למי מכם יש רישיון נהיגה?

דינר

New member
יפה מאוד אך...תפתחי ת'הודעה!!

יש לי כבר רשיון 7 שנים וקיבלתי ת'רשיון בגיל צעיר וכמה זמן יש לך כבר?!
 
אני מנסה לחשוב עד היום..

איך לגשת לשאלה שלך.. מבלי לעקוף את האלוף בלי וינקר
כי אני חושבת שאין כאן מקום לפתח את השאלה בתחרות סמויה ועם השוואות בנושא רישיון נהיגה. ובטח אם אנחנו לא בני אותו גיל והמין.. טוב נו אענה.. גם לי יש מגיל צעיר, משו כמו מעל13 שנה.. זהו עניתי על השאלה הזאתי.
 

אושרת87

New member
לי יש..

יש לי כבר עוד מאט שנתיים..נגמר לי עוד מאט החוק הזה של נסיעה רק עם 2...איזה כיף!! יוצא לי פה ושם לנהוג...כי זה האוטו של אבא... מקווה שגם לכולם יש..ומקסימום אין אז זה לא הכל בחיים! בהצלחה!
 

M r s S m i t h

New member
לי יש...

למזלי הרב, היה לי מורה ממש נחמד וסובלני שכבר היה לו ניסיון בללמד לקויי שמיעה, כי לימד את חברתי הטובה וכמה ממשפחתה. צריך לברר עם חברים חירשים עם אילו מורים הם למדו ולקחת כרטיסי ביקור שלהם. כך מורה מסויים לנהיגה יצבור יותר ניסיון בלימוד לקו"ש. ולא הרגשתי שהחירשות מפריעה לי...כי כשצופרים, שומעים את זה נורא חזק, אז לא צריך להיות בעלי שמיעה ביונית לזה. ונהגים ישראלים נוראיים בכבישים..בלי קשר לשמיעה...פשוט אסון!
 
איזה כיף

להיות חופשיים ולנסוע לאן שבראש שלך... נווווו כבר שיהיה לי רישיוווווווןןןן מחר שיעור ראשון עם המורה החדש (אחרי 10 שיעורים מתסכלים במיוחד עם מורה עצבני) ועםהמזל שלי בטוח ירד מבול מטורף ואני יביא איזה חליקה עם האוטו בשלולית ואז יכבה המנוע ואז המורה שנראה שיא הסבלנות יתעצבןןןןןןןןן חחח סתם יהיה טוב
 
לימוד נהיגה מטורפת...

חרש נקלע למצב תאורית תחבורה בכתב שאלות אמריקה הימר חרש על טפסים מתוך 9 הגשות מבחני תאורית בכתב נכשל חרש בכתב הימורים תאורית תחבורה..סיוט להגשת מבחני תאורית עשרית אחרונה נתקל חרש במתורגמנית מתנדבת בשמע..חיילת חמודה שומעת חטף חרש אותה חיילת שומעת לאיזהו שום מקום..הלחיץ חרש אותה חיילת שומעת ללמוד שפת סמנים לתרגם בהגשת מבחני תאורית אחרונה בעל פה..נהנה חיילת שומעת ממשחקים של חרש...קבעו פגישה בחדר תאורית..ישב חרש תיכנן לשבת מול חיילת מביטה בחרש מתעלמים מבוחן מדבר סימן חרש לחיילת שומעת המשחק התחילה לא הבינה חיילת שומעת..ניסתה לתרגם בכמה שהיא משתדלת ומנסה לתרגמנת את כל שאלות מבוחן ובחון התעצבן על חיילת שומעת מה מתורגמנת מסבירה תשובות נכונות..זה מה שהצחיק חרש שבוחן מתווכח עם חיילת שומעת מנסה בוחן לתרגם כמה שיותר טוב בשפת סמנים לחיילת חמודה שומעת תירגם בוחן לחרש שאלה אחרונה אם יכשל חרש את שאלה זה יהיה סופה חיילת חמודה הכניס חרש אותה שומעת למשחק קשה אבודה רצת להמלט מאיומה בוחן הצחיק חרש ממבוכה חיילת שומעת..בוחן סימן בפנים חרש שאלה פשוטה וקלה תענה בקול כן או לא למשפט הזה..המצב מתוח בחדר ריחם חרש על חיילת שומעת שהסבירה לחרש הכל כי נהנת ללמד את חרש בזמן מבחני תאורית..להפיל אותה שלא תירגמה נכון או להפיל אותה שומעת לא מסומכת לתירגום או להציל אותה שומעת משאלה אישית אחרונה מבחון לכן או לא בקול..מיד התרכזתי להצלת משחק..סימן חרש לחיילת שומעת כן או לא בשפת סמנים וחיילת נבוכה מיד זיהה חרש בהבעת פנים נזעק חרש בקול כן לבוחן שניסה להתעכב מתשובה שנאמר כן מילה חד פעמי..עבר חרש תאורית מסחיטה משחק נבוך לשומעים..חתם בוחן מיד הוציא חרש שטר כסף לחיילת שומעת מאז התעלמות עקבות חרש מסיוט תאורית..
 
המורה שלי אתמול

סיפר לי שלמדה אצלו לקוית שמיעה, והיא נתנה לו מכשיר FM והוא היה מדבר והיא הייתה שומעת אותו בלי להסתכל עליו כל הזמן זה פתרון מעולה!!! אבל לא בשבילי כי אני לא מסתדרת עם הדבר הזה חחח אני מצאתי לי שיטה אחרת יש למורה שלי מראה פנורמית אז כיוונתי אותה מעט למטה כך שאראה את השפתיים שלו וככה כשהוא מדבר אני מסתכלת עליו במראה וככה אני לא צריכה לסובב את הראש אליו כל הזמן אלא רק להפנות מבט אל המראה ואפשר לראות גם אותו וגם את הכביש בבת אחת
 

M r s S m i t h

New member
אני חייבת להוסיף משו...

נכון שקורה ששומעים עושים לך "נכון שאין לך רשיון?..כי את חירשת?" ואני ישר פוטרת ב: "ברור שיש לי! למה שלא יהיה?...ואפילו לא דורשים בדיקת שמיעה בטפסים אלא רק בדיקת ראייה." "אבל צריך לשמוע צפירות או דברים כאלה.." נתקלתם פעם בשיחות כאלו?..
 
למעלה