שרשור א'-ב'...

tzimisce

New member
כפפות

כל מני סוגים , גד מעל למרפק יותר מתאים לסגנון הגוטי או ויקטוריאני . קצרות חסרות אצבע יותר מתאים ופאנק או סייבר פאנק או מטאל . בכל מקרה , כפפות הן פריט לבוש אופנה שהולך עם כל מני סגנונות .
 

Silent tears

New member
מחוך

מחוכי תחילת המאה ה- 19 חוזקו בעצמות לוויתן ונועדו לעוות ולהגזים את חמוקי הגזרה הנשית. מותניים זעירים נחשבו לאידיאל, והמחוכים מסמלים את השתעבדותן של הנשים מרצון לכאב ולנזק שברדיפה אחרי האופנה.
 

T z L i L a

New member
ניטים

יש סוגים של ניטים המוכרים והנפוצים הם ניטים מברזל שפיצים, או קוביות דיי שטוחות עם שפיץ לא חד.
 
סגנון קז'ואל

סגנון זה מוגדר כסגנון של מה ללבוש,כמו למשל רוצים לצאת לעבודה ואין לכם מה ללבוש,אז תמיד יהיו טי שירטים מכל הצבעים והסוגים ושהיו הולמים,וזה אומר אתכם ואת הסביבה. וסגנון כזה יכול להופיע באירועים,למעט חינות,שבת חתן,בתור אורח שבא לעשות רושם.וגם לאלה שאוהבים ללכת אלגנטי,יש גם חולצות מכופתרות שהן סטייל קז'ואל,שאפשר לעשות את הרושם על הצד הטוב ביותר על הסביבה,וגם במקום העבודה,או כל מקום שאליו תירצו ללכת במראה סולידי ונעים.
 

Before The Dawn

New member
סייבר

בגדי מועדונים בדרך כלל בולטים מאוד בצבעים זוהרים שנראים בעיין. בד"כ עשויים מלטקס או מויניל. (ואני ממש לא בטוחה בקשר לזה)
 
סטייליסטים וסטייליסטיות

סגנונות אלה מובאים על ידי ביטוי יותר אצל אנשים שמתאימים את עצמם לאופנה,ויש להם את הטעם האישי שקובע את טעם האופנה,אני אסביר:התכוונתי לזה שהם רואים משהו שגברים למשל לא לובשים,הם ילבשו כדי למשוך את כל הציבור הגברי,כי הציבור הגברי יראה שזה מחמיא זה הולם זה הכל,ואותו דבר כלפי הנשי אבל יותר מורכב,שנגיד אישה תתחיל להתלבש במראה גברי,וזה יחמיא לה הנשים פשוט ילבשו ויראו שזה הולם אותם.כי מה שניסיתי להגיד פה על הצבע ורוד ועל מראה גברי לנשים,זה לא מדובר פה בהומואים או לסביות,מדובר פה בהפיכה של כבר לא משנה כיום. ובדרך כלל הלבוש של הסטייל התאמה לאופנה של השנה,מתבטא יותר אצל מעצבים וחברות, ומותגים. שהם יודעים מה יהיה חזק למשל בחורף,איזה סגנון חורפי יתאים בארץ.ופשוט יש גלגל שכבר קיים בזמנים ופשוט לא ממציאים אותו מחדשים אותו רק. נקווה שזה טוב חן אם לא תוסיפי או שפשוט תמחקי חח
 

Silent tears

New member
טוב אני אעשה ערפדים ../images/Emo9.gif

ערפד הינו יצור מיתולוגי המתקיים על דם אנושי או חייתי. בדרך כלל הוא ניחן בכוחות על טבעיים וביכולת לשנות צורה. לרוב הערפד הוא התגלמותו של אדם מת אשר נהפך לאלמת באופן זה או אחר. יש תרבויות שבהן רווחות אגדות אודות ערפדים לא-אנושיים, כמו שדים או חיות כגון עטלפים, כלבים ועכבישים. יכולותיהם המיוחדות ואפיוניהם של הערפדים משתנים בכל מסורת ומסורת על פי פולקלור, סרטים וספרות בדיונית. הערפדות היא פעולת שתיית הדם. בפולקלור קיימת אמונה שניתן לקבל כוחות על-טבעיים ע"י שתיית דם אנושי, אם כי גרסאות רבות של אגדות ערפדים מתארות את הערפדות פשוט כיצר קיומי של הערפד, יותר מאשר כדרך שלו לרכוש עוצמה. הבסיס ההיסטורי של הערפדות, המהווה צורה בלתי-שכיחה של קניבליזם, נעוץ כנראה בניסיון להבעית אויב על ידי שתיית דמו. בזואולוגיה המונח "ערפדות" מתייחס לפעולת עלוקות, יתושים, דבקון, עטלפי-ערפד ואורגניזמים נוספים אשר ניזונים מנוזלי הגוף של יצורים אחרים.
 

smady by

New member
פוזר ../images/Emo6.gif

כינוי של אנשים שהם "טרו" ולא זייפנים לאנשים ששומעים מוסיקת מטאל\גוטית וכיו"ב או מתלבשים בסגנון - אבל לא באמת מאמינים\אוהבים אותו... לפי דעתי סתם הגדרה מפגרת - אבל מגניב לשחק קיק זה פוזר!
 

smady by

New member
פאנק

פאנק - ז'אנר מוסיקלי, סגנון חיים, הצהרה אופנתית, תנועה פוליטית - הכל. הפאנק היה למעשה התנועה הראשונה והיחידה בעולם שמערכת הערכים שלה היתה מקיפה בצורה כזו שהשליכה על כמעט כל אספקט בחיים של מי שהשליך על עצמו את סגנון החיים. כתנועה שהתחילה כשרוקרים התחילו לנגן יותר מהר ולאמץ אספקים שונים של מרד לשם מרד, הז'אנר ראה הצלחה קצרה באמצע-סוף שנות השבעים, אך כאשר הז'אנר והתנועה שנלוותה אליו נדחו על ידי המיינסטרים והגיע זמנם להיזרק לפח האשפה של ההיסטוריה - התנועה הוכיחה יכולת אמיתית של הסתגלות, התבגרות ואימוץ ערכים שאפשרו לה עצמאות מחוץ למיינסטרים - והפכה לתנועה החברתית המשמעותית ביותר מאז ההיפים בשנות ה 60.
 
למעלה