הדוגמנית הבאה של ישראל, היא:

Shmal

New member
סשה יפה, נכון, אבל ..

עם ההתנהגות המפגרת הזאת שלה לא מגיע לה לזכות מקום 13 (ואין מקום כזה העונה) גם ווירדו, מוזרה, מדוכאת, מזלזלת, עושה פוזות. היא יכולה להצליח בעולם אבל היא ממש לא מקצועית.
 

chen010189

New member
מה אתם רוצים?../images/Emo4.gif

אל תהיו גיבורים גדולים לגור בבית שבו כולם עושים טובה שהם נושמים לידך, ועזבו את זה ש"כולם" זה המשפחה שלה, בכלל והשד יודע מה עוד כדי לגרום לה לבוא הבייתה רק "כדי לראות את החתול שלה" מה אתם מצפים ממנה להיות? בכח להיות אופטימית? זה לא יילך לה אז עדיף שתהיה טבעית כמו שהיא. אני לא חושבת שיש פה מקום להאשים אותה בכלל.
 
התנהגות מפגרת?

אני לא ה-מעריץ שלה, אבל ההתנהגות שלה הייתה ללא דופי כל העונה. פה ושם היא זרקה משהו שהעיד על מצב רוח ירוד, אבל לא מעבר. אף פעם לא רבה עם אף אחת, תמיד הקשיבה למה שאומרים לה, תמיד מצאה חן בעיני הצלמים. היא הייתה מאה אחוז, מקסימה חרוצה ופוטוגנית.
 

simplydot

New member
מדהימים אותי כל האנשים שלא רואים את סשה

מבפנים. כמה חוסר רצון לראות מעבר. הלוואי ובאמת לא תדעו צער.
 
סוף סוף מישהי שגם הבחינה

חשבתי שרק אני קולטת את העצבות העמוקה שלה. [ ויש לי השערות מאין היא נובעת - אבל נעזוב זה]. זה לא שהיא באה לעשות דווקא - עובדה שבכל המשימות שבהן נדרשה להתגבר על פחד הגבהים שלה היא התגברה.( למעט האחרונה , אבל שם נראה לי היה סיפור אחר שהוציא ממנה אמוציות). אפילו השתתפה בהפי הפי ג'וי ג'וי - לרוץ ולשמוח על שפת הים - כשהיא שונאת כל דקה - חבר'ה לזייף שימחה - זה קשהההההההה. מה אנחנו יודעים בעצם מה עבר עליה בחיים ולמה היא כזו? העדפה של חיות על פני בני אדם ... התעניינות ביזרית באיפור גופות... אבל עובדה שאי אפשר לסתור אותה - שכל אנשי המקצוע צפו דווקא לה הצלחה בתחום.
 

chen010189

New member
ואני היחידה שחושבת שזה היה מעניין יותר?

כאילו, מביאים מישהי כזו לריאליטי, קצת גיוון עם הרבה מסתוריות ועניין. מה, אתם רוצים להגיד לי שלראות את כל הריבים האלה של ה"כאילו וכאילו וכזה ודיי ושיואו אני בשוק אני בהלם ומי היא בכלל כאילו מה היא חשה וזה אני כאילו...וואווווווווו" יותר מעניין אתכם? לי זה עשה חור במח
 

simplydot

New member
מה מענין יותר? ומה מסתורי בזה?

אני לא מבינה את המילה- "מסתורין".., בהקשר הזה. (לא כותבת כדי להתקיף, אני כותבת כדי להבין) לא ענין אותי- לא לראות ריבים, לא לראות את ה"שיואו" או את כל השאר. אני מדברת על משהו אחר. השילוב של שפת גוף, עיניים וכל המכלול של הסביבה שלה- הדקות, רק הדקות שהראו לנו מתוך מכלול השבועות שהיא שהתה שם (שנערכו ונחתכו) פלוס השנים שהיא שהתה בסביבה הטבעית שלה- שלדבריהם- ממש ממש לא חמה ולא טבעית. מעומק הלב, אם קראת את מה שאני כתבתי באחת ההודעות שלי כאן, הלוואי ואף אחד מכם כאן באמת לעולם לא יבין אותה אף פעם.
 

simplydot

New member
..

אנחנו יודעים הרבה, יחסית. הרבה- על הדמות שההפקה בנתה בראש שלנו- נקרא לה "סשה". הרבה, על אשכרה שעות, שעות מתוך השבועות שהיא שוהה שם. וזה ערוך וחתוך ולא אמיתי ממש אבל אפילו מזה אפשר לראות אותה. אותה.. אם רוצים, אם מוכנים, אם נכונים אם יש ענין ורצון. את יודעת שאפשר, הרי. אם יש בך חמלה וחסד ואמפטיה. כנראה בך- יש:), מספיק לעצמך, לכן גם לאחר..
 
הכל היא מכור מראש

מהתחלה היה ברור שאלה היא שלוש רמות מעל האחרות בכל מה שקשור ליופי, ולמרות שהיא לא הצטיינה באף משימה בגמר, עדיין בחרו בה, כי היא הכי יפה. אז למה בכלל לתת להן משימות ולבחון אותן עונה שלמה, אם בסוף בוחרים רק לפי יופי? היו יכולים לבחור בה כבר ביום הראשון ושלום על ישראל. זה רק הוכיח שכל מה שקשקשו עליו כל העונה, על משמעת ועל מוטיבציה וכל השאר, לא ממש משנה. אם את מספיק יפה - את תצליחי, וזהו
 
ומה לגבי העונות הקודמות ??

מימי האתיופית ונטלי סבג ( מהמעמולים) היו הרבה יותר יפות מניראל ובכל זאת ניראל ניבחרה - איך תסביר זאת?
 
נכון, היא לא הצטיינה

במשימות כי היא עשתה לעצמה הנחות, אבל ככל שהיא הגיעה למקומות רחוקים יותר היא הבינה שהיא צריכה להתאמץ. המשימה בשדה התעופה מעידה על זה, גם המשימה בפריז
שום דבר לא מכור, היא פשוט יפה ומקצוענית, אני צופה לה עתיד זוהר.
 

גל גדות

New member
בדיוק,ולמה לא לפרגן לה?../images/Emo13.gif../images/Emo66.gif../images/Emo71.gif

באמת שמגיע לה.
 

princesa4

New member
לדעתי אלה מכוערת ושיר פצצה

אבל היא יוצאת טוב בתמונות אלה לדעתי . שיר ממש זילזלה בתוכנית וחבל..
 

I לינ I

New member
לפי יופי?../images/Emo6.gif|פופוקורן|

מה יפה בה בכלל ?
תהרגו אותי עד שאני אבין .
 
למעלה