שרשור שאלות חורפי

גוונים בשיער- מחיר זול לא שווה איכות?

טוב, כבר אוטוטו שנתיים (!) עברו מאז שעשיתי גוונים וזה עקב טראומה נוראית בגלל ספרית שפשוט חרבה לי את השיער- שרפה לי אותו, והשאירה כתמים של חומר ההבהרה, נראיתי מחריד בכיתי חודש שלם.. השיער עכשיו צבוע נראה טוב, ואני רוצה לעשות גוונים חדשים... ספרית אחרת (דה.. כמובן שלהיא אני לא אחזור) היום ביקשה ממני 200 שקל עבור כל השיער שלי לגוונים, ממש כל הראש...יש לי שיער מלא וארוך מאוד (כמעט עד הטוסיק), נשמע לי קצת תמוה..אני ממש מפחדת שהיא תהרוס לי את השיער, אולי היא חאפרית למה לה לקחת מחיר כזה (אני סתם פרנואידית?) למרות שחברה שלי אמרה שהיא ראתה בחורות שהיא עשתה להם גוונים, ויצא ממש יפה... מה אתן אומרות מה טוח מחירים נורמלי או שמא אני סתם חוששת, לקח לי הרבה זמן להאריך ואני לא רוצה להרוס... (מצד שני אם אלך לאחד מהספרים היותר מוכרים של העיר הוא יקח לי בשקט 400-500 שקל, השאלה אם הוא לוקח מחיר כזה בגלל "השם" שלו, או בגלל שהוא ממש איכותי, ואגב אני עושה גוונים המון שנים ועד אותה טראומה עשיתי אצל מישהי קבועה שכבר לא עובדת ולא עושה אפילו לא בבית מסיבות שלא ידועות לי לצערי היא הייתה מעולה...) ואני קצת קצרה בכסף...כאילו 300 שקל אני מוכנה לשלם..זה גם סבבה... תודה..(חפרתי בלי טעם)
 
עונה

זה מחיר נורמלי לגוונים...יש ספרים שלוקחים יותר...בסביבות ה-300 שקל עולה גוונים. תנסי ספרית אחרת..לא כולם גרועות
תספרי לספרית הקיימת על הבעיה שהיתה לך..אני מניחה שהיא תזהר יותר כדי שזה לא יחזור על עצמו..
 

דיקלה21

New member
תלתלים "בקבוקיים"..../images/Emo13.gif

אחת ולתמיד איך להגיע לאפקט הזה? חומרים? כן לסרק אחרי חפיפה או שלא? שיטות? הכל מתקבל..יש לי שיער מאוד ארוך, מלא, מתולתל, כשהוא היה קצר סידרתי אותו לתלתלים יפהפיים בקלות ממש, עכשיו כשהוא ארוך זה ממש קשה לעשות משהו יפה עם השיער וקשה לבגיע לתלתלים עם נפח, מה לא ניסיתי מוס, קרם לחות לתלתלים, שמן לשיער- זה לא עוזר, התלתלים ממש אנמיים שטוחים כאלה ולא נפוחים, אני שוקלת אולי לדרג אותו מעט (היום הולכת לספרית לצבע אז אתעניין אם כדאי לי) תודה!
 
אפשר להשתמש במכשיר

יש מכשיר לבקבוקים כאלו...גם במחליקי שיער למיניהם עם כל האביזרים יש את האביזר שמחברים וזה עושה בקבוקים
 

Black Jane

New member
באשר לחומרים - גלייז תפוחים של אינדולה

מעולה, תוצאה יפה וקל לשימוש - אני חוששת שאפשר להשיג רק במספרות, לא בטוחה. לי זה עלה 35 ש"ח.
 

Black Jane

New member
לי הוא עשה נפלאות

אבל מזמן לא השתמשתי בגלייז, אז ניתן לך את הקרדיט...
 

בתללל

New member
יש לי שיער בדיוק כמו שלך

לתוצאה הכי טובה - גלייז של מון פלטין להשיג במספרות.
 
מה עושים לקשרים../images/Emo35.gif

יש לי שיער חום בהיר, ארוך, מתולתל..כולם אומרים לי איזה שיער יפה וזה.. ואז אני אומרת להם כן, אבל אתם לא יודעים מה אני עוברת במקלחת...כאילו אני לא יכולה להסתרק בלי מרכך..אני חייבת להסתרק במקלחת עם המרכך.. מה אפשר לעשות לקשרים
תודה מראשש:)
 

00lolish00

New member
מסכה אחרי כל מקלחת ולסרק איתה ולשטוף, אממ..

זה לפי עקרון המרכך רק יותר חזק. אני ניסיתי את קארין ונטורל פורמולה והן טובות..
 
המלצה

תשתמשי בקרם שיער של דוקטור פישר להשרת קשרים...זה באמת עובד
היתי מופתעת... ולגבי שמפו המלצתי היא הרבל הסנס..כשתשתמשי בו לא תחשבי על מרכך....
 
החלקה יפנית. מישהי עברה???

יש לי שיער די ארוך, גלי, שטני עם גוונים בלונדיניים. אני שונאת אותו. אני מרגישה כמו כבשה למרות שבעלי אומר שזה יפה. רציתי לעשות החלקה יפנית (עם חלב?!) אבל אני לא סומכת על תמונות של מספרות כי מה הבעיה לדפוק פן ולצלם? רציתי לדעת אם מישהי עשתה, האם זה החזיק מעמד, יצא יפה וסה"כ שווה את הכסף??? אשמח לתגובות.
 
לא ממליצה על החלקה יפנית

ממה שמעתי עד עכשיו לא יצאו מרוצים ה-10 ימים הראשונים כיפיים והשיער גולש ויפה אבל אחר כך השיער כמו קש...ככה זה היה מרוב אלו שעשו ושמעתי. אני אישית לא ממליצה ולדעתי זה לא שווה את הכסף... יש כאלו שדווקא ימליצו לך על זה....
 

Cat Woman 2005

New member
שאלה =)

שלום לכולם. החלטתי לא מזמן לצבוע את השיער, והצבע עליו החלטתי הוא שחור. השיער שלי עכשיו הוא בצבע חום כהה. והשאלה שלי האם צבע שחור מזיק יותר מצבעים אחרים כמו ששמעתי ועד כמה צביעה מזיקה לשיער? ועוד שאלה חשובה זה האם אני אוכל בעתיד לחזור לצבע השיער הטבעי שלי ללא שינויים בו? תודה!
 
תשובה

לפי הבנתי אין הבדל בין צביעה בצבע שחור או אחר....שתיהם מזיקים לשיער.... ברור שתוכלי...שיער גודל...יגדל לך בצבע הקיים שיש לך עכשיו...אם לא תאהבי את השחור צבעי לחום שהכי דומה לצבע הקיים שלך ותחכי שהשיער יגדל =]
 

Black Jane

New member
../images/Emo13.gifמדייקת -

השחור יותר מזיק כי הפיגמנט שלו יותר חזק. ההבדל לא ממש משמעותי ומה שיותר משמעותי בשחור הוא שאלתך השנייה - אי אפשר לצבוע על השחור לצבע אחר, אלא לתת לשיער הטבעי לגדול ורק אז (או לעשות הבהרה, אבל זוהי לא דרך טבעית כמו שביקשת).
 

Black Jane

New member
השחור../images/Emo13.gif

הוא יותר חזק ויותר דומיננטי. החומרים יותר מוגברים. תקנו אותי אם אני טועה
 
למעלה