שאלה למאמינים שביניכם..

בסדר !!! , גם התיקשורת החילונית

גם התיקשורת החילונית
דואגת לטאטא את כל השמאלנים מיתחת לשטיח !!!!!!!!!! .............. כל ערוצי הטלויזיה וכל תחנות הרדיו הם " צבא " שלם שהוא מגוייס לשרת את המיפלגות השמאלניות . כל בתי המישפט מקבלים אליהם רק חברים " שמאלנים " !!!!!!!!!!!! .................................... פעם לפני 30 שנה " עזר וייצמן " דרס רוכב אופניים בכביש מהיר ובסוף לא עשו לו שום דבר .
 

SupermanZW

Well-known member
מישאל חשין ימני

מסתבר שבתי המשפט מקבלים לא רק שמאלנים.
 

masorti

New member
"מישאל חשין ימני"... ../images/Emo6.gif

מישאל חשין הוא איש "שינוי" שונא-דת. ובתור שכזה הוא חלק מהשמאל.
 

SupermanZW

Well-known member
מה פתאום החלטת שאנטי-דתיים הם

שמאלנים בהכרח? מה פתאום החלטת ששינוי היא מפלגת שמאל? בשינוי יש גם ימנים וגם שמאלנים אבל לקרוא לחשין שמאלני זו ממש בדיחה.
 

masorti

New member
שנעשה ספירת מלאי...

מה מהח"כים של סיעת שינוי בכנסת הקודמת היו פליטי מרצ? (רמז: מתוך 15... רק זנדברג ובריילובסקי היו באוריינטציה ימנית, והשאר היו מרכז-שמאל ובעיקר שמאל עמוק) שלא לדבר על כך ששינוי נטשה לפני שנים את שאריות הימניות המדינית שלה והפכה לחלק בלתי נפרד מהשמאל. חשין לא יוצא מכלל זה.
 

SupermanZW

Well-known member
שינוי נטשה את רוב האג'נדה שלה ולכן

לא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות בצדק אבל חשין לא שינה את דעותיו כלל ונשאר ימני כפי שהיה גם לפני כן.
 
דניאל פרידמן הוא איש " שינוי "

השופט אהרון ברק הוא " שמאלני " קיצוני ................................. הוא אמר שהוא מעדיף למות בטקס קבורה חילוני .
 
בגלל זה כל הבתי כלא מלאים ספרדים

כי אם זה היה מישהו אשכנזי אז אוליי הוא היה מקבל עונש פחות גרוע . עזר וייצמן גם הטריד מינית חיילות שהוא היה מפקד חיל האויר לפני 40 שנה ואף אחד לא דיבר עליו !!!!!! , משה דיין היה מטריד מינית " מיליון " חיילות שהוא היה בצבא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...................................
 

T r i v i n

New member
בסדר...

נגיד אני מסכים איתך שהחילוניים הם אנשים ממש רעים. האם זה מצדיק התנהגות כזאת בקרב החרדים?
 
לא !!!!!!!!!!!!!!!!! ../images/Emo128.gif../images/Emo31.gif

אבל אם תבין ש- " החרדים "
הם רק " בני אדם " בדיוק כמוני וגם כמוך !!!!!!!!!!! , אז תבין ש-גם הם נופלים בהרבה עבירות
, וחוץ מזה הדתיים וגם החילונים במדינה הם באותה הסירה , אם מישהו יעשה חור ברצפה אז כולנו נישקע וניתבע בים . ולמה אני אומר לך את זה
.................................. כי המדינה שלנו היא " מדינה חילונית שמאלנית "
, ושהקימו את המדינה הייתה כאן תוכנית לצמצם את החרדים ולהעלים אותם מעל פני האדמה !!!!!!!!!!!!! , בן גוריון אמר בשנות ה- 50 ' ש- " מאה שערים תהפוך להיות מוזאון להיסטוריה " ...................................
 

SupermanZW

Well-known member
אתה יכול להראות לי דוגמה לכך שהקלו

בעונשו של מישהו רק כי הוא אשכנזי? אני בטוח שלא. הדוגמאות שהבאת הן ישנות ובאותה תקופה המודעות להטרדות מיניות היתה נמוכה מאוד, גם מזרחים לא נענשו באותה תקופה על הטרדות מיניות.
 
אוקיי ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

תיקח למשל את " אריה דרעי ............. מול .................... עזר וייצמן " , גם עזר וייצמן גנב כסף ביחד עם המיליונר אדוארד סרוסי ובסוף לא עשו לו " שום דבר " , אמרו לו לך הביתה לקיסריה , תשב שם עם אישתך בוילה הפרטית עם הברכה
. לרב אריה דרעי שהוא גנב היו חייבים להכניס אותו לכלא מעשיהו ברמלה רק בגלל שהוא " מיזרחי " , חבר של הרב עובדיה יוסף , שהגיע ממרוקו עם 9 אחים והיה גר במעברה .
 
../images/Emo68.gif בקשר להטרדות מיניות !!!!! .

בשנות ה- 60 היה כתוב בהרבה עיתונים על " הטרדות מיניות " של משה דיין , וגם בעיתון " העולם הזה " ז"ל , אבל אף אחד לא עשה לו שום דבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SupermanZW

Well-known member
אדוארד סרוסי מזרחי

גם לו לא עשו שום דבר. כנראה האפליה בעניין זה לא נבעה מעדתיות. ד"א, סבתא שלי הגיעה מפולין וגם היא היתה במעברה. היו גם אשכנזים במעברות אבל המרוקאים הם בכיינים. האשכנזים ברחו מהמעברות מהר בגלל המנטאליות שלהם, הם תחרותיים והישגיים בתרבותם ולכן למדו ועבדו כדי לשפר את תנאיהם והצליחו. בכל עיירות ה"פיתוח" היו פעם אשכנזים אבל הם הצליחו לברוח משם, מי שלא הצליח שיאשים רק את עצמו.
 
בדבר הזה אני מסכים איתך ../images/Emo127.gif

אבל לגביי המיזרחיים ........................................ הממשלה תמיד דאגה ש-האשכנזים יהיו " האליטות השולטות " כאן במדינה . בן גוריון אמר על העולים מצפון אפריקה : " הם פסולת אדם "
.............................. בן גוריון לקח תימנים עם פיאות " דתיים " הוא גזר להם את הזקן ואת הפאות ושלח אותם אלך הסוכנות היהודית כדיי שהם ישלחו אותם לקיבוצים שירקדו " הורה " עם בנות בחצאיות מיני .
 
גולדה מאיר אמרה על הפנתרים השחורים

גולדה מאיר אמרה ב- 1971 על " הפנתרים השחורים " ש-הם " לא נחמדים .
 

SupermanZW

Well-known member
זה לא בגלל הממשלה

האשכנזים באו מאירופה, הם היו משכילים יותר ובאו עם רכושם, לעומתם המזרחים (למעט העיראקים) היו חסרי השכלה ולא יכלו להוציא את רכושם מארצותיהם, לכן האשכנזים התקדמו הרבה יותר מהמזרחים ואפילו היום שיעור האשכנזים הרוכשים השכלה גבוהה גבוה משיעור המזרחים שעושים כן ולכן הפער היחסי נשמר וימשיך להישמר. עובדה שהמזרחים שלומדים כן מתקדמים ושיש מזרחים במעמד הגבוה, מי שמשקיע מצליח וזה לא קשור לעדה. בן גוריון היה גזען, אתה לא מפתיע אותי.
 
אז למה שנאו את העירקים ../images/Emo35.gif

למה השחקן העירקי " אריה אליאס " לא היתקבל לאף תיאטרון בשנות ה- 50 ' כי היה לו " מבטא ערבי "
..............................................................................................
 
למה את כל האשכנזים זרקו בצפון ../images/Emo35.gif

למה את כל האשכנזים המדינה החליטה לשים בצפון הארץ ואת כל הספרדים לשים בדרום הארץ , למה " חיפה " היא עיר " אדומה - קומוניסטית - סוציאליסטית - שמאלנית - חילונית - שונאת דתיים "
..... למה בצפון תל אביב חיים אשכנזים עשירים ואילו בדרום תל אביב גרים ספרדים בתוך מעברות
.............
 
למעלה