המאהב חושב שאני בוגדת בו

עצוב..../images/Emo10.gif

בגלל שזה אמיתי... מכרו אותי אמנם לא בזול, זו האמת ואני אפילו לא יודעת אם יכולה לקרוא לזה "מכרו אותי".. אולי "ויתרו עלי" יעשה לי טוב יותר.. אלא שזה לא משנה את התחושה.
 
מרטיט את הלב

כואב בנשמה, ועכשיו עומדות בפנינו שתי או שני (ג'ונסי עזרה בבקשה) אפשרויות. האחת - לתקוע את הראש באדמה ולהכנס למרה שחורה, מה שאומר שאנחנו פוגעים גם בילדים שלנו, בעצמנו (את בן הזוג אני לא מכניסה יותר מידי כואב). לבכות כל היום על מר גורלנו ולא לקבל את המצב. השניה - להסתכל קדימה להמשיך הלאה, להתסכל גם אחורה ולהיזכר בימים טובים שהיו לך איתו בחוויות שחוית בזכותו, במקומות שהוא לקח אותך אליהם בנפשו מקומות שלא חשבת שאי פעם בחייך תבקרי. הצעתי אליך בפעם הבאה תשקלי טוב טוב אם את רוצה קשר ארוך עם כל כך הרבה רגשות.
 
מלאכית, את צריכה את העזרה שלי?

את הרי יודעת הכל.... גם אני בעד האפשרות השניה, אבל משתמע מהשרשור שרק גברים "מוכרים בזול" ושנינו הרי מסכימים שיש גם נשים כאלו. מערכת יחסים בין נשים וגברים ובטח כשמדובר על בגידה סביר שתסתיים בשלב מסוים. יש גם סבירות שאחד הצדדים ירצה יותר מהאחר בניתוק הקשר, כאב הפרידה הוא חלק ממערכת יחסים שכזו, אנחנו יודעים איך אנחנו נכנסים לקשר לעולם לא נדע כיצד נצא ממנו, גם אם אנחנו חושבים שאנחנו מחוסנים מפני כאב הפרידה אנחנו עוד יכולים להפתיע את עצמנו. זה סוד קיסמה של האהבה, לא? ביקשת עזרה, באתי.. אז שלא תגידי שג'ונסי לא אוהב אותך
 
דנו בנושא הזה כבר המון פעמים...

אבל מסכימה עם נשואה... ומעבר לזה, שונאת מאד את המשפט : הבוגד בבוגד פטור!!! זה ממש מבחיל אותי.
 
לדעתי

זה משהו שצריך לשוחח עליו כשהקשר מתחיל, איזה סוג של קשר, טיב הקשר מה את מרגישה כלפי אותו איש, הקלפים צריכים להיות מונחים על השולחן ולא מאחורי גבו.
 

hotman10

New member
מסכים.. אבל- בלי קריז...

ול"בוחרת בחיים"- כמי שבסיטואציה דומה (או "הפוכה")- לא הוגן, לדעתי, שהנשוי יצפה ל"בלעדיות", אלא אם הדברים מאוד "ממוסדים".
 

אסתי69

New member
מאוד הוגן

כי כשאני (כרווקה) החלטתי להיכנס לקשר שכזה לקחתי בחשבון את הבית. ויחד עם זה מעבר לבית כמו שאני הייתי רוצה להיות יחידה כך גם הוגן שהוא ירצה את זה ממני. ולשאלה הכללית אם במאהב/ת צריך לבגוד למה להיות שם בכלל?
 

אסתי69

New member
כתבת שלא הוגן לבקש

לזה התייחסתי
ולגבי השאר זה היה תשובה לליאן ובכלל לשרשור הנוכחי
 
אפשר לבקש ../images/Emo8.gif

אני לא בטוח שאפשר לקבל. זה מאד תלוי בתפיסת הקשר. יש יחסים שהם תחליף מלא לזוגיות שכבר אין. לפעמים קשרים כאלה מגיעים עד כדי פירוק התא המשפחתי ויצירת תא חדש. בקשר מעין זה, מצד שני הצדדים, יתכן ויש מקום לבלעדיות. בקשר בו הצדדים מחפשים להבעיר שוב את התשוקה שדאכה או זכרונות מרגשות/תחושות שאבדו, כאשר ביית יש אהבה ויש זוגיות אבל השגרה שוחקת - בקשרים כאלה אני חושב שאין לגיטימיות לדרוש בלעדיות. כל זה כמובן לעניות דעתי הבלתי קובעת.
 

פ ר ח בר1

New member
תראי..

כשהמאהב הוא נהיה חלק מאד חשוב מחייך והקשר ממושך אינטנסיבי רגשי וחשוב..אני כן הייתי רוצה בלעדיות. והוא מן הסתם היה רוצה גם. להזכיר לכם ששלי חשד שיש אחר בנוסף אליו (מה שלא היה נכון..כי לכם אני יכולה לספר) משבר האמון הזה עם הזמן הוביל אותנו לפרידה. ואני מתגעגעת אליו
 
גם אני רוצה בלעדיות על כולן ../images/Emo9.gif

סתם רק על אחת! ואפילו מבטיח הדדיות. אז מה את אומרת פרח יש על מה לדבר....
 

פ ר ח בר1

New member
אתה הבטחת לי מס'ז

ושתדע לך שהעפתי את כולם מההמשרד היום חדר הישיבות הענק עם השולחן הגדול פנוי עבורינו..
ואתה לא הגעת.. ואתה רוצה לדבר איתי על בלעדיות??
no way !!
 

פ ר ח בר1

New member
../images/Emo2.gif סורי ג'ונסי

לא יכולתי כבר להתאפק חיכיתי לך כמה שעות ..ואני הולכת הביתה
ו.
|
 
פרח את לא בסדר ../images/Emo10.gif

את זוכרת שלקחתי צימר לחצי יום הבאתי עשרות נרות ריחניים הבאתי שמנים לעיסוי שוקולדים שוויצרים שני בקבוקי יין... הגעתי ראשון מילאתי את הג'אקוזי מזגתי ת'יין.... חיכיתי וחיכיתי ומי לא באה....
שתיתי לבד ת'יין חזרתי מסטול לעבודה..... אבל מילה לא אמרתי לך! ועכשיו כולה נתקעתי חצי שעה בפקק וזהו את הולכת הבייתה
 
למעלה