים את השכל

אח"כ בצחצוח נכון(שנשכח ממני תמיד לאחר צאתי מן מהמרפאה). + עבודת דוקטורט עם חוט דנטלי וקיסמים. ואחכ שאתה חוזר לשם לבדיקה השנתית אתה מרגיש כמו ילד נזוף שלא הכין שעורי בית
 

LITAL200666

New member
חח האמת שאני מבינה את הרגשתך:)

חבל שאתה מרגיש כך ...הרי זה תפקיד של שיננית לעשות הדרכות חוזרות וחוזרות כדי להמנע ולטפל במחלות חניכיים,עששות,וכדו'..
 

LITAL200666

New member
והתכוונתי להגיד..

לגבי זה שאני מבינה את הרגשתך בנוגע שזה באמת לפעמים יכול משגע ת'מוח אותם הדרכות כל שנה!:) אבל אין מה לעשות אלה נוהלים של משרד בריאות!!
 

שָׂרָה

New member
אגב אפשר למנוע וגם להוריד אבנית לבד

להפסיק לצחצח שיניים עם משחת שיניים. במקום זה לקנות סבון קשה לרחיצת ידיים. לשפשף את המברשת שיניים הלחה על הסבון ואז לצחצח את השיניים עד שזה סבוני ולשטוף. זה מנקה משהו, ומונע אבנית ואם כבר יש אבנית זה מוריד אותה בהדרגה. מסתבר שהאבנית היא בעצם הצטברות של סידן מהמשחת שיניים.
 

LITAL200666

New member
שרה סלחי לי פעם ראשונה אני שומעת על

פעם ראשונה אני שומעת דבר כזה!!!!אני לומדת שיננות ולא לימדו אותנו דבר כזה!!!!מאיפה שמעת את זה??? אבנית מצטברת על שיניים מי שלא מצחצח בשיטה הנכונה ומפספס שאריות וחיידקים מהמזון ובמשך הזמן החיידקים מסתיידים ואז נהיית אבנית משנית !!! רק שתדעי לך אבנית זה דבר משני והרובד חיידקי זה גורם ראשוני!!
 

LITAL200666

New member
אם מורן לא השתכנעה ממאמר שהבאת....

אז כניראה שרוב אנשים לא ישתכנעו ממאמר שלא מספיק מוכח וברור מורן תרגמה הרבה דברים שאני לא הצלחתי להבין או לפרש ורוב דברים הם לא בדיוק נכונים על פי מה שאני לומדת בלימודים וחוץ מזה מה אנחנו פיתאום התחלנו לדבר על ענייני שיניים ?!?!?!חחחח:))
 

שָׂרָה

New member
ניסיתי ואני מאד מרוצה

היתה לי שן שכאבה לי והרופא אמר שהאימיל של השן מדי דק, אבל מאז שצחצחתי עם הסבון הכל הסתדר. בכל אופן עדיין לא ניסיתי את שאר העיצות חוץ מהויטמין C (שעוזר לעוד דברים) אבל זה בתוכנית
לאמא שלי זה נתן תוצאות דרמטיות: היה לה המון אבנית בשיניים ובמיוחד באחוריות. היה אפשר ממש לראות אבנית מכוערת כמו שמצטבר בקומקום. אחרי שהתמידה לצחצח עם סבון כל ההאבנית נעלמה בהדרגה. עוד דרך לטפל בחיידקים שבפה היא צחצוח השיניים עם קצת מלח. זה מחטא את הפה בצורה מעולה.
 
למעלה